مجله تاپ‌ناز‌

دیدنی های جزایر فیجی + تفریحات و اطلاعات گردشگری مجموعه جزایر فیجی

دیدنی های جزایر فیجی

جزایر فیجی دارای چشم اندازهای بی نظیر است و در منطقه پاسیقیک قرار گرفته است و بیشتر گردشگران این جزیره را بهشتی استوایی می دانند. این جزیره بسیار شگفت انگیز است و دارای آب و هوای معتدل و استوایی است و جاذبه های زیادی هم دارد.

فیجی در اقیانوس آرام جنوی قرار گرفته است، این جزیره زیبا یکی از بزرگ ترین شهرهای آن سووا است و شهرت زیادی دارد و جمعیت این منطقه رو به افزایش می باشد. از نواجی اطراف به مناطق زیادی راد دارد و جزء مناطق و اکتشافات بریتانیایی ها و هلندی ها است که در قرن 17 کشف شده است. جزیره فیجی در سال 1970 یکی از مستعمره های بریتانیا بوده است جنگل های انبوه و تفریحات آبی است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر از تمام جهان به این جزیره سفر می کنند و باعث پیشرفت اقتصادی این منطقه شده اند.

در باستان شناسی های متعددی که در این کشور انجام شده است سفالینه های تاریخی کشف شده است این سفالینه ها به وبی قدرمت تاریخی فیجی را نشان می دهند و طبق تحقیقات انسان ها تا 3500 سال پیش از میلاد مسیح در این مناطق زندگی می کرده اند با این وجود می تواند جاذبه های تاریخی متعددی در این جزیره پیدا کرد.

دیدنی های جزایر فیجی

جزایر دیدنی و گردشگری فیجی

پیشینه افراد ساکن در فیجی بسیار طولانی می باشد خیلی از افراد اعتقاد دارند که این افراد از اندونزی و جنوب شرقی آسیا وارد فیجی شده اند این کشور که دارای مجموعه ای از جزیره ها می باشد در فاصله 2 هزار کلیومتری از جزیره شمالی نیوزلند واقع شده است و از نواحی اطراف با مناطق مختلفی همسایه می باشد و والیس و توالوی از جمله نزدیک ترین همسایگان شمالی در این سرزمین می باشند. در این کشور بیش از 330 جزیره وجود دارد و همانطور که بیان شد این منطقه دارای قدمتی سه هزار ساله است به دلیل وجود ذخایر و منابع در این منطقه افتصاد آن رو به پیشرفت و توسعه می باشد با وجود پیشرفت صنعت گردشگری هم می توان به اهمیت روز افزون این منطقه اشاره نمود. صادرات شکر و صنعت گردشگری این روزها اهمیت زیادی به فیجی داده است و به عنوان 2 منبع اصلی برای کسب درآمد در این مناطق به حساب می آیند آب و هوای استوایی و گرمی که در این جزیره وجود دارد تنها سفر در فصل های خاصی از سال را امکان پذیر کرده است.

دیدنی های جزایر فیجی

با توجه به اینکه جزایر فیجی جزو قطب های مهم گردشگری دنیا است و در شما کشورهای فعال در صنعت گردشگری است می توان توقع جاذبه های دیدنی زیادی را در این مناطق داشت جاذبه های دیدنی در این جزایر زیاد هستند و پارک ملی، تالاب آبی و رودخانه ها از عمده ترین جاذبعه های طبیعی آن هستند که حتما توجه گردشگران را جذب می کنند.

دیدنی های جزایر فیجی

معرفی جاذبه های گردشگری فیجی

در ابتدا باید توجه داشته باشید که برای سفر به جزیره فیجی هیچ نوع پرواز مستقیمی از ایران به فیجی وجود ندارد و به همین دلیل باید 2 الی 3 پرواز به کشورهای دیگر هم داشته باشید برای سفر به این کشور می توانید از طریق سایت های هواپیمایی اقدام نمایید.

