مجله تاپ‌ناز‌

دانلود انیمیشن و فیلم دوبله فارسی از سایت ویپو فیلم

دانلود فیلم و انیمیشن و انتخاب آن با سن و علاقه کودکان بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه هر انیمیشنی پیام‌ها و اثرات خود را دارد که در ذهن کودک می‌نشیند و در رفتار‌های روزمره آن‌ها تاثیرگذار است. بنابراین لازم است که والدین دقت کافی بر دانلود انیمیشن داشته باشند و علاوه بر علاقه کـودک خود به نکات آموزشی آن هم توجه کنند.

دانلود انیمیشن و فیلم دوبله فارسی از سایت ویپو فیلم

دانلود انیمیشن

ممکن است در دانلود انیمیشن مناسب کمی گیج شوید؛ ولی با در اختیار داشتن اپلیکیش مناسب می‌توان کارتون‌های جدید و متناسب را دانلود و تماشا کرد. ممکن است کودک از شما تقضای دانلود انیمیشنی را کند که اگر تشخیص دادید محتوای آموزشی مناسبی ندارد می‌توانید آن را با کارتون دیگری که دوست دارد عوض کنید، به این ترتیب کودک هم کارتون مورد علاقه خود را تماشا می‌کند، هم محتوای آموزشی درستی در اختیارش قرار می‌گیرد.  معمـولا کودکان قدرت تحلیل و بررسی انیمیشنی که دیده اند را ندارد و فقط به سبب علاقه و لذت نگاه می‌کنند. شما می‌توانید با تحلیل کارتون نکات آموزشی آن را یاداور شوید. نکته دیگر در دانلود انیمیشن آن است که سعی کنید کارتون‌های ایرانی و یا کارتون‌هایی که به فرهنگ ما نزدیک‌تر هستند انتخاب کنید تا الگوی رفتاری متناسب با فرهنگ مان را داشته باشند. برای مثال اگر کودک شما به کارتون‌های قهرمان پرداز علاقه دارد سعی کنید انیمیشنی که در آن به قهرمانان ایرانی پرداخته شده را انتخاب کنید. درباره دانلود انیمیشن جدید برای کودک صحبت کردیم اما اثرات این انیمیشن‌ها چیست؟

  • آموزش تعامل و مشورت با خانواده

معمولا شخصیت‌های انیمیشن‌های داستان محور در کار‌ها و تصمیمات خود با خانواده مشورت می‌کنند و در کار‌ها و حل مشکلاتشان کمک می‌طلبند. این موضوعات در کودک تاثیر گذار است و صمیمیت و تعامل با خانواده را افزایش می‌دهد.

  • شکل گیری ویژگی صداقت و احترام درکودکان

شخصیت‌های کارتون‌ها برخلاف فیلم‌ها صادق بوده و مسائل را به روشنی بیان می‌کنند و مهم‌تر این که اشتباهات خود را می‌پذیرند و درصدد جبران آن بر می‌آیند. این به کودک آموزش می‌دهد که اگر اشتباهی مرتکب شد آن را با خانواده صادقانه مطرح کند و اشتباه خود را بپذیرد. اگر این عادت در ذهن کودک نهادینه شود به فردی قابل اعتماد در جامعه تبدیل می‌شود. همچنین در کارتون‌ها شخصیت‌ها نسبت به بزرگ‌تر‌ها خصوصا پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها رفتار محترمانه‌ای و مودبانه‌ای دارند که این می‌تواند موجب تغییر رفتار و ایجاد احساس احترام نسبت به دیگران در کودک شود.

  • یادگیری سریع

گاهی والدین هفته‌ها با کودک خود تمرین می‌کنند تا یک موضوع مثلا رنگ‌ها را به کودک خود آموزش دهند؛ درحالی که گاهی تنها با دانلود انیمیشن و تکرار آن در چند روز کودک آن را به راحتی می‌آموزد. معمولا این انیمیشن‌ها دارای آهنگ هستند و مسائل را در قالب شعر و آهنگ به کودک آموزش می‌دهند و همان‌طور که می‌دانید آموزش از این روش برای کودکان جذاب‌تر است و خود برای یادگیری آن اشتیاق نشان می‌دهند. همچنین در انیمیشن‌های ساخته شده در خصوص کرونا می‌بینیم که چه قدر خوب مسائل بهداشتی برای کودکان و در سطح آن‌ها در قالب داستان توضیح داده می‌شود. به طوری‌که هم مسائل دنیای واقعی را در می‌یابند و هم از تماشای آن لذت می‌برند.

  • دانلود انیمیشن وافزایش شادی ونشاط

آهنگ‌هایی که در انیمیشن‌ها خوانده می‌شود شاد هستند و کودک را به وجد می آورند به طوریکه می‌بینیم هم زمان با پخش شعر بالا و پایین می‌پرند و سعی در هم‌خوانی با آن دارند. این علاوه بر تاثیری که در روحیه کودک دارد موجب افزایش فعالیت بدنی او می‌شود و او را از حالت کسلی و بی‌حالی خارج می‌کند.

