مجله تاپ‌ناز‌

داستان سریال از سرنوشت + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال

سریال از سرنوشت

داستان سریال از سرنوشت در مورد بچه های پرورشگاهی است که در فصل دوم بزرگتر می شوند و داستان جالبی را خواهید دید. در این بخش اطلاعاتی در مورد سریال، عکس های بازیگران و بیوگرافی آنها را گردآوری کرده ایم.

خلاصه داستان سریال از سرنوشت

تهیه کننده این سریال که در فصل تولید می شود اکبر تحویلیان است. او قبلا تهیه کنندگی مجموعه اپیزودیک شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را به عهده داشت.

سریال از سرنوشت

داستان سریال

هاشم و سهراب دو پسر بچه هستند که در پرورشگاه زندگی می کنند. این دو پسر از سن کم در آنجا زندگی می کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. این تنها خلاصه در مورد این سریال است که منتشر شده است و قرار است از آبان از شبکه دو پخش شود. شاید با خواندن این داستان به یاد سریال بچه مهندس بیفتید که داستانش به این سریال ش باهت دارد، ولی تهیه کننده و کارگردان سریال تاکید کرده است که به هیچ وجه سریال از سرنوشت از نظر قصه، داستانک، ساختار و … به سریال بچه مهندس شباهتی ندارد.

تعداد فصل های سریال از سرنوشت

تهیه کننده اینکار قصد دارد که سریال را در سه فصل بسازد. کارگردانی فصل اول را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان به عهده دارد. هنوز کارگردان فصل سوم مشخص نیست. پوریا پورسرخ به تازگی به جمع بازیگران سریال از سنوشت اضافه شده است.

راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول می باشند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها در سن جوانی را بازی می کنند. گروه سازنده برای انتخاب نقش ها، تست های زیادی از بازیگران کم سن گرفتند و در نهایت این افراد انتخاب شدند.

اكبر تحویلیان، تهیه‌كننده درباره روند تولید سریال از سرنوشت به جام‌جم می‌گوید:

تصویربرداری فصل یك و فصل دو همزمان انجام می‌شود و تدوینگران هم همزمان با تولید مشغول تدوین هستند. ضبط فصل دوم به كارگردانی علیرضا بذرافشان هم ادامه دارد. وی ادامه می‌دهد: هنوز كارگردان فصل سوم را انتخاب نكردیم و مشغول بررسی هستیم.

این تهیه‌كننده درباره انتخاب كارگردانان عنوان می‌كند:

من اعتقاد دارم باید كار را به كارگردانان جوان، پویا و خلاق سپرد و از ظرفیت‌هایشان استفاده كرد. به همین دلیل در راستای جوان‌گرایی به سراغ انتخاب كارگردانان جوان رفتم.

تحویلیان در پاسخ به این سؤال كه شباهت زیادی بین سریال از سرنوشت و بچه مهندس است، توضیح می‌دهد:

نه، اصلا قصه سریال ما شباهتی با آن قصه ندارد و كاملا یك سریال متفاوت به لحاظ قصه است.

سریال از سرنوشت چند قسمت است

سریال از سرنوشت در 50 قسمت توسط محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی، سارا خسروابادی و مسعود کرمی به نگارش در آمده است.

بازیگران سریال از سرنوشت

در این سریال پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا ایفای نقش می کنند. برای نقشی هم که قرار بودن امین تارخ بازی کند، حسین پاکدل جایگزین شده است.

به دنبال یك كار اجتماعی

علیرضا بذرافشان، كارگردان درباره ساخت فصل دوم سریال از سرنوشت توضیح می‌دهد: مدت‌ها بود كه كار اجتماعی نكرده بودم، به همین دلیل بدم نمی‌آمد كه سریالی با مضمون اجتماعی بسازم، چون كار قبلی‌ام گسل طنز بود و این دور شدن از كار اجتماعی باعث شد تا كارگردانی فصل دوم سریال از سرنوشت را قبول كنم.

وی می‌افزاید: داستان درباره دو بچه پرورشگاهی است كه فصل یك به كودكی آنها  و فصل دو به 19 سالگی آنها اختصاص دارد. این مجموعه روایتگر قصه‌های اجتماعی و عمیق جامعه است.

این كارگردان درباره این‌كه آیا فصل سوم این سریال را خودش كارگردانی می‌كند؟ می‌گوید: نه، چون می‌خواهم سراغ ساخت فصل دوم سریال گسل بروم.

