مجله تاپ‌ناز‌

دروغ های ممنوعه زناشویی که اصلا نباید به همسر بگویید

بعضی از دروغ ها وجود دارد که بهتر است افراد این دروغ ها را بشناسند و کمتر از آنها استفاده کنند زیر این دروغ ها می توانند باعث از بین رفتن روابط زناشویی شوند. در ادامه این 8 دروغه ممنوعه را بررسی می کنیم.

بعضی از دروغ ها ممنوعه زناشویی وجود دارد که با گفتن آنها در یک قدمی نابودی زندگی خود قرار خواهید گرفت. بهتر است که با این دروغ ها آشنا شوید تا بتوانید قبل از اینکه زندگی شما از هم بپاشد آنها را رفع کنید.

دروغ های ممنوعه زناشویی

دروغ گفتن در تمام فرهنگ ها اشتباه و ممنوع است و می تواند تمام افراد نسبت به فرد دروغگو بدبین شوند زیرا فردی که مدام دروغ می گوید به راحتی حرف هایی که دیگران می زنند را باور نمی کند زیرا معتقد است که دیگران هم دروغ می گویند. ممکن است خانم ها بیشتر دروغ مصلحتی بگویند. ممکن است برای اینکه از خراب شدن رابطه پیشگیری کنند، دروغ های مصلحتی بگویند که در ادامه ممکن است این دروغ ها روز به روز بیشتر شوند و بدتر رابطه را تخریب کنند.

رفت و آمد با خانواده همسر

فرقی نمی کند که مرد هستید و یا زن هستید به هر حال رفت و آمد زیاد می تواند باری هر طرف ناخوشایند باشد. وقتی که تصمیم به ازدواج می گیرید باید توانایی دل کندن از مبدا خود را داشته باشید و سعی کنید یک زندگی مستقل از خانواده خود بسازید. اگر بتوانید که این کار را انجام دهید و رفت و آمدهای خود را کنترل کنید زندگی بهتری خواهید داشت و همسر شما هیچ موقع دروغی مبنی بر این که از رفت و آمد با خانواده شما خشنود است را به زبان نمی آورد زیرا رفت و آمدهایتان با ثبات و منظم است و همسر را ناراحت نمی کند.

دروغ های ممنوعه زناشویی که اصلا نباید به همسر بگویید

عشق به ورزش

یکی از دروغه های ممنوع زناشویی که در روزهای نخست ازدواج گفته می شود عشق به ورزش است که یکی از طرفین برای این که خود را از همجنسان خود متفاوت نشان دهد آن را بیان می کند. بهتر است بیشتر برای شناخت هم وقت بگذارید و از علایق هم با خبر شوید. اگر بتوانید که این کار را انجام دهید می توانید زندگی بهتر و به دور از دروغ داشته باشید.

دلخور نشدن

بیان کردن احساسات و بیان این که دیگری از شما دلخور نمی شود کار اشتباهی است. اگر همسرتان چاق است و این موضوع را به او گفته اید بهتر است بدانید که بر خلاف گفته هایش که دلخور نیست بسیار هم دلخور شده است. این مورد هم از دروغ های رایج است.

جمله حق با تو می باشد

یکی دیگر از دروغ هایی که بین همسران رایج است این است که حرف های دیگری را تایید می کنند. در واقع این مشکل برای افراد ایجاد می شود که پس از گذراندن بحثی طولانی متوجه اشتباه خود نمی شوند و مایل نیستند که آن را قبول کنند و از طرفی همسرشان از بحث کردن خسته شده است و مایل است سریع تر این موضوع تمام شود و برای همین با گفتن این جمله بحث را خاتمه می دهد.

روشن فکری

چنانچه همسر شما به شما می گوید که برایش مهم نیست به دیگران زا جنس مخالف نگاه می کنید و خونسرد به نظر می رسد هم دروغ بزرگی است و دوست ندارد که حالت تدافعی خود را خراب کند. بهتر است این دروغ را از طرف آنها قبول نکید و سعی کنید به جای چشم چرانی چشم های خود را به زندگی بدوزید تا دروغ های به این نوع را در زندگی نشنوید.

اهمیت نداشتن پول

امروزه پول از مهم ترین چیز هایی است که افراد به آن اهمیت می دهند و برای داشتن یک زندگی خوب نیاز است تا پول داشته باشید. اگر همسرتان به شما می گوید که پول برایش اهمیتی ندارد دروغ می گوید زیرا داشتن پول مهم است شاید اندازه آن مهم نباشد. هر فردی در حد ایده آل و معمولی دوست دارد که رفاه و استقلال مالی داشته باشد.

دوست داشتن بدون تغییر

یکی از دروغ هایی که معمولا هر دو طرف زندگی یعنی هم مرد و هم زن می زنند این است که من تو را همان گونه هستی و بدون هیچ تغییری دوست دارم. این دروغ به کل واضح است زیرا افراد مایل هستند که همسرانشان دچار تغییرات مثبت شوند و برای زندگی فرد هم مهم است و اگر فردی به شما گفت که مایل است از لحاظ ظاهری و باطنی هیچ تغییری نکنید به احتمال فراوان در حال دروغ گفتن است.

معاشرت با دوستان

همسر شما اصلا علاقه ندارد که شما تمام وقت خود را در کنار دوستانتان بگذرانید. در روزهای ابتدایی زندگی ممکن است همسر خیلی به معاشرت های بیش از حد شما کاری نداشته باشد و شاید شما را به این که وقت خود را با دوستانتان بگذرانید تشویق کند ولی چندی بعد پشیمان می شود و مخالفت خود را اعلام می کند و همین مورد می تواند موضوعی مناسب برای دعوا و جدایی ها باشد.

تمیز کردن خانه

همیشه تمیز کردن خانه کار یکی از شماها نیست و باید در این امر به هم کمک کنید. این که همسر شما از تمیز کردن خانه لذت ببرد که یک دروغ واضح است و می تواند باعث سردی رابطه شما شود و مشکلات را هم افزایش بدهد. بهتر است که در کارهای منزل به هم کمک کنید و به همسر خود یاری برسانید.

مطالب مشابه را ببینید!