مجله تاپ‌ناز‌

جدیدترین تکنولوژی های دوربین مداربسته داهوا + قیمت نمایندگی فروش

جدیدترین تکنولوژی های دوربین مداربسته داهوا+ قیمت نمایندگی فروش

شرکت داهوا دارای تیم تحقیقاتی متخصص و حرفه ایست که در ارتباط با چالش ها و نیازهای کاربران به ارائه راهکارهای خلاقانه، نو و کارامد می پردازند. با توجه به میزان استقبال از فناوری های جدید، بسیاری از شعبات و نمایندگی دوربین داهوا به عرضه این محصولات خواهند پرداخت. جدید بودن تکنولوژی ها موجب می شود مشتریان در ابتدا با افزایش قیمت آن محصول مواجه شوند. این شرایط بعد از مدت کمی تغییر کرده و محصول به قیمت واقعی خود می رسد. در این مطلب می خواهیم به بخشی از این دستاوردها و جدیدترین تکنولوژی های دوربین داهوا بپردازیم.

فناوری های جدید دوربین مداربسته داهوا

داهوا را می توان یک شرکت فعال در زمینه ارائه راه‌حل‌های هوشمند و ویدئو محور دانست. در حال حاضر ارائه چندین راه‌حل امنیتی ویدیویی جدید را که برای بخشی از بازار خود طراحی کرده است، از جمله دوربین‌های حرارتی هیبریدی در فهرست کار خود دارد. دوربین های چند سنسوری، دوربین های چشم ماهی پانوراما، ضبط کننده های پنتا برید و همچنین دوربین های تشخیص پلاک خودرو، برای رفع نیازهای منحصر به فرد کاربران نهایی و دید در شب های رنگی فوق العاده از جمله این راهکارها هستند.

WizSense –  دوربین های حرارتی IP کامپکت هیبریدی

دوربین‌های حرارتی هیبریدی امنیت بالاتری را ارائه می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند هم چیزهای مرئی و هم نامرئی را ببینند. بخشی از سری WizSense، دوربین‌های بولت (DH-TPC-BF1241N) و دام Eyeball (DH-TPC-DF1241N) است. یک تصویرگر حرارتی با یک سنسور نور مرئی 4 مگاپیکسلی برای مقرون به ‌صرفه شدن و نظارت کوتاه برد در یک فضای ناهموار ترکیب می‌کنند. آنها تشخیص زودهنگام آتش سوزی را ارائه می دهند. وجود این قابلیت برای نجات جان افراد، دارایی های ملموس، زمان، پول و منابع بسیار مهم است.

تصویرگر حرارتی همراه با یک لنز حرارتی بدون فوکوس، تصاویر واضحی را در تاریکی مطلق ایجاد می‌کند. همچنین حساسیت حرارتی بالایی دارد که از میان باران، مه و برف قادر به تشخیص است. دوربین‌های حرارتی هیبریدی با داشتن هشدار هوشمند همزمان، با فرمان صوتی قابل تنظیم و LEDهای نور سفید در هنگام تشخیص رفتار غیرعادی، عملکرد را حتی جذاب تر می‌کنند. با افزودن Analytics+، هشدارهای نادرست از حیوانات، آب و هوا و زباله‌ها کاهش می یابد، بنابراین فقط هشدارها برای انسان و وسایل نقلیه شناسایی می‌شوند تا کارایی بالاتری داشته باشند.

WizMind – دوربین های IP چند سنسوری

نسل دوم دوربین‌های چند سنسوری WizMind داهوا، با محفظه نقره‌ای کاملاً شیک، انعطاف‌پذیری بیشتری را برای ضبط نظارت تصویری در منطقه وسیع فراهم می‌کند. با چهار سنسور 2 مگاپیکسلی و 45 درجه که به صورت پشت سر هم کار می کنند تا یک نمای کلی 180 درجه ایجاد کنند. هر دوربین چند سنسوری می تواند جایگزین چندین دوربین تک سنسوری شود و بازگشت سرمایه بالاتری را ارائه دهد. شرایط نوری چالش برانگیز با دو ویژگی جدید Analytics+، افراد و وسایل نقلیه را می توان با دقت بیشتری رصد کرد. تراکم خودرو تعداد وسایل نقلیه را در یک منطقه انتخاب شده مانند خطوط ترافیکی یا پارکینگ ها تشخیص می دهد. برای برنامه‌هایی که افراد زیادی دارند، وقتی که مقدار یا تراکم جمعیت از آستانه تعریف‌شده توسط کاربر فراتر رود، Crowd Map Analytic یک هشدار اولیه ارائه می‌کند.

