مجله تاپ‌ناز‌

خواص سنگ خورشید + اطلاعات در مورد خوش یمن بودن این سنگ

سنگ های خاص، هر کدام خواص درمانی ویژه ای دارند. در این مطلب هم اطلاعاتی در مورد خواص سنگ خورشید و نکات خاص این سنگ را بررسی کرده ایم.

سنگ خورشید از زمان قدیم برای انسان ها کارآمد بود و در خیلی از شرایط آنها را همراهی کرده اسن. به سنگ خورشید، سنگ سان استون هم گفته می شود که در ادامه خواص و تاثیرات این سنگ را بررسی می کنیم.

خواص سنگ خورشید

سنگ خورشید هم مانند بسیاری از انواع سنگ ها دارای خواص درمانی است که در ادامه می توانید با این فواید بیشتر آشنا شوید.

 

  • درمان رماتیسم

سنگ خورشید در طول تاریخ به منظور درمان روماتیسم استفاده شده است. بیماران با نشستن زیر نور خورشید و احاطه کردن خود با سنگ های خورشیدی، می توانند شفای قدرتمندی را که این سنگ می تواند فراهم کند، دریافت کنید. گفته شده است که تماس طولانی با سنگ های خورشیدی باعث تسکین یافتن مشکلات پا و ستون فقرات می شود.

 

  • افزایش قدرت چاکرا ها

سنگ خورشید بهره گیری از قدرت رنگ نارنجی و چاکرای خارجی را در خود دارد. هر دوی این نقاط کانونی پر انرژی به خلاقیت، اراده آزاد، رهبری و همچنین تمایلات جنسی شما ربط دارد.

 

  • روحیات معنوی

در موقع استفاده از سنگ خورشید می توانید دوباره روی تعقیب احساسات و انگیزه هایی که آتشی در روح شما روشن می کند تمرکز نمایید. این سنگ مربوط به بازتاب درونی نیست. این مورد اقدامات بیرونی، به عهده گرفتن مسئولیت، آشکارسازی رویاهای خود و بهبود نگرش شما در انجام کار می باشد.

خواص سنگ خورشید

معنی این سنگ چیست؟

به صورت کلی معنای معنوی سنگ خورشید نشان دهنده منبع انرژی نهایی نور، گرما و زندگی در سیاره ما می باشد. وجوه غنی از طیف های قرمز رنگ و مایل به نارنجی آن حاوی تمام قدرت شفابخش ستاره می باشد که در آسمان ما می درخشد. این نماد را در اساطیر مصر و هلیوس در اساطیر یونانی، هر دو به نام خدایان خورشید می نامند.

در گذشته، مردم بومی معتقد بودند که این کریستال در موقع خورشید گرفتگی سقوط کرده، که در حالتی دیگر بخشی از خورشید ما از بهشت سقوط کرده است. فرهنگ های دیگر از آن به عنوان سنگ خارق العاده یاد می کنند، زیرا نور در طول روز زوایای زیادی را تغییر می دهد که در این شرایط بعضی از افراد فقط آن را در روز یکشنبه استفاده می کنند.

این سنگ چه انرژی هایی دارد؟

سنگ خورشید سنگی از انرژی مردانه الهی می باشد. سنگ خورشید به عنوان یک سنگ مکمل کامل برای سنگ ماه، نیمه یانگ از دوگانگی یین یانگ، بخشی از انرژی نیروی حیات جهانی که حول انبساط، کنش، حرکت رو به جلو، و کیفیت های خطی متمرکز است را در بر می گیرد.

با این سنگ می توانید بدون توجه به جنسیت خود، ویژگی های مردانه خود را توسعه بدهید. این بدین معنا می باشد که وظایف یا چالش های خاصی که به انرژی مردانه بیشتری نیاز دارند، قابل دسترس تر می شوند، مانند افزایش قاطعیت، رهبری گروه های مردم، یا تکمیل وظایفی که شما را ملزم می کنند تنها با تکیه بر قدرت خود کار کنید. سنگ خورشید همچنین در طول تاریخ در مراسم معنوی مورد استفاده قرار گرفته است. نخستین ملل در کانادا، سنگ خورشید را در مراسم شفای چرخ پزشکی خود گنجاند.

آن ها با قرار دادن این سنگ در مرکز چرخ دارو، توانستند قدرت شفابخش خورشید را به بیماران خود نشان دهند.

 

این سنگ ها چه قدرت هایی دارند؟

با استفاده از قدرت و خواص سنگ خورشید می توان تعادل و هماهنگی میان اندام های بدن را بیشتر کرد تا آنها به درستی عمل کنند. توانایی افزایش توانایی خود درمانی بدن را دارد. می تواند به درمان گلو درد مزمن و کاهش دردهای مربوط به تنش معده و زخم کمک کند. می تواند به درمان مشکلات غضروفی و ستون فقرات کمک کند.

