مجله تاپ‌ناز‌

در خرید دستگاه لیزر موهای زائد، به این نکات مهم توجه کنید

در خرید دستگاه لیزر موهای زائد، به این نکات مهم توجه کنید

یکی از مهمترین دغدغه های هر کلینیک زیبایی، انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد می باشد. یک تصمیم نه چندان ساده و بسیار حیاتی. به خصوص امروز که تنوع بسیار بالای دستگاه ها و روش های مختلف رفع موهای زائد مانند لیزرالکسدایود، لیزر الکساندرایت و لیزر دایود انتخاب را سخت تر هم کرده است. در این مطلب سعی داریم با بیان نکات مهم، این انتخاب را برای شما آسان کنیم.

 

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به نکات زیر توجه کنید:

1- منبع لیزر دستگاه

یکی از مهمترین مورد در انتخاب دستگاه لیزر، منبع تولید نور لیزر (لیزر بار) می باشد که قدرت و توان آن را مشخص می کند. از جمله شرکت های مطرح تولید کننده لیزر بار می توان به Lasertel آمریکا ،jenoptik آلمان و  Dilas اشاره نمود.

2-سیستم کولینگ (خنک کننده) دستگاه لیزر

قدرت کولینگ دستگاه، ایمنی درمان و همچنین طول عمر لیزر بار را بیشتر می کند. مجموعه کولینگ شامل پمپ آب، رادیاتور،فن های خنک کننده و TEC میباشد که گرمای ایجاد شده در اثر تابش نور لیزر را کاهش داده و باعث خنک ماندن کریستال هندپیس و در نتیجه بی آزار بودن درمان می شود.

3- تاییدیه های پزشکی اخذ شده:

یکی از آسانترین و مرسوم ترین روشها برای تشخیص کیفیت دستگاه لیزر موهای زائد، رجوع به تاییدیه های پزشکی اخذ شده توسط آن دستگاه و کمپانی سازنده می باشد . از مهمترین آنها می توان به تاییدیه FDA (سازمان غذا و دارو) آمریکا  اشاره کرد. تاییدیه FDA به معنای کسب اجازه برای فروش در بازار آمریکا می باشد.

4- خدمات پس از فروش :

یکی دیگر از عوامل مهم برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد، توجه به شرکت عرضه کننده و توان آن شرکت در ارائه خدمات پس از فروش قوی و سریع می باشد. هر دستگاه الکتریکی مسلما شامل خرابی و ایراد خواهد شد و در این مرحله ارائه خدمات قوی و سریع ضامن بازگشت دستگاه خواهد بود.

در خرید دستگاه لیزر موهای زائد، به این نکات مهم توجه کنید

 

دستگاه لیزر الکس دایود (Alex Diode)، یکی از بهترین گزینه ها

یکی از بهترین گزینه ها برای هر کلینیک زیبایی خرید لیزر الکس دایود می باشد. لیزر الکس دایود با ترکیب تکنولوژی لیزر دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتر و لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر، شرایطی را به وجود آورده است که می‌تواند برای انواع موها (کرکی تا ضخیم) و انواع رنگدانه‌های پوستی (روشن تا تیره) قابل استفاده باشد. یکی از مزیت های قابل توجه این دستگاه سرعت بالا و کم بودن میزان درد در افراد است.

این دستگاه همچنین مجهز به سیستم خنک کننده TEC بسیار قوی برای تماس با پوست است که می‌تواند توان هـای بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای دیگر دستگاه لیزر الکس دایود (Alex Diode) می توان به مواردی چون قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو، کاهش خطر سوختگی پوست، خنک نگه داشتن پوست، افزایش سرعت در کلاژن سازی و ایمنی بالا برای حفاظت از بیمار و پزشک اشاره نمود.

پرطرفدار ترین دستگاه های لیزر که از تکنولوژی الکس دایود استفاده می کنند عبارتند از: لیزر الکس دایود دایموند پلاس، لیزر الکس دایود رافائل و لیزر الکس دایود آیس پلاس.

پایان رپورتاژ آگهی/

مطالب مشابه را ببینید!