مجله تاپ‌ناز‌

خصوصیات منحصربه فرد تین کلاینت،زیروکلاینت و مینی پی سی ها

تفاوت انواع تین کلاینت

این مقاله راهنمایی جامع در خصوص با دو برند بسیار خوب و پرطرفدار تین کلاینت می باشد. با ما همراه باشید تا با این کمپانی ها و تفاوت آن دو آشنا شوید. با بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه می توانید انتخاب مناسب تری در خرید تین کلاینت داشته باشید.

خصوصیات منحصربه فرد تین کلاینت،زیروکلاینت و مینی پی سی ها

کمپانی HP

این کمپانی همیشه در ارائه ی فناوری های جدید بسیار موفق بوده است. محصولات جدید در کمپانی اچ پی به طور مداوم در حال تولید می باشد. بیشتر افراد با فناوری های سرور و لپ تاپ این کمپانی آشنا هستند. در اینجا به معرفی تین کلاینت اچ پی می پردازیم.

تین کلاینت هایی که در این شرکت ارائه می شود دارای سرویس های ابری ویژه ای می باشند در عین حال دارای کنترل و ابزارهای مدیریتی ساده ای هستند. با خرید این دستگاه ها از امنیت بالایی برخوردار خواهید شد. بهره وری تین کلاینت های ارائه شده ی این شرکت بسیار بالا است. شما می توانید از طریق نرف افزارهای مدیریتی اچ پی تنها از یک نقطه به مدیریت سایر تین کلاینت ها بپردازید.

محیط نرم افزار HP Easy Shell

بیشترین کارایی مربوط به تین کلاینت کنترل از راه دور می باشد. فرقی نمی کند که در دفتر باشید یا در منزل خودویژگی های خاص تین کلاینت مانند پشتیبانی کردن از چندین صفحه ی نمایش ۴k موجب محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

عملکرد انواع تین کلاینت اچ پی

با خرید تین کلاینت می توانید در درجه ی اول امنیت و پس از آن عملکرد و قابلیت کارهای خود را بالا ببرید.انتخاب تین کلاینت باید به طور هوشمند و با توجه به نیازهای تولیدی شما انتخاب شود. به عنوان مثال سیستم عامل HP Smart Zero که بر HP Thin Pro مبتنی می باشد، دارای قدرت پردازشی بالایی می باشد. طبق نیازهایی که در یک شرکت یا سازمانی وجود دارد، باید تین کلاینت مربوطه انتخاب شود تا از نظر اقتصادی برای مسئولان به صرفه باشد. از مدل های جدید و دیگر اچ پی می توان به HP t730 اشاره کرد که از تصاویر K4 پشتیبانی می کند.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

امنیت اطلاعات در زیروکلاینت

هنگامی که سخن از داده در میان باشد عواملی مانند آمار، آگاهی و شناسه مدنظر هستند. در علوم مربوط به رایانه تعریف دیگری وجود دارد وآن هم حروف و اعداد می باشد. این حروف و اعداد از جانب انسان دریافت شده و به طور صفر و یک در رایانه ها کاربرد خواهند داشت. اکنون می خواهیم مرحله ی بعدی آن یعنی اطلاعات را بررسی کنیم.

خصوصیات منحصربه فرد تین کلاینت،زیروکلاینت و مینی پی سی ها

اطلاعات به داده هایی گفته می شود که باعث درک و فهم می شوند. اگر از داده هایی که وجود دارد نتوان چیزی را دریافت دیگر نمی توان نام آن را اطلاعات گذاشت و در همان مفهوم داده خود باقی می ماند. هرروزه در سطح جهان این داده ها در تبادل هستند. مسئله ای اساسی و مهم در خصوص این داده ها حفظ امنیت آن ها است. اما چگونه می توان از این اطلاعات محافظت کرد. این خود مقوله ای پیچیده است.

بهترین حفاظت از اطلاعات زیروکلاینت است که بعدا به آن خواهیم پرداخت. پیش از آن به حفاظت اطلاعات گوناگون در شبکه کامپیوتری می پردازیم. امروزه یکی از دغدغه های اصلی شرکت ها و سازمان های دیگر نیز همین است. در کنار هزینه هایی که برای مجموعه ها به علت استفاده از کامپیوتر درنظر گرفته می شود، مسئله ای مهم تر یعنی امنیت مطرح خواهد شد.

انتخاب زیروکلاینت

با انتخابی هوشمندانه بسیاری از هزینه های اضافی کاهش خواهد یافت. برای سازمان ها و مجموعه ها می توان زیروکلاینت را جایگزین رایانه ها کرد. در این مقاله این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

امنیت زیروکلاینت نسبت به رایانه

ویروسی نشدن زیروکلاینت ها: این فناوری دارای سیستم عامل نمی باشد و به همین دلیل هیچ اطلاعاتی را نمی توان در آن ذخیره کرد. از این جهت رایانه ها بیشتر دچار ویروس خواهند شد. علت این مسئله قرار گرفتن قطعاتی مانند رم، هارد، سی پی یو و است.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مقایسه پورت های تصویری در مینی پی سی ها

خصوصیات منحصربه فرد تین کلاینت،زیروکلاینت و مینی پی سی ها

معرفی VGA در مینی پی سی ها

آنالوگ VGA که پیشینه ای قدیمی تر در گروه پورت های تصویری دارد یک نوع خروجی برای مینی پی سی ها درنظر گرفته می شود. وقتی سخن از پورت آنالوگ است یعنی تعداد رنگ های تصویر و همچنین وضوح آن کمتر می باشد. Video Graphics Array به اختصار VGA نامیده می شود. کابل های آبی رنگ در اتصالات ویدئویی پیشتر در مینی پی سی های قدیمی به چشم می خورد. این محصول در سال 1987 که دارای پانزده پین اتصال کننده است، معرفی شده است.

حالت استاندارد این فناوری که دارای رزولوشن 480*640 و حداکثر 1200* 1920 می باشد در انواع مانیتورهای ال سی دی و هم چنین مینی پی سی هایی با مدل های HP t620، PAT t540، PAT t640،PAT t520 ، HP t200، HP t520، DELL Wyse S30 و استفاده می شود. به کارگیری این فناوری برای مادربورد و GPUهایی که دارای سطح پایین می باشد، توصیه می شود.

معرفی DVI در مینی پی سی‌ها

این فناوری خروجی های دیگر در مینی پی سی هستند. Digital Video Interface به اختصار DVI نامیده می شود. این خروجی ها جایگزینی برای مدل قبلی یعنی آنالوگ بوده اند. DVI به صورتی می باشد که در آن هم از پورت های دیجیتالی و هم ترکیبی یعنی به صورت دیجیتالیآنالوگ استفاده می شود. پلاگین سفید رنگ از شاخصه های محصول DVI می باشد. این فناوری به دو صورت در مینی پی سی نمایان است. یکی پورت های دیجیتال یعنی DVI-D و دیگری پورت های دیجیتالآنالوگ یعنی .DVI-I

در مدل DVI-I حداکثر رزولوشنی که که شاهد آن هستیم 1600*2560 می باشد. یکی از کاربردهای آن در مینی پی سی در مانیتورهای اچ دی این محصول می باشد. به طور کلی فناوری DVI در مقایسه با VGA دارای رلوزوشن بالاتر می باشد. همینطور از آن می توان برای پورت دیجیتال نیز بهره گرفت.

مطالب مشابه را ببینید!