مجله تاپ‌ناز‌

دیدنی ها و تفریحات معروف پاریس

وقتی از بلیط تهران به پاریس حرف می زنیم، هیچ کس به یک سفر تجاری یا حتی یک سفر تفریحی نمی کند. پاریس شهر خیالباف‌هاست! شهری که برای تماشا کردن ساخته شده است. جایی که ردپای هنر حتی در سنگ فرش های خیابان و چراغ های کوچه پس کوچه هایش به چشم می خورد. اما بعد از خرید بلیط تهران به پاریس یک سوال مهم بی جواب می‌ماند؛ در این شهر بزرگ، رویایی و پر از دیدنی و تفریح چه جاهای دیدنی و تفریحاتی اولویت دارد؟ بعد از خرید بلیط تهران پاریس شما باید چند بلیط دیگر هم بخرید! تعجب کردید؟ تا پایان این مقاله ما با همراه باشید.

برج ایفل

داستان برج ایفل شبیه داستان جوجه اردک زشت است. جوجه‌ای که وقتی به دنیا آمد همه به چشم یک موجود بدقیافه به او نگاه می‌کردند، اما کم کم به یک قوی زیبا تبدیل شد. وقتی اولین‌بار در سال 1889 در نمایشگاه پاریس و به مناسب 100امین سال انقلاب فرانسه از این برج رونمایی شد، به نظر بیشتر مردم یک سازه خیلی بزرگ و زشت بود. سازه آهنی که شبیه هیچ کدام از ساختمان های پاریس نبود. اما امرزو برج ایفل به عنوان یک شاهکار معماری و یکی از معروف ترین جاهای دیدنی پاریس و حتی جهان به شمار می رود. برج ایفل نماد پاریس است و داستان ها و عجایب زیادی دارد. پس از خرید بلیط تهران به پاریس، دومین بلیطی که باید حتما بخرید بلیط برج ایفل است!

برج ایفل

موزه لوور

پادشاهان فرانسه به احتمال زیاد هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کردند که کاخ باشکوه آنها یک روز به جایی تبدیل شود که هرکسی با هر عقیده و ملیتی بدون لشکرکشی بتواند به آن پا بگذارد، اما این اتفاق افتاد. موزه‌ای که امروز با نام موزه لوور می‌شناسیم، در حقیقت کاخ پادشاهان فرانسه بوده است.

هیچکس نمی‌تواند تمام آثار موزه لوور را در یک روز ببیند. در این موزه بیشتر از 30 هزار اثر هنری وجود دارد! نقاشی‌های باستانی، هنر قرون وسطی و نقاشی های اروپایی قرن 15 تا 19 میلادی. لوور جایی است که می‌شود رشد، بلوغ و تغییرات هنر را در طول سال‌ها دید.

بیشتر مردم وقتی درباره پاریس حرف می‌زنند، یک تصویر جلوی چشمشان می‌آید! یک لبخند، بله! موزه لوور خانه مونالیزا یا لبخند ژکوند است. اما به این نکته دقت داشته باشید که شما نمی‌توانید لبخند ژکوند، گالری مجسمه‌های کلاسیک، هنر ایتالیایی رنسانس، نقاشی‌های فرانسوی قرن ۱۷، مجسمه‌ باستانی ونوس میلو، یادبود پیروزی ساموتراس دوره‌ی هنلیستی، جشن عروسی عظیم در قانا و نقاشی‌های بوتیچلی را همزمان نگاه کنید. از سمتی هرکدام از این آثار و مجموعه‌ها ارزش این را دارند که ساعت‌ها برایشان وقت بگذرانید. به همین ‌ دلیل بهتر است بعد از خرید بلیط تهران به پاریس، به شکل جدی به علایقتان فکر کنید. دیدنی های پاریس را نمی‌توان به یک سفر خلاصه  کرد، پاریس شهری است که برای دیدن زیبایی هایش باید اولویت بندی کنید.

موزه لوور

کلیسای جامع نوتردام پاریس

از داستان‌های هزار سال پیش گرفته تا انقلاب فرانسه و انیمیشن‌ های کارتونی، کلیسای نوتردام یک میراث تاریخی است. این جا نقطه‌ای است که به محض دیدن آن محو معماری عجیبش می‌شوید. حتی قبل از اینکه پایتان را داخل کلیسا بگذارید. نمای بیرونی  ساختمان، مجسمه‌های عجیب و ستون‌های قوسی به شما این حس را می‌دهد که قرار است وارد یک کاخ جادویی شوید.

با ورود به فضای کلیسا، عظمت محراب بلند، سوسوی شمع‌ها و نور خورشید که از پنجره‌های بزرگ رنگی رد می‌شود و به ساختمان می‌خورد حس عجیبی به شما می‌دهد. درست مثل اینکه یک فیلم خیالی واقعی شده باشد. کلیسای نوتردام فقط یک شاهکار معماری گوتیک نیست، بازدید از این کلیسا مثل تجربه سفر به قرون وسطی است.