تکنولوژی جدید دید در شب رنگی داهوا

کمپانی داهوا، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیا، پیشرو در جهان، Night Color 2.0 را در پایان سال 2021 معرفی کرد. یک تکنولوژی ارتقا یافته برای دوربین‌های IP که تصاویر تمام رنگی را در محیط‌های کاملا تاریک ارائه می‌کند. برای اولین بار این تکنولوژی در مدل های 4 مگاپیکسلی با لنزهای متغیر و 2.8 میلی متری تعبیه شد. همچنین دوربین 4 مگاپیکسلی سری Lite و یک دوربین بولت 8 مگاپیکسلی با لنز ثابت 2.8 میلی متری از نمونه دوربین های مجهز به این فناوری هستند. مجموعه تجزیه و تحلیل ویدئویی با عملکرد بالای Dahua، Analytics+، و همچنین LED های نور سفید، ویژگی های ویژه خانواده Night Color 2.0 را تکمیل می کند. چنین تکنولوژی تصاویر واضح و تمام رنگی را در محیط‌هایی تا 0.0005 لوکس تولید می‌کند.

داهوا مدت‌هاست روی تحقیق و توسعه فناوری شرایط نور کم سرمایه‌گذاری کرده است و به نتایج سخت‌افزار و نرم‌افزاری جالب دست یافته و با محصولات خود ارائه کرده است. از Starlight+ سال 2018 تا Night Color در سال 2020 و Night Color 2.0 در سال 2021 همگی روند پیشرفت و موفقیت این تیم تحقیقاتی را نشان می دهد.

جدیدترین تکنولوژی های دوربین مداربسته داهوا+ قیمت نمایندگی فروش

دوربین های داهوا با این تکنولوژی در لنزهای متغیر دارای عملکرد فوکوس خودکار بوده که جزئیات تصویر واضح را حتی پس از زوم کردن حفظ می کند. این مدل ها هم برای فضاهای باریک، داخلی و هم برای سناریوهای با زاویه باز و در فضای باز مناسب هستند. لنزهای وریفوکال یا متغیر عملکرد را راحت‌تر می‌کنند و زمان نصب و هزینه‌های نیروی کار را کاهش می‌دهند. همچنین این مدل ها دارای میکروفون و بلندگوی داخلی برای مکالمه دو طرفه هستند.

دریافت لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا

بسیاری از تکنولوژی های دوربین مداربسته داهوا در تولیدات جدید به روز شده و موجب بهبود عملکرد دوربین مداربسته شده است. در زمان انتخاب مشخصه های دوربین ها را در لیست قیمت مشاهده کنید. علاوه بر قیمت دوربین مداربسته داهوا سایر ویژگی ها نیز در آن لیست وجود دارد. اگر دوربین مداربسته مورد نظر شما دارای دید در شب باشد در بخش مشخصات نوع آن و برد دید دوربین را خواهید یافت. در صورتی که دید در شب دوربین مدداربسته رنگی باشد در همان قسمت مشخص می شود.

به این ترتیب به راحتی می توانید از فناوری های جدیدی که در دوربین های انتخابی شما وجود دارد مطلع شوید. قبل از نهایی کردن خرید خود حتماً با کارشناس دوربین مداربسته مشورت نمایید. در مواقعی قابلیتی که مد نظر شماست در محل نصب دوربین کارایی نداشته و یا مستلزم رعایت برخی اصول باشد. بنابراین از راهنمایی متخصصین در این زمینه بهتر است استفاده نمایید.

قیمت دوربین 2، 3، 4 مگاپیکسلی داهوا

در قیمت گذاری دوربین های مداربسته داهوا تنها عامل موثر فناوری به کار رفته در آن نیست. بلکه عوامل مختلفی قیمت دوربین را تعیین می کند. به عنوان مثال قیمت دوربین 2مگاپیکسل داهوا از قیمت دوربین 4مگاپیکسل پایین تر است. در حالی که این تفاوت قیمت در دوربین با فناوری های یکسان اینگونه است و در صورت تفاوت در فناوری ممکن است قضیه معکوس شود. به این مفهوم که دوربین 2مگاپیکسل فوق حرفه ای از دوربین مداربسته 4مگاپیکسلی قیمت بالاتری دارد.

مطالب مشابه را ببینید!