مجله تاپ‌ناز‌

خرید عطر بازیگران با بهترین قیمت

خرید عطر بازیگران با بهترین قیمت

هنگامی که برای خرید عطر و استشمام و تجربه رایحه‌ های جدید به فروشگاه‌ ها می‌ رویم و به قفسه‌ های عطر توجه می‌ کنیم، برخی عطرها قدرت جلب توجه بیشتری دارند. یکی از این موارد عطرهای تولیدی سلبریتی‌ ها و بازیگران معروف است.

تولید عطر از لیلا حاتمی تا نوید محمد زاده

از بهترین عطرهای تولید شده توسط سلبریتی‌ های کشور خودمان، می‌ توان به عطر لیلا حاتمی و عطر نوید محمدزاده اشاره کرد. لیلا حاتمی اولین سلبریتی بود که با همکاری کمپانی فرانسوی روبرته اقدام به راه اندازی خط تولید عطر خود نمود و عطر جفت زنانه و مردانه تهران را روانه بازار کرد.
اخیرا نیز در سال ۲۰۲۰ نوید محمدزاده، از نخستین کلکسیون عطر خود با نام «فور هیم» و «فور هر» رونمایی نمود و تا امروز ۴ محصول از کلکسیون عطری این بازیگر سرشناس روانه بازار شده است.

ادوپرفیوم زنانه تهران 

تهران، ادو پرفیوم خارق‌ العاده‌ای از برند عطر لیلا حاتمی است که به صورت جفت زنانه و مردانه در سال ۲۰۱۹ تولید و روانه بازار شده است. رایحه غالب این عطر، شرقی گلی است و یادآور ظرافتی بی‌بدیل از زنانگی است. پس از اولین اسپری این عطر، رایحه ادویه‌ ای و تند فلفل که با عطر دلپذیر و میوه‌ ای گریپ فروت و هلو ترکیب شده، حسی اغواگر و زنانه را به مشامتان هدیه می‌کند.
در نت میانی عطر تهران، هم آغوشی رایحه گلی بنفشه و یاس رازقی را با عطر شیرین شکلات شاهد هستیم که با نسیمی از سرخوشی و مستی مشامتان را پر می‌ کند. در آخر، نت پایه این عطر با ترکیب ادویه‌ ای و تند نعناع هندی، رایحه مخمل‌ گون وانیل و کارامل و عطر سبز و جنگلی خزه، به کلی روحتان را مسحور می‌ کند.

خرید عطر بازیگران با بهترین قیمت

طبع گرم و شیرین عطر تهران، می‌ تواند انتخاب مناسبی برای گذراندن روزهای سرد پاییز و زمستان شما باشد. استفاده از این عطر برای دورهمی‌های دوستانه و دیدارهای غیر رسمی توصیه می‌ شود.

ادوتویلت مردانه تهران

ادوتویلت مردانه تهران، عطری خارق‌ العاده و نمایانگر مردی جسور، مهربان و بلند پرواز است که گویی از هیچ تلاشی برای رسیدن به رویاهای خود دریغ نمی‌کند. این عطر رایحه تلخ و مردانه‌ ای دارد و در قلب خود ترکیبی از رایحه‌ های چوبی و جنگلی را جای داده است.

نت ابتدایی این عطر ترکیبی جادویی از رایحه‌ های ادویه‌ ای و مرکباتی را دربر می‌ گیرد. عطر ناب ترنج با هم‌ آمیزی رایحه گرم و شیرین هل و بوی تند فلفل سیاه، عطر گرم و انرژِی بخشی به نت ابتدایی ادوتویلت تهران می‌ بخشد. با فرارسیدن نت میانی، ترکیبی از رایحه میوه‌ ای انگور سیاه و سیب سبز با عطر تند و سبز نعناع هندی به مشام می‌ رسد و با نیروی جادویی خود روحتان را نوازش می‌ کند.

خرید عطر بازیگران با بهترین قیمت

در نت پایه این ادوتویلت، ترکیب مردانه‌ای از رایحه‌های سبز و جنگلی خلق شده است. گردهمایی رایحه‌های سبز خزه و خس خس با عطر شیرین و بی‌بدیل عنبر، شما را به کلی مدهوش بوی خوش خود می‌کند.

عطر مردانه تهران رایحه کلاسیک و مردانه‌ای دارد و انتخابی شایسته برای شرکت در دورهمی‌ها و محافل دوستانه شماست. رایحه متعادل این ادوتویلت، می‌تواند آن را به گزینه‌ای درخور و مناسب برای همه فصل‌ها تبدیل کند.

ادوپرفیوم زنانه فور هر نوید محمدزاده

این عطر به همراه جفت مردانه خود، اولین کلکسیون عطری برند نوید محمدزاده را تشکیل می‌دهند که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ تولید و عرضه شد. عطر فور هر، روح پرقدرت زنی آزاده را به تصویر می‌کشد و آرامش بی نظیری را برای شما به همراه می آورد.

