مجله تاپ‌ناز‌

قیمت و خرید اینترنتی فنس ، توری فرنگی و مش در فولادین

قیمت و خرید اینترنتی فنس ، توری فرنگی و مش در فولادین

توری فرنگی نوعی توری پرکاربرد است که شباهت ظاهری زیادی به توری مرغی و توری گابیون دارد. شکل چشمه ها مانند توری مرغی و گابیون شش ضلعی است اما از نظر قطر مفتول بزرگ تر از توری مرغی و کوچکتر از توری گابیون است ، در ادامه با ما همراه باشید .

کاربرد توری فرنگی

از توری فرنگی به دلیل استحکام و شکل ظاهری زیبا آن که به صورت چشمه های شش ضلعی یا اصطلاحا لانه زنبوری بافته می شود. بیشتر در صنعت کشاورزی و دامپروری ، برای حصار کشی محیط و تعیین مرز دام ها و یا باغ و باغچه ها استفاده می کنند زیرا چشمه های توری از نفوذ حیوانات موزی جلوگیری می کند ولی هم هوا به خوبی تردد دارد و هم در صورت آتش گرفتن آب بخوبی از میانش عبور می کند. اما در صنعت ساخت و ساز برای حصار کشی محوطه های مختلفی مثل برج ها ، ساختمان ها، فرودگاه ها ، ترمینال ها ، محوطه های ورزشی مراکز نفتی و پتروشیمی و حتی بزرگ راه ها و جاده ها استفاده می شود. در ساختمان سازی نیز برای سقف سوله ها ، دور ستون ها، سیمان کاری و ایجاد محافظی برای جلوگیری از سقوط مصالح ساختمانی مصرف می گردد .

قیمت و خرید اینترنتی فنس ، توری فرنگی و مش در فولادین

قیمت روز توری فرنگی

توری فرنگی از پرطرفدارترین انواع توری های مفتولی است و با مفتول گالوانیزه گرم یا سرد تولید می شود. این محصول دارای مقاومت بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی است و همچنین ضدزنگ می باشد به همین دلیل از آن در اکثر شرایط آب و هوایی استفاده می شود ، برای استعلام قیمت و خرید توری فرنگی می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

قیمت روز فنس حصاری

 برای خرید فنس تنها کافیست با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید . توری حصاری یا فنس، از جمله محصولات رایج و پرکاربرد در میان انواع توری است. به منظور تولید این محصول می‌بایست از مفتول گالوانیزه سرد یا گرم استفاده شود. در واقع پایه اصلی تولید این محصول، فولاد ضدزنگ است. این توری، از نظر مقاومت و دوام حرف اول را می‌زند و کیفیت آن نیز در مقایسه با محصولات مشابه بیشتر است. از آن‌جایی که در ساخت این محصول، از روکش فلزی و ضدزنگ استفاده می‌شود، به همین علت در شرایط آب‌وهوایی مختلف مقاومت بالایی داشته و زنگ نمی‌زند. از این رو اگر به دنبال محصولی هستید که در شرایط جوی متفاوت، مقاومت بالایی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید این محصول است .

قیمت و خرید اینترنتی فنس ، توری فرنگی و مش در فولادین

قیمت توری مش امروز

توری مش یا توری جوشی نوعی از توری مشبک فلزی می باشد که با میلگرد ساده و آجدار ساخته شده است. توری مش از انواع سیم مفتول آهن و گالوانیزه به رنگ سیاه تولید می شود و به سه صورت پنلی، آجدار و فولادی به بازار ارائه می گردد. این محصول متشکل از شبکه های فولادی است که به شکل جدولی به هم جوش داده می شوند .

برای خرید توری مش می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

مش جوش داده شده به عنوان هسته مقاوم بتن عمل می‌کند. با وجود اینکه بتن در نهایت شکننده و شکسته می‌شود، اما شبکه توری عمر بتن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد .

ضخامت سیم مفتولی که برای تولید مش مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس نوع مصرف پانل مشی، در شکل های مختلفی از جمله دیوار باربر، سقف و همچنین پارتیشن متفاوت است. این محصول کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی و به خصوص مسلح کردن بتن فونداسیون به عنوان شبکه میلگردی دارد. برای تولید توری مش آهنی، میلگردها را روی هم قرار داده و جوش می دهند، به همین ترتیب چشمه هایی مربع شکل ایجاد می شود .

علت استفاده میگرد در ساختمان سازی

مقاومت فشاری بتن فوق‌العاده است و برای خرد کردن بتن، نیروی بسیار زیادی مورد نیاز است. این در حالی است که ساختاری با این حد از مقاومت فشاری، مقاومت کششی و پیچشی نسبتاً ضعیفی دارد. به همین منظور در سازه‌های بتنی برای افزایش استحکام کششی و پیچشی بتن از میلگرد آجدار استفاده می‌شود .

میلگرد ترانس یکی از پُرکاربرد ترین و پر‌مصرف‌ترین مقاطع فولادی است که به علت داشتن تنوع بالایی در سایز، ابعاد و شکل‌های مختلف، در پروژه های صنعتی و ساختمانی کاربرد دارد .

مطالب مشابه را ببینید!