مجله تاپ‌ناز‌

خواص آب گازدار برای پوست صورت (فواید و نحوه استفاده)

شاید آب گازدار آنچنان برای دستگاه گوارش سودمند نباشد ولی برای پوست بسیار مفید است. برای سلامت پوست صورت می توانید از آب گازدار می توانید استفاده کنید و خواص آن را مشاهده کنید.

خاصیت عالی آب گازدار برای پوست صورت

مراقبت های زیبایی کره ای شهرت جهانی دارد و در آن جا از آب معدنی تنها استفاده خوراکی نمی شود. زنان کره ای از آب معدنی در مراقبت های پوستی و گاهی برای موها نیز استفاده می کنند. زیرا ثابت شده است که مراقبت پوستی با آب گازدار بهترین راه برای متعادل نگه داشتن ph و سلامت پوست است.

خاصیت های مفید آب گازدار برای پوست

خاصیت آب گازدار برای پوست

صورت چه احساسی خواهد داشت؟

با استفاده از آب گازدار، پوست احساس گرما به همراه خارش خواهد داشت. آب گازدار هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. در ابتدا ممکن است احساس خارش کمی ناخوشایند باشد اما پوست به آن عادت می کند.

خاصیت های مفید آب گازدار برای پوست

آب گاز دار پوست صورت را سفت می کند.

آیا همه پوست ها می توانند از این روش استفاده کنند؟

آب گازدار را می توان برای همه پوست ها به کار برد. اگر پوست خیلی حساسی دارید قبل از استفاده از آن با یک متخصص زیبایی مشورت کنید. سعی کنید در استفاده از این روش درمانی زیاده روی نکنید. زیرا زیاده روی در هر چیزی آسیب هایی در پی خواهد داشت.

خاصیت های مفید آب گازدار برای پوست

آب گازدار منافذ پوست را تمیز می کند.

فواید استفاده از آب گازدار برای پوست:

  • روشی آسان است و زمان بر نیست.
  • الیاف کلاژن مابین سلول ها را قوی نگه می دارد.
  • صورت را پر می کند.
  • پوست صورت را سفت می کند.
  • منافذ پوست را تمیز می کند.
  • هیچ حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند.
  • هر روز می توان از آن استفاده کرد.
  • گران نیست.
  • به پوست درخشش طبیعی می دهد.

خاصیت های مفید آب گازدار برای پوست

آب گازدار هیچ حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند.

برای استفاده از این روش داخل ظرفی به نسبت مساوی آب گازدار و آب معدنی بریزید. یک عدد پد پنبه ای داخل آن قرار دهید و بعد بردارید و بچلانید. سپس با حالت ضربه به پوست صورت و گردن بزنید. البته یادتان نرود که قبل از انجام این کار ابتدا صورت را تمیز شستشو بدهید و بعد از استفاده از آب گازدار به صورت مرطوب کننده بزنید.

نیازی نیست که پنبه را بیشتر از ۱۰ ثانیه به پوست بزنید. راحت تر بگویم تا زمانی که می توانید نفس را نگه دارید پنبه را به صورت بزنید.

خاصیت های مفید آب گازدار برای پوست

آیا می توان تنها از آب گازدار استفاده کرد؟

خواصی که در ترکیب آب معدنی و آب گازدار هست در آب گاز دار به تنهایی نیست و آب گاز دار به تنهایی نمی تواند فواید زیادی برای پوست داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود حتما از آب گازدار به همراه آب معدنی استفاده شود.امیدوارم این اطلاعات درباره فواید آب گاز دار برای شما مفید واقع شده باشد.

خاصیت های مفید آب گازدار برای پوست

مطالب مشابه را ببینید!