مجله تاپ‌ناز‌

خسته کننده ترین زن جهان را بشناسید+عکس

کسل آورترین زن جهان! زنی که هیچ حاشیه ای ندارد! + عکس

 زن

”شریل کول” اگر بخواهد به عنوان یک ستاره در آمریکا معروف شود باید روش زندگی خود را تغییر دهد.

رسانه ها و پاپاراتزی های آمریکا لقب کسل آورترین زن جهان را به ستاره انگلیسی گروه Girls Aloud و همسر سابق اشلی کول که در مکانی خلوت و دنج در لس آنجلس زندگی میکند اعطا کرده اند.

 

شریل در هتل پنج ستاره ” هالیوود سان ست مارکیز ” اقامت دارد و برای ضبط برنامه های خود نیز از استادیوی واقع در همین هتل استفاده می کند وتمام زندگی اش را به کار کردن ، تمرین های ورزشی و دراز کشیدن در کنار استخر می گذراند.

 

یک عکاس در این باره اظهار داشت:”شریل زندگی اش را به بطالت می گذراند. او هیچ کار خاصی انجام نمی دهد و عنوان کسل آورترین زن جهان برازنده اوست.”

دختر

فرد دیگری نیز عنوان داشت:” اون آدم یکنواخت و کسل آوریست. شریل غیر از کار، رفتن به باشگاه و دراز کشیدن لب استخر کار دیگری بلد نیست.”

 

یکی از کارکنان هتل نیز درباره شریل و برادر کوچکترش “گری” که در هتل سکونت دارند اعلام داشت آنها همانند افراد مشهور دیگر رفتار نمی کنند و هیچ حرکتی برای جلب نظر رسانه ها از خود نشان نمی دهند:” با وجود شهرت شریل هیچکس در لس آنجلس او را نمی شناسد.

دختر

افراد سرشناس زیادی به این هتل می آیند ولی شریل مثل هیچ کدام از آنها نیست. با وجود آنکه هیچ رستوران، کلوپ و باری نزدیک هتل وجود ندارد تاکنون ندیده ام او برای رفتن به یکی از این مکان ها هتل را ترک کند و ترجیح می دهد در سوئیت خود بماند. اکثرا غذا را در سوئیتش می خورد و همیشه نیز با کارکنان خدماتی هتل دعوا و مشاجره به راه می اندازد. همیشه سیگار مارلبورو می کشد و حتی در روزهای ابری نیز عینک آفتابی می زند!”

مطالب مشابه را ببینید!