مجله تاپ‌ناز‌

خرید ملیله کاری اصفهان و زنجان از تولیدی

خرید ملیله کاری صنایع دستی اصفهان و زنجان با مرغوبیت بی نظیر

خرید اینترنتی ملیله کاری (Filigree) یکی دیگر از صنایع دستی بسیار قدیمی ایران با اصالت و قدمت اولیه در اصفهان و زنجان می باشد که اولین بار حدود 330 تا 550 سال قبل از میلاد مسیح شروع شد که در آن دوران چون پادشاهان و درباریان ظروف مختلف از جنس نقره و طلا استفاده می کردند و ملیله کاری نیز بر روی نقره انجام می گرفت، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. خرید ملیله کاری اصفهان به منظور استفاده و زیباسازی فضای دکوری انجام می گردد. امروزه نیز با وجود اینکه ملیله کاری با مس هم انجام می گیرد ولی کماکان بر روی فلز نقره محبوبیت و فروش بسیار بیشتری دارد با اینکه ملیله کاری روی نقره قیمت بالاتری پیدا می کند. خرید ملیله کاری برخلاف سالیان قبل فقط به خرید تکی و مصارف شخصی مثل تزئین دکوراسیون منزل یا پذیرایی محدود نیست و به صورت عمده هم به فروش می رسد. خرید عمده محصولات ملیله کاری به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی رواج زیادی پیدا کرده چرا که علاوه بر ارزش مادی و هنری بالا، بسیار شیک و حتی کاربردی نیز هستند. از این محصولات می توان به هدایای تبلیغاتی برای تجلیل از کارمندان نمونه یا تقدیر از برگزیدگان جشنواره و همایش های مختلف استفاده نمود که نسبت به خرید کالاهای خارجی قیمت بسیار مقرون به صرفه تری دارند. بسته بندی ظروف ملیله کاری در داخل باکس هایی با روکش ترمه و تودوزی مخمل و رنگ مشکی است که علاوه بر جنس مرغوب، تضاد رنگ بسیار زیبایی نیز دارند. در خرید عمده محصولات ملیله کاری تخفیف های ویژه نیز در نظر گرفته شده است ضمن اینکه می توان پلاک یا نشان تجاری را هم ثبت نمود.

خرید ملیله کاری اصفهان و زنجان از تولیدی

فروشگاه صنایع دستی اصفهان تولید کننده انواع ظروف ملیله کاری برای مشتریان گرامی در سراسر کشور است. انواع محصولات ملیله کاری مانند گلدان ملیله کاری،سرویس چای خوری ملیله کاری،آجیل خوری ملیله کاری،شیرینی خوری ملیله کاری،آینه و شمعدان ملیله کاری،ساعت ملیله کاری،جا دستمال کاغذی ملیله کاری،کشکول ملیله کاری،جا قاشق و چنگال ملیله کاری و … می باشد. فروش عمده ملیله کاری اصفهان شامل تخفیف ویژه می گردد.

تماس با واحد فروش: 09019277512 – 03134651271 فروشگاه صنایع دستی بازار مینا bazaremina.ir

ملیله کاری (Filigree) که به دلیل استفاده از مفتول های نقره ای با قطر کوچکتر از نیم میلیمتر به این اسم معروف شده قدمت آن به 330 تا 550 سال قبل از میلاد باز می گردد. البته اخیرا ملیله کاری با مس نیز رواج پیدا کرده اما هنوز هم ملیله کاری نقره شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دارد. طبق شواهد تاریخی مشخص گردیده که اصالت این هنر مربوط به زنجان است که در آن دوران به دلیل علاقه پادشاهان به فلز نقره این هنر نیز بر روی زمینه نقره ای با عیار بسیار بالا پیاده سازی می شد که بعدا در دوران قاجار، هنرمندان زنجانی به اصفهان و تهران نقل مکان کردند و به آموزش اساتید جدید پرداختند. ملیله کاری زنجان و اصفهان در عین شباهت های متعدد، تفاوت هایی نیز دارند که باعث می شود ملیله کاری زنجان مرغوبیت، دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشد. ملیله کاری زنجان قدمتی بسیار طولانی دارد و چون در هر دوره ظروف نقره ای برای بازسازی نقره ذوب می شدند اطلاعات زیادی در دست نیست اما از آثار تاریخی مشخص است که قدمت آن به قرن 10 بر می گردد. طرح و نقوش ملیله کاری زنجان نیز بزرگتر هستند و در نوع زنجانی، زیبایی و ظرافت کار و در نتیجه ارزش هنری بالاتر است. عیار نقره مصرفی در ملیله زنجان 99.9% است که در نوع اصفهانی به 90 تا 95% می رسد. هر چند این تفاوت چندان زیاد نیست ولی روی توان خرید مردم و سازمان و ارگان های مختلف تأثیر می گذارد. البته دسته ظروف ملیله در نوع زنجانی و اصفهانی از عیار 60 (ترکیب با فلزات سنگین و زاج سفید و جوهر گوگرد) استفاده می گردد چون باید استحکام بیشتری داشته باشد.