اگر در بازدید از نوتردام وقت داشتید، حتما به گالری پادشاهان بروید، آن جا می‌توانید 21 تندیس از سرهای کسانی را ببینید که سرشان را برای انقلاب فرانسه از دست داده‌اند. پس از خرید بلیط تهران به پاریس، بلیط برج ایفل و موزه لوور، سومین بلیط شما در پاریس باید بلیط کلیسای نوتردام باشد.

کلیسای جامع نوتردام پاریس

شانزه‌ لیزه

اگر فقط یک خیابان وجود داشته باشد که دویدن در آن ممنوع شده، آن خیابان شانزلیزه است. هرکسی در زندگی باید حداقل یک بار در شانزلیزه با نهایت آرامش قدم بزند. شانزه لیزه معروف ترین خیابان پاریس محسوب می‌شود. این خیابان به دو قسمت تقسیم می‌شود. قسمت پایینی خیابان شانزلیزه جایی است که موزه پتیپاله، کاخ بزرگ و پارک معروف شانزلیزه قرار دارد.

اما اگر از شانزلیزه به سمت بالا حرکت کنید همان‌طور که از کافه‌ها، سالن‌های تئاتر، تئاترهای خیابانی، سینما ها و مغازه های لوکس رد می‌شوید کم کم به طاق پیروزی می‌رسید. طاق پیروزی برای زنده نگه داشتن یاد سربازهای فرانسوی ساخته شده و جز بناهای زیبای شهر پاریس است.

دیزنی لند

دیزنی لند

از تاریخ و هنر قرون وسطی که فاصله بگیریم، به دنیای رنگی و مدرن می‌رسیم. به انیمیشن‌های دیزنی! جایی که برای بچه‌های هفت‌ساله تا پیرزن‌های هفتادساله پر از خاطره است! دیزنی لند پاریس! دیزنی لند پاریس یکی از بهترین و معروف ترین دیزنی لندها در تمام جهان است. اگر می‌خواهید برای چند ساعت همه‌چیز را فراموش کنید و به خاطرات و هیجان 7 سالگی برگردید، بلیط چهارمی که بعد از بلیط تهران به پاریس باید بخرید، بلیط دیزنی لند پاریس است.

محله مونمارت

پاریس واقعی را نه بالای برج ایفل می‌شود دید و نه در کافه های شانزه لیزه! پاریس محله مونمارت است. جایی که کافه‌هایش کمتر از 40 سال پیش محل جمع شدن بزرگ ترین نویسنده ها و هنرمندان دنیا بوده است. اگر به دنبال روح هنری این شهر هستید، قبل از آن که بلیط برگشت را بخرید، حداقل یک شب در این محله قدم بزنید.

 چگونه ارزان به پاریس سفر کنیم؟

برای سفر ارزان به پاریس اولین گام خرید بلیط تهران به پاریس با ارزانترین قیمت ممکن است! اما چطور باید ارزان ترین بلیط برای سفر به پاریس را پیدا کرد؟ چه فصلی پاریس ارزان تر است؟ برای پیدا کردن جواب این سوال‌ها و یادگیری چند تکنیک سفر ارزان باید به سایت فلای تودی سر بزنید!

تقویم قیمتی فلای تودی، قیمت بلیط تهران به پاریس را تا 6 ماه آینده یا بیشتر به شما نشان می‌دهد. با بررسی قیمت‌ها شما به راحتی می‌توانید ارزان ترین بلیط ممکن را انتخاب کنید. از سمتی این سایت فیلترهایی دارد که به شما کمک می‌کند همان بلیطی را بخرید که متناسب با شرایط شماست. در فلای تودی شما می‌توانید قیمت،  ایرلاین، تعداد توقف های پرواز و حتی ساعت بلند شدن و فرود هواپیما را مطابق با گزینه‌هایی که می‌خواهید فیلتر کنید! در این صورت فقط بلیط‌ هایی برای شما نمایش داده می‌شود که با فیلترها و شرایط شما مطابقت دارد.

اما با وجود تقویم قیمتی و فیلتر قیمت‌ها،  گاهی بعضی از بلیط ها، چند روز یا حتی چند ساعت مانده به پرواز، ناگهان ارزان می‌شوند. اگر به دنبال بلیط لحظه آخری باشید به احتمال زیاد هرروز و هر ساعت سایت های بلیط و قیمت ها را چک می‌کنید. فلای تودی گزینه‌ای دارد که کارتان را آسان می‌کند. کافی است گزینه اطلاع از آخرین قیمت بلیط را در این سایت انتخاب کنید. حالا آخرین قیمت بلیط موردنظرتان در صورت تغییر کردن در لحظه برایتان پیامک و ایمیل می‌شود!

علاوه بر این اگر برای خرید بلیط، کنسل کردن، یا هر گزینه دیگری با مشکل مواجه شدید و یا سوالی در رابطه با خرید بلیط و  رزرو آنلاین هتل از سایت فلای تودی داشته باشید، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید.

مطالب مشابه را ببینید!