دانلود انیمیشن و فیلم دوبله فارسی از سایت ویپو فیلم

  • آموزش قدرت نه گفتن

عدم توانایی در گفتن نه یکی از مسائلی است که ما درگیر آن هستیم. این مسئله باید از دوران کودکی آموزش داده شود تا در بزرگسالی به راحتی در مقابل زورگویی دیگران ایستادگی کنیم و نه بگوییم. یکی از انیمیشن‌هایی که به این مسئله پرداخته انیمیشن موش جاده است که با دانلود انیمیشن دوبله فارسی آن به راحتی می‌توانید آن را تماشا کنید. در این انیمیشن مـوش با زور گویی غذای دیگران را می‌گیرد تا این که اردکی شجاع در مقابر زورگویی‌های این موش ایستادگی می‌کند.

دانلود 250 فیلم برتر IMDB دوبله فارسی

آی‌ام‌دی‌بی کارش را به عنوان یک پایگاه وب سینمایی با عنوان rec.arts.movie بر روی یوزنت آغاز کرد و در سال ۱۹۹۳ برای گسترش کارش خودش را به شبکهٔ جهانی اینترنت منتقل کرد.مالک اصلی آن شرکت آمازون است. یکی از ویژگی‌هایی که IMDB به کاربرانش ارائه می‌کند، قابلیت امتیازدهی به فیلم ها و سریال هاست. کاربران می‌توانند به فیلم مورد علاقه خود امتیازی بین ۱ تا ۱۰ بدهد. ضمن اینکه این وبگاه اطلاعات کامل و جامعی از فیلم ها به کاربر میدهد و این سیستم باعث می‌شود اطلاعات کاملاً دقیقی از یک فیلم به دست بیاید.

IMDB فهرستی از ۲۵۰ فیلم برتر کل تاریخ سینمای جهان را گردآوری کرده است.این فهرست هر روز تعغییر میکند و با توجه به امتیاز کاربران آپدیت می‌شود؛ هرچند که معمولاً ده فیلم برتر تغییر زیادی نمی‌کنند چرا که از امتیاز بالای برخوردارند. برای تهیه این فهرست بیش از صد ها میلیون رأی از کاربران و همچنین داوران داده شده‌است. البته باید فقط فیلم‌هایی که مدت زمان آن‌ها بیشتر از ۴۵ دقیقه است و تعدادی آرای آن‌ها بیشتر از ۲۵ هزار رأی باشد در این فهرست قرار می‌گیرد. میتوانید 250 فیلم برتر IMDB را از سایت vipofilm.com دانلود کنید.

انسان تا زمانی که زنده است نیاز به یادگیری دارد و این یادگیری می‌تواند در حوزه الگو‌های رفتاری باشد. تماشای فیلم و نقد و بررسی آن همراه خانواده می‌تواند تاثیر بسزایی در جهت یادگیری و بروز یک رفتار مثبت و یا حتی حذف یک رفتار نامناسب ایجاد کند. مثلا با تماشای فیلم متوجه عوارض و نتایج آن رفتار می‌شویم و می‌توانیم درجهت بهبود آن رفتار تلاش کنیم.

دانلود فیلم

گاهی پیش می‌آید که می‌خواهیم یک فیلم و یا انیمیشن تماشا کنیم اما در پیدا کردن فیلم و یا دانلود انیمیشن مورد نظر دچار سردرگمی می‌شویم. استفاده از اپلیکیشن‌ فیلم کمک می‌کند تا متناسب با علاقه و سن ژانر مورد نظر خود را انتخاب کنید. مزیت دیگری که اپلیکیشن فیلم دارد این است که بروزترین فیلم‌ها وانیمیشن‌ها را می‌توان دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید. در این اپلیکیشن‌‌ها علاوه بر فیلم‌های ایرانی جدیدترین فیلم و انیمیشن کشور‌های خارجی گذاشته می‌شود وشما می‌توانید با دانلود انیمیشن دوبله فارسی و یا فیلم‌های آن از تمشایشان لذت ببرید. برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها تنها کافی است اپلیکیشن فیلم مورد نظر خود را دانلود کرده و بعد از بازکردن آن برای خود حساب کاربری درست کنید. بدین ترتیب می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز اعم از زمان، خلاصه، نام کارگردان، ستارگان، ژانر، واین که محصول کدام کشور است بررسی کنید.

دانلود انیمیشن و فیلم دوبله فارسی از سایت ویپو فیلم

اپلیکیشن ویپو فیلم با ارائه انواع سبک و ژانر فیلم  اعم از عاشقانه، درام، اجتماعی، کمدی، اکشن، جنایی  و غیره محصول کشور‌های مختلف، سعی می‌کند تا به شما در انتخاب فیلم مورد علاقه کمک کند. شما می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌‌ها و انیمیشن‌ها را در اپلیکیشن ویپو فیلم دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کنید. برای تماشای بهترین فیلم‌ها به سایت vipofilm.come مراجعه نمایید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!