بذرافشان ادامه می‌دهد: فیلمنامه سریال از سرنوشت خیلی خوب نوشته شده است. در واقع تحقیق خیلی گسترده‌ای انجام شده است و در لایه‌های اجتماعی كار در فصل دوم سریال به مسائل جوانان پرداخته می‌شود، همچون باورهایی كه نسبت به بچه‌های پرورشگاهی وجود دارد و… .

بیش از 200 نفر تست بازیگری دادند

وی در پاسخ به این كه خلاصه داستان این سریال شباهت بسیاری به بچه مهندس دارد. آیا مخاطب قرار است شبیه همان سریال را ببیند؟ توضیح می‌دهد: نه، اصلا قرار نیست شبیه بچه مهندس باشد. سریال از سرنوشت به لحاظ قصه، ساختار و… كاملا با آن سریال تفاوت دارد. در این سریال مخاطب فقط شاهد اتفاقات خوب نیست و تلخی‌های اجتماع هم می‌بیند.

این كارگردان با اشاره به بازیگران نقش‌های هاشم و سهراب كه دو بچه پرورشگاهی قصه هستند، می‌گوید: در كودكی دو بچه دیگر این نقش‌ها را بازی می‌كنند و در فصل دوم دارا حیایی و كیسان دیباج نقش‌ها را به عهده دارند. قبلا دارا حیایی در فیلم سینمایی شعله‌ور بازی كرده بود، اما تجربه بازی در سریال تلویزیونی را نداشت.

وی تاكید می‌كند: كیسان دیباج تا امروز تجربه بازی نداشت، اما هنرآموز رشته بازیگری بوده و هر دو بازی خیلی خوبی در فصل دوم سریال از سرنوشت دارند و آینده خوبی منتظرشان است. البته برای انتخاب این دو نقش در سن جوانی بالای 200 نفر تست بازیگری گرفتیم، حتی بعضی روزها بیشتر از ده نفر را تست می‌گرفتم تا این كه به انتخاب این دوستان رسیدم. از انتخاب هر دوی آنها خیلی راضی هستم.

وی ادامه می‌دهد: البته من عادت دارم در كارهایم بازیگران جوان و خوش آتیه را معرفی كنم. در سریال از سرنوشت به غیر از این دو نفر  سه بازیگر دیگر به نام‌های فاطمه بهارمست، مرضیه موسوی و محمد معتضدی هم معرفی كرده‌ام كه آنها هم نشان داده‌اند آینده خوبی در بازیگری دارند.

پورسرخ در لباس بدمن

كارنامه پوریا پورسرخ مملو از رنگ‌های جور واجور است. به همین دلیل تجربه همكاری با كارگردانان متعدد هم داشته است. او هم در سینما و هم تلویزیون تجربه نقش‌های جدی، مهربان، بدجنس، مهربان، شرور و… را داشته است. اخیرا مخاطبان شاهد بازی او در سریال از یادها رفته به كارگردانی بهرام بهرامیان بودند كه در این سریال نقش خاصی را بازی می‌كرد. در واقع او مزدوری بود كه در ازای پول، آدم‌ها را می‌كشت و برای خانواده مستوفی كار می‌كرد.

او بازی در سریال‌هایی همچون مرز خوشبختی، برادر، بیمار استاندارد، كیمیا، دختران حوا، ماتادور و… را در كارنامه دارد. پورسرخ این روزها مشغول بازی در سریال از سرنوشت است. او در این سریال قطب منفی كار را به عهده دارد و در هر سه فصل حضور دارد. به نوعی زندگی او در نقش ماجدی به هاشم و سهراب ارتباط دارد و به دنبال منافع خودش می‌گردد.

نادری در لباس یك زن مهربان

فریبا نادری تا به امروز هم نقش‌های منفی را تجربه كرده و هم نقش‌های مثبت. بنابراین بازیگری نیست كه فقط خودش را در یك نقش كلیشه كرده باشد. او تا به امروز در سریال‌هایی همچون ستایش، گمشدگان، پرستاران، فاخته، میلیاردر، راه طولانی، از یاد رفته، فاكتور هشت و… لباس كاراكترهای متفاوت را به تن كرده است.

او این روزها مشغول بازی در فصل 1 و 2 سریال تلویزیونی از سرنوشت است. نادری درباره بازی در این سریال به جام‌جم می‌گوید: دلیل اولم برای انتخاب نقش به تیم تهیه و تولید بر‌می‌گشت. علاقه‌مند بودم حتما با آقایان بذرافشان و خردمندان تجربه همكاری داشته باشم تا این‌كه پیشنهاد بازی در سریال از سرنوشت به من شد و قرار شد در سه فصل این سریال بازی كنم.