سنگ افتاب باعث بهبود هضم و حفظ نشاط بدن و افزایش متابولیسم بدن می شود و برای درمان روماتیسم و دیگر دردها هم بسیار مفید است. می تواند علائم افسردگی و اختلال عاطفی فصلی را کاهش دهد. می تواند در متوقف کردن وحشت های شبانه و کابوس های شبانه هم مفید باشد. داروی خوبی برای فوبیا یا بیماری های مرتبط با استرس است.

خواص سنگ خورشید

ارتباط میان این سنگ و خوش شانسی (خوش یمنی آن)

سنگ خورشید دارای خواص درمانی است و البته خیلی ها عقیده دارند که با شانس و خوش شانسی نیز همراه می باشد. وقتی سخت کار می کنید و از انرژی های سان استونت بهره می برید، تلاش شما بزرگتر می شود و نتایج مطلوبی به دست شما می رسد. لذت زندگی، طبیعت خوب شما و جریان زیادی را باز می گرداند. شهرت یا رفاه غیر منتظره را جذب می کند.

وقتی که شما در حال شرکت در مسابقات هستید، سان استون یک کریستال شانس خوب می باشد. در محیط کار، این سنگ می تواند فرصت هایی برای ارتقا به ارمغان آورد. استرس یا ترس را از بین می برد و از شما در مقابل هر کسی یا هر چیزی که مالی و انرژی شما را تخلیه می کند محافظت می کند.

سان استون می تواند خودباوری شما را تشویق کند و برای خیلی از ما، این بهترین راه برای جذب شانس است. اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند و ایده ها و مسیرهای شما را هموار می کند. باید ایمان داشته باشید نه اینکه از متحدان و شرکای خود برای رسیدن به اهداف سوء استفاده کنید.

تاثیر سنگ خورشید برای بهبود روابط

در اصطلاحی دیگر به این سنگ، سنگ عاشقانه هم می گویند. اگر می خواهید چیزی در زندگی عاشقانه شما دچار تغییر شود، این سنگ را داشته باشید.

این می تواند یک رابطه مشکل ساز را به رابطه ای قوی و دوست داشتنی تبدیل کند. اگر از یک تکه سنگی عبور می کنید، این به شما کمک می کند تا تفاوت های خود را رفع کنید. اگر می خواهید قدرت جذب خود را بیشتر کنید، همیشه این سنگ را با خود حمل کنید. هاله شما برای دیگر افرادی که دنبال عشق هستیند جذاب تر می شود.

در بیان خواص سنگ خورشید می توان گفت که محرک های جنسی را تحریک می کند و انرژی جنسی شما را بیشتر می کند. این به شما کمک می کند تا عاشقی پرشورتر و حساس تر شوید. حتی مشکلات مربوط به اختلال عملکرد جنسی را هم رفع می کند.

این یک منبع قدرت برای هر کسی است که در یک رابطه است، به خصوص برای کسی که از لحاظ عاطفی بیش از حد به شریک زندگی خود متکی می باشد. این باعث می شود که متوجه شوید که بودن در یک رابطه مساوی با ضعف و آسیب پذیر بودن آن نیست.

سنگ خورشید کمیاب است؟

سنگ های خورشید، سنگ های کمیابی نیستند. پیدا کردن آنها بسیار راحت است. با این حال، چند نوع سنگ خورشید وجود دارد که بسیار نادر هستند و به ندرت در دنیای کریستال یا جواهرات دیده می شوند. این نوع سان استون به رنگ آبی تیره تا سبز شفاف تیره هستند. این قطعه کمیاب از سنگ آبی تیره تا سبز آنقدر غیر معمول است که ما حتی مطمئن نیستیم از کجا آمده است.

خواص سنگ خورشید

چطور بفهمیم که سنگ خورشید واقعی است؟

تشخیص نوع اصل آن کمی مشکل است. زیرا تشخیص اینکه آیا سان استون شما واقعی است یا خیر، دشوار است زیرا دارای طیف گسترده و رنگ های زیادی است.  اما با گفتن این جمله، تنها راه مطمئنی که می توانید برای بررسی اینکه آیا سان استون شما واقعی است یا خیر حساب کنید این است که به دنبال درخشش درخشانی باشید که وقتی زیر نور خورشید می گیرید.

هرچه کیفیت سنگ بالاتر باشد، لکه های طلا و مس بیشتری خواهد داشت و تشخیص اینکه سنگ خورشید است، آسان تر خواهد بود. اگر به دنبال اضافه کردن نور و گرما به زندگی خود هستید، این جواهر برای شما بسیار مناسب است.

مطالب مشابه را ببینید!