نت ابتدایی این عطر ترکیب خاصی از رایحه‌های میوه‌ای و مرکباتی است که همین بوهای جذاب، سرچشمه انرژی و لطافت این عطر به حساب می‌آیند. در این نت عطر ترش و گیرای نارنج و لیمو ترش با رایحه هیجان‌انگیز سیب ترش ترکیب شده و شما را به وجد می‌آورد.
در نت میانی این ادوپرفیوم رایحه‌ای رویایی و باورنکردنی مشامتان را می‌نوازد. ترکیب عطر گل رز و گل صد تومانی، روحتان را به دروازه‌ای از شکوه هدایت می‌کند و رایحه شیرین و کاراملی پرالین، شیرینی رویاگونه‌ای به روحتان هدیه می‌کند.
نت پایه این عطر، ترکیب جذابی از رایحه‌های شرقی و شیرین را در خود جای داده است. وجود رایحه شیرین و روح افزای مشک در ترکیب با عطر گیرا و گرم چوب سدر، ماندگاری و بوی خارق‌العاده‌ای به این عطر می‌بخشد.

از آنجایی که عطر فورهر در قالب ادوپرفیوم تولید شده، ماندگاری بالایی را ارائه می‌کند و قدرت پخش بو و سیلاژ قابل قبولی نیز دارد. استفاده از این عطر برای رفتن به ملاقات‌های رسمی، شرکت در جشن‌ها  و همچنین استفاده روزمره توصیه می‌شود.

ادوپرفیوم فور هیم نوید محمدزاده

ادوپرفیوم فور هیم، رایحه‌ای ماندگار و به یاد ماندنی دارد. این عطر نشانگر مردی قدرتمند و اصیل است که با پشتکار بسیار بالایی اهداف و آرزوهای قلبی خود را دنبال می‌کند و همچون ببری قدرتمند به هر آنچه اراده کند دست می‌یابد.

خرید عطر بازیگران با بهترین قیمت
نت ابتدایی این ادوپرفیوم با ترکیبی از رایحه‌های سبز و مرکباتی آغاز می‌شود. ترکیب عطر ترنج با رایحه سبز ریحان و برگ بنفشه، موجی از طراوت و سرزندگی را به سوی شما هدایت می‌کند. با رسیدن به نت میانی این عطر، ترکیبی قدرتمند و مردانه از عطر ادویه‌های شرقی جوز هندی و فلفل صورتی را شاهد هستیم که حس خارق‌العاده‌ای از قدرت و مردانگی را به محیط القا می‌کند. در آخر با فرارسیدن نت پایه عطر، رایحه‌ای تند و سبز به مشام می‌رسد که ترکیبی از خس خس و نعنا هندی را در قلب خود جای داده است.

رایحه تلخ و ملایم این ادوپرفیوم، آن را به انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره شما در همه فصل‌های سال تبدیل می‌کند.

عطر مردانه سواق نوید محمد زاده

عطر سواق، نویدی شورانگیز از ترکیب قدرت و مردانگی است که با اولین پاف، روحتان را تسخیر می‌کند. این عطر همانطور که از نام آن پیداست روایتگر روح جوان و پرشور مردی است که با دنیای مدرن همگام شده و خواسته‌های قلبی خود را دنبال می‌کند.

نت ابتدایی عطر سواق، ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ی گلی شامل: رایحه شیرین و پرطراوت آناناس و عطر لطیف و نوازش‌گر گل رز است. نت میانی این عطر ترکیبی از عطر میوه‌ای انگور و رایحه سبز نعناع هندی است. در آخر با رسیدن به نت پایه ترکیبی از رایحه شیرین و رویایی وانیل و عطر چوبی و مردانه درخت توس به مشام می‌رسد.

عطر زنانه سواق نوید محمدزاده

سواق، رایحه‌ای از جسارت و شجاعت زن مدرن را به نمایش می‌گذارد که با روح بی‌باک خود محدودیت‌ها را پشت سر می‌گذارد.

خرید عطر بازیگران با بهترین قیمت

نت ابتدایی این عطر رایحه گلی دارد و عطر گل گاردنیا در همان ابتدا، همچو نسیمی ملایمی به مشامتان می‌رسد. نت میانی نیز رایحه گلی و جذابی از عطر اغواگر گل یاس سامباک را در آغوش خود جای داده است که حسی از لطافت و زنانگی را به شما هدیه می‌دهد. در نهایت، با فرارسیدن عطر گیرای نت پایه به کلی شگفت زده می‌شوید و رایحه تند و سبز نعناع هندی به یکباره مشامتان را پر می‌کند.

رایحه ملایم این عطر، آن را به گزینه بسیار مناسبی برای شرکت در مهمانی‌های ساده و قرارهای کاری، در هر فصل و آب و هوایی تبدیل می‌کند.

مطالب مشابه را ببینید!