خرید ملیله کاری اصفهان و زنجان از تولیدی

فروشگاه بازار مینا براساس بودجه و توان خرید مشتریان خود انواع ظروف ملیله کاری شده زنجان و اصفهان را با تضمین مرغوبیت و کیفیت بسیار بالا به صورت تکی و عمده به فروش می رساند. ملیله کاری زنجان اصالت بیشتری دارد و در واقع زنجان مهد این هنر محسوب می شود به همین دلیل خرید ملیله کاری زنجان به دلیل داشتن مرغوبیت بیشتر و تولید توسط اساتید بسیار برجسته و ماهر، کیفیت و ماندگاری بالاتری دارند هر چند این اختلاف چندان زیاد نیست. در خرید ملیله کاری باید به ظاهر و تغییر رنگ آن دقت کنید و تضمین وجود داشته باشد. ضمنا سطح اتکای ظروف باید مناسب باشد تا به خوبی بر روی سطح صاف قرار گیرند. قسمت های لحیم کاری شده در ظروف ملیله نباید مشخص باشند و سطحی کاملا صاف بر روی ظروف احساس کنید. مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و ضربه و آسیب ناپذیری باید کاملا تضمین گردد.

خرید ملیله کاری اصفهان و زنجان از تولیدی

صنایع دستی اصفهان نماد صنعت و هنر پیشینیان و نیاکان مردم ایران است که در آن دوران حتی دستگاه های ماشینی هم ساخته نشده بودند و تمامی کارها با دست انجام می شدند. صنایع دستی اصفهان در لیست سازمان جهانی یونسکو در بین صنایع دستی شهر و کشورهای مختلف جایگاه بسیار ارزشمندی کسب کرده و همیشه نماینده فاخر و بسیار مهمی برای ایران بوده است. استان اصفهان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز تولید صنایع دستی ایران است که از دوران صفویه این رونق را به طرز چشمگیری تجربه کرد و تا به امروز هم ادامه دارد. صنایع دستی اصفهان ده ها نوع مختلف دارد که برخی از آنها مثل میناکاری روی مس، قلمزنی روی نقره و مس، مس و پرداز، فیروزه کوبی، خاتم کاری، ملیله کاری، نقره نما یا شبه نقره و غیره به شکل کاملا حرفه ای تولید می شوند. اخیرا هنرمندان اصفهانی هدایای تبلیغاتی و تندیس های صنایع دستی را نیز به تولیدات خود اضافه کردند که امکان سفارشی سازی نیز برای سازمان و ارگان های مختلف فراهم کرده تا برای کارهای تبلیغات و بازاریابی خود با قیمت بسیار مناسب استفاده کنند. فروشگاه بازار مینا به عنوان بزرگترین و معتبرترین فروشگاه صنایع دستی اصفهان و حتی ایران فعالیت دارد که مشتریان گسترده ای از سراسر ایران به صورت تکی و عمده به خرید صنایع دستی می پردازند. در این فروشگاه علاوه بر ضمانت کیفی، ماندگاری و دوام آنها را نیز تضمین شده است و مشاوره رایگان خرید نیز ارائه می گردد. ملیله کاری نقره یکی از صنایع دستی بسیار پرطرفداری است که به شکل حرفه ای و با کیفیت بسیار بالا در اصفهان انجام می گیرد. ظروف ملیله کاری شده به صورت تکی و تزئین منازل و ادارات و حتی هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی به شکل عمده به فروش می رسند. ضمانت کیفی محصولات و عیار نقره مصرفی در فروشگاه بازار مینا خیال مشتریان سراسر کشور را آسوده ساخته است.خرید ملیله کاری اصفهان با بهترین کیفیت در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است. رپورتاژ آگهی /

بازار مینا BazareMina.ir

مطالب مشابه را ببینید!