ببینید: زیباترین جزیره های مصنوعی در سراسر دنیا

دیدنی های جزایر فیجی

رودخانه سیگاتوکا فیجی:

این رودخانه یکی از زیبایی های جزایر فیجی است طول این رودخانه عظیم ۱۲۰ کیلومتر می باشد این رودخانه که به آن های این جزیره می رسد از جذابیت های زیادی برای علاقه مندان برخوردار است. با وجود ۵۰ روستایی که در این جزیره وجود دارد می توانید در مسیر این رودخانه از طبیعت آن ها نیز دیدن کنید این رودخانه به دلیل پرآب بودن آب های نواحی اطراف را تامین می کند و برای آبیاری محصولات آن ها به کار می رود.

دیدنی های جزایر فیجی

سواحل فیجی:

از دیگر زیبایی های طبیعی در فیحی می توان به طبیعت ساحلی این جزایر اشاره کرد زیبایی های این منطقه بسیار جادویی و تماشایی است این منطقه برای بسیاری از فعالیت های ورزشی دارای اهمیت است. ورزش آبی و تفریحات آبی در این سواحل بسیار دلپذیر و دلنشین هستند و توجه خیلی از گردشگران را به خود جلب می کند اگر همچنان می خواهید از جذابیت های فیجی بهره مند شوید باید باید به سراغ غواصی و شنا کردن نیز بروید. زیبایی های این سواحل شامل صخره های مرجانی، گونه های مختلف آبزیان، طبیعت زیبا و … است که توجه هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد و از جذابیت های زیادی برخوردار می باشد.

دیدنی های جزایر فیجی

آبشارهای فیجی:

این آبشارها از زیباترین چشم اندازهایی هستند که می توانید از آن ها دیدن کنید چشم اندازهایی که این آبشار دارد بسیار خیال انگیز و جذاب می باشد این آبشارها که دارای ۱۸ متر ارتفاع هستند هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند و مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار می گیرند. جدای از این آبشارها می توانید از طبیعت زیبای جنگلی این مناطق نیز دیدن کنید قدم زدن در این جنگل ها می توانید احساس فوق العاده ای را در هر فردی ایجاد کند.

پارک ملی یکی دیگر از مکان های دیدنی جزایر فیجی است که میراث طبیعی و ملی این مناطق را در خود جای داده است بسیاری از گردشگران و علاقه مندانی که به این منطقه سفر می کنند از ایده های جالب و حیرت انگیز در این پارک نهایت استقبال را به عمل می آورند. جزیره هایی که در این مناطق وجود دارند دارای چشم اندازهای بسیار بکر و بی نظیری می باشند و خیلی از گردشگران به دلیل بازدید از این مناطق به فیجی سفر می کنند.

دیدنی های جزایر فیجی

جزیره للویا که یکی از جزیره های فیجی است به عنوان یکی از جزیره های کوچک مرجانی شناخته می شود این ساحل شنی از جاذبه های بسیار متنوعی برخوردار است درختان نخل که در اطراف این ساحل به چشم می خوردند چشم انداز آن را جذاب تر و ویژه تر می کنند. خیلی از افراد این جزیره را یک جزیره گمشده می نامند که به همین خاطر دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است آرامشی که در این جزیره حاکم است آن را به یکی از مناطق تفریحی توریستی تبدیل کرده است. با وجود امکانات تفریحی و گردشگری که در  این مناطق برای علاقه مندان ارائه می شود می توان نهایت لذت را از سفر خود به فیجی برد. جدای از همه این جاذبه ها می توانید رد سفر خود به این جزیره اطلاعات بیشتری کسب کنید و بیشتر با نحوه زندگی مردمان این منطقه آشنا شوید و از فرهنگ آن ها مطلع شوید که به خودی خود دارای جذابیت می باشد.

در این قسمت با مکان های گردشگری و زیبای جزایر فیجی آشنا شدید و امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه را ببینید!