 وی در ادامه می‌افزاید: از سوی دیگر من در كار قبلی‌ام – یعنی سریال ستایش – نقش زنی به نام پری‌سیما را بازی می‌كردم كه خیلی منفی بود، به همین دلیل دوست داشتم نقشی را بازی كنم كه نسبت به نقش قبلی‌ام ساختارشكنی شود. به همین دلیل می‌خواستم یك نقش مثبت را بازی كنم. این عامل هم در پذیرش نقش در سریال از سرنوشت هم بی‌تاثیر نبود.

نادری عنوان می‌كند: در سریال از سرنوشت نقش زنی مهربان، دلسوز، خانواده دوست و بچه‌دوست به نام الهام را بازی می‌كنم كه البته توضیح بیشتری نمی‌توانم بگویم، چون قصه لو می‌رود.

این هنرمند در پاسخ به این سؤال كه كار كردن با دو كارگردان برایتان سخت نیست، توضیح می‌دهد: نه، اصلا چون كارگردانان مرتب جلساتی با هم دارند و در مونتاژ كار را می‌بینند، به همین دلیل مشکل  خاصی نیست و بازیگرانی كه همزمان در فصل 1 و 2بازی دارند، با تداخل نظر رو‌به‌رو نیستند و كاملا همه چیز هماهنگ است.

پاكدل در لباس یك خیر

وقتی نام حسین پاكدل شنیده می‌شود، مخاطبان نسل دیروز به یاد اجرای او در تلویزیون می‌افتند كه مجری شبكه یك بود. بیشتر فعالیت او در طول این سال‌ها در تئاتر بود و گاهی هم در سینما و تلویزیون نقش‌هایی را برای بازی پذیرفته است.او در سریال از یادها رفته كه ماه رمضان از شبكه یك پخش شد، نقش دكتر ابوالصدق را بازی می‌كرد كه همیشه از سیاست و قدرت دوری می‌كرد و هدفش خدمت كردن به مردم بود، به همین دلیل خانه‌اش را تبدیل به شفاخانه كرده بود. این هنرمند این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی از سرنوشت است. پاكدل در این سریال نقش فردی خیر  به نام خندان را بازی می‌كند كه كمك‌های زیادی به بچه‌های پرورشگاه می‌كند. حال باید منتظر بود تا سریال از سرنوشت پخش شود و مخاطب ببیند این بار پاكدل چطور نقشش را بازی می‌كند.

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

در ادامه این بخش بیوگرافی بازیگران سریال را آماده کرده ایم.

سریال از سرنوشت

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بایگر سینما و تلوزیون ایرانی و متولد 4 تیر 1356 شهر تهران است. او ورزشکار است و در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد. مدرک تحصیلی پوریا پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

سریال از سرنوشت

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد 6 خرداد سال 1359 در شهر تهران است. او مدرک کارشناسی متالورژی (ریخته گری) را دارد.

او در چندین فیلم و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است که از جمله آنها می توان به فیلم ناسپاس، شور عشق، سریال های کمین، اوای بی صدا، خط شکن، زیر هشت و میکائیل اشاره کرد و در حال حاضر هم در سریال روزهای بی قراری 2 ایفای نقش می کند.

 

سریال از سرنوشت

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر ایرانی متولد 4 آذر سال 1360 در شهر تهران است. او دو خواهر به نام نوشا و میترا دارد و یک برادر هم دارد. او مدرک کارشناسی رشته فرش را دارد.

 

سریال از سرنوشت

بیوگرافی مریم کاظمی

مریم کاظمی کارگردان، نویسنده، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد سال 1344 در شهر تهران است.

او در سال 1365 از هنرکده آزاد هنرپیشگری تحت نظر مصطفی اسکویی فارغ التحصیل شد. بعد از آن تحصیلات عالی خودرا در دانشگاه تهران دنبال کرد و در سال 1372 مدرک کارگردانی بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت کرد.

 

سریال از سرنوشت

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر ایرانی متولد 23 فروردین سال 1363 درد شهر تهران است. او یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است و همسر سابق او هم کارگردان و تهیه کننده بود.

 

سریال از سرنوشت

بیوگرافی مائده طهماسبی

مائده طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال 1336 در شهر بابل است او کارگردان تئاتر و مترجم نیز می باشد. پدرش پزشک بود و مادرش خانه دار بود. او دو برادر و یک خواهر دارد. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

امیدواریم سریال از سرنوشت مورد توجه شما قرار بگیرد.

سریال گیله واسریال حکایت های کمال

مطالب مشابه را ببینید!