مجله تاپ‌ناز‌

آسانترین روش دانلود عکس پروفایل HD فول سایز اینستاگرام

به جرئت می توان گفت، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است. تقریبا همه افرادی که گوشی هوشمند دارند، در این شبکه اجتماعی عضو هستند. همانطور که می دانید امکان دانلود و دیدن عکس پروفایل اینستاگرام در سایز بزرگتر، وجود ندارد و بسیاری از افراد به دنبال همچین قابلیتی می گردند.

ربات ها و برنامه های زیادی در اینترنت وجود دارند که وعده دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را به کاربران می دهند اما بیشتر آنها، هیچ گونه کارایی ندارند. اینستاگرام مدام در حال به روزرسانی الگوریتم های خود است؛ بنابراین برنامه ها و ربات هایی که اوایل توانایی دانلود و دسترسی به عکس ها را داشتند، به سرعت از کار افتادند.

برای آن که همیشه خیالتان از بابت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام راحت باشد؛ در این مقاله به معرفی 3 وبسایت معتبر در این زمینه پرداخته ایم. تا انتهای این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

از دیگر مشکلاتی که در زمینه دانلود عکس پروفایل وجود دارد، کیفیت عکس دانلود شده است. هنگامی که در اینستاگرام عکسی را آپلود می کنید، کیفیت عکس به صورت اتوماتیک توسط این برنامه کاهش پیدا می کند؛ اما بعد از استفاده از برنامه های دانلود عکس پروفایل، این کیفیت بازهم کاهش بیشتری پیدا می کند.

در 3 سایت معرفی شده زیر، می توانید عکس پروفایل اینستاگرام را با کیفیت اصلی و به صورت HD دانلود کنید.

 

آسانترین روش دانلود عکس پروفایل HD فول سایز اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با سایت Izuum

یکی دیگر از سایت هایی که خدمات بسیار با کیفیتی در زمینه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام ارائه می دهد، سایت Izumm است. این وبسایت نیز به سرعت با الگوریتم های جدید اینستاگرام هماهنگ شده و کارایی اش همواره ثابت است.

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با سایت Izuum کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد این صفحه دانلود پروفایل به نشانی https://izuum.net/instagram-profile-downloader شوید.
  • در کادر نواری مربوطه، یوزرنیم (Username) اکانتی که می خواهید عکس پروفایلش را دانلود کنید، وارد کنید.
  • بر روی آیکون سرچ کلیک کنید.

به همین راحتی عکس دلخواه خود را از پروفایل اینستاگرام دانلود کنید!

آسانترین روش دانلود عکس پروفایل HD فول سایز اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با سایت Instadp

سومین سایتی که می خواهیم معرفی کنیم، Instadp است. این سایت تازه تاسیس کاملا بر اساس آخرین الگوریتم های اینستاگرام طراحی شده و دارای سرعت فوق العاده بالایی نیز است. شما به راحتی آب خوردن می توانید هرعکسی را که بخواهید، از پروفایل اینستاگرام دانلود کنید.

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با سایت Instadp طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • وارد وبسایت Instadp به نشانی https://www.instadp.com شوید.
  • بالاترین قسمت صفحه، در کادر مربوطه یوزرنیم (username) مورد نظر خود را وارد کنید.
  • بر روی آیکون (->) کلیک کنید.

و تمام! عکس مورد نظر شما با موفقیت و سرعت هرچه تمام تر دانلود می شود!

امکانات سایت Instadp فقط به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام محدود نمی شود. در این سایت می توانید به سادگی استوری و ریلز (Reels) را هم دانلود کنید.

 

آسانترین روش دانلود عکس پروفایل HD فول سایز اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با سایت AloInstagram

اولین سایتی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، AloInstagram است. این وبسایت یکی از برترین و قدیمی ترین ابزارهای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بوده و در زمانی که بیشتر برنامه ها قطع بوده اند، کارایی خود را به کاربرانش ثابت کرده است.

کار در این وبسایت بسیار ساده است:

  • در قدم اول وارد صفحه دانلود عکس پروفایل در سایت الواینستاگرام به نشانی https://aloinstagram.com/download-instagram-profile شوید.
  • در کادر نواری مربوطه، یوزرنیم (Username) اکانتی که می خواهید عکس پروفایلش را دانلود کنید، وارد کنید.
  • بر روی دکمه “Search” کلیک کنید.

کار تمام است! بعد از چند لحظه عکس پروفایل اینستاگرام مدنظر شما با بالاترین کیفیت برایتان دانلود می شود.

خلاصه

بسیاری از برنامه های موبایلی تنها به قصد سرقت اطلاعات شخصی شما طراحی می شوند و هیچ دانلود عکسی را برای شما انجام نمی دهند؛ اگر عکسی هم دانلود کنند در دیتابیس خود ذخیره می کنند.

سایت هایی که در این مقاله معرفی کردیم، هیچ اطلاعاتی از شما ذخیره نمی کنند و پس از دانلود و ارسال عکس، آن را از سرور خود پاک می کنند. سرعت بالا و کارایی ثابت از دیگر ویژگی هایی این وبسایت ها است. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!