مجله تاپ‌ناز‌

رازهای جذابیت مردان + مردانی که می خواهند جذاب باشند بخوانند

رازهای جذابیت مردان

رازهای جذابیت مردان کدامند؟ با وجود ویژگی های ظاهری، مردان باید بعضی از معیارهای جذابیت را بدانند تا بتوانند در میان جوامع مختلف متفاوت باشند و در این معیارها هم در کشور ایران خاص هستند که در این بخش به آنها اشاره می کنیم.

هر خانمی در رویاهایش به دنبال مردی ایده آل است که این ایده آل بودن در ذهن هر خانمی می تواند تفاوت داشته باشد بعضی علاقه دارند تا مرد زندگیشان دارای اقتدار خاصی باشد این در حالی است که بعضی دیگر مردان احساسی و رمانتیک را بیشتر می پسندند. با وجود تفاوت های شخصیتی که بین مردان وجود دارد بعضی دیژگی های فرهنگی باعث می شود تا معیارهای مشخصی برای تشخیص آقایان جذاب وجود داشته باشد.

ویژگی های مختلفی در وجود آقایان باعث جذابیت بیشتر آنها می شود و این ویژگی های تنها معیارهای ظاهری نیستند بلکه در خیلی از موارد ویژگی های اخلاقی است که باعث جذابیت یک مرد بمی شود که در این مطلب به این معیارها اشاره می کنیم.

 

معیارهای جذابیت مردان و رازهایی که باید بدانید

نخستین دیدار و قرار ملاقات در برداشت شخصیتی از شما تاثیر می گذارد و چه بسا تعیین کننده ادامه و یا پایان یک رابطه است و شما باید به نکات مهم در اولین دیدار توجه داشته باشید. ولی آیا می دانید که در نخستین دیدار چه چیزی باعث می شوند شما مردی جذاب به نظر برسید؟ شاید نخستین برداشتی که از یک فرد می شود ظاهر او می باشد ولی این به منظور داشتن تیپ و چهره هالیوودی نیست بلکه شما باید سعی کنید که با چهره خود و اتسایلی که دارید تیپی مناسب انتخاب کنید و جنتلمن به نظر برسید. نکات کلی در جذابیت، داشتن کمی ته ریش، موهای کافی، دندان های سفید و سالم، قد مناسب و … می باشد که بسیار موثر هستند.

 

ویژگی های ظاهری که بر جذابیت تاثیر می گذراند

چهره شما وقتی می تواند جذاب تر شود که شما لبخند به لب داشته باشید زیرا لبخند تاثیر زیادی بر جذابیت شما ارد، لبخند زدن نشانه اعتماد به نفس نیز می باشد. از دیگر نشانه های ظاهری که بر جذابیت مرد تاثیر می گذارد لباس های مناسب و شیکی است که به تن می کند لباس هایی را باید بپوشید که رد میان عرف جامعه پسندیده باشد و به شما شخصیت بدهند. پوشیدن لباس خوب و انتخاب آن نکات متعددی دارد و شما باید بدانید که چه رنگ لباسی به پوست شما می آید و در کدام لباس هیکل شما بهتر به نظر می رسد.

نکته دیگر علاوه بر لباس پوشیده و چهره ظاهری هم می تواند تاثیر داشته باشد مثلا استفاده از یک عینک با فرم مناسب به جذابیت مردان کمک می کند مدل عینک شما باید متناسب با فرم صورت و رنگ پوست و مدل مو باشد. مدل موی مناسب هم تاثیرگذار است کفش، ساعت و … به ظاهر جذاب شما کمک می کند.

حرکت بدن هم شامل نحوه ردست حرکت دادن دست و پاها می باشد که در جذابیت موثر است این حرکت باید آرام و متعال باشد و نشان دهنده غرنر نباشد و همچنین نباید شمارا دست و پا چلفتی نشان دهد همچنین داشتن عطر و بوی خوب هم می تواند شما را بیشتر در دل جا کند.

رازهای جذابیت مردان

نشانه های باطنی موثر در جذابیت

رفتار اولین نشانه ظاهری است که در جذابیت مردان موثر است این تجربه برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که برخی با وجود زیبایی های ظاهری باطنی زیبا ندارند اما برخی دیگر با وجود نداشتن چهره ای جذاب دارای شخصیتی جذب کننده هستند. شما نیز اگر می خواهید فردی جذاب باشید باید در کنار ظاهر خود به ویژگی های رفتاری جذب کننده نیز توجه داشته باشید. همانطور که می دانید زنان بیشتر به مردانی جرذب می شوند که از استقلال برخوردار هستند و رفتارهای آن ها نشات گرفته از افکاری مثبت است.

کلام شما نیز ویژگی مثبت و تاثیرگذار دیگری است که می تواند محبوبیت شما را در مقابل فرد مورد نظر بیشتر کند و مورد توجه وی قرار گیرد. هیچ وقت در مقابل دیگران از کلمات رکیک و زشت و ناپسند استفاده نکنید چون نه تنها از شما دلزده می شوند بلکه محبوبیت خود را برای همیشه نزد آنها از دست خواهید  داد. همیشه مراقب زبان و کلام خود باشید تا فرد جذابی در نزد دیگران باشید و در کلام خود نهایت احترام را حفظ کنید.

مطلب پیشنهادی: چگونه برای یک خانم جذاب باشیم؟ 20 ویژگی برتر آقایان از نظر زنان

اعتماد به نفس داشته باشید

زن ها عاشق مردانی هستند که اعتماد به نفس بیشتری دارند و همیشه به آراسته بودن و عطر و بوی خود توجه دارند این دسته از مردان از قدرت شخصیتی بالایی برخوردار هستند این مردان هیچ وقت به تعریف و تمجید دیگران احتیاجی ندارند و همین امر باعث می شود اعتماد به نفس بالایی داشته باشند مرد های با اعتماد به نفس حسود و غیبت گو نیستند و برای خود اهمیت زیادی قائل هستند.

رمانتیک بودن

از دیگر نشانه های جذابیت مردان رمانتیک بودن است این مردها به احساسات زنانه اهمیت خاصی می دهند سعی می کنند با خریدن گل و هدیه های غافلگیر کننده احساسات شما را تحریک کنند. آن ها نه تنها در عمل بلکه در کلام خود نیز احساسات خود را نشان می دهند.

مردان هنرمند

علاقه مندی به هنر یا داشتن یک توانایی هنری نیز کمک کننده است و شما را در نزد مردها جذاب جلوه می دهد این دسته از مردان سعی دارند تا در زمینه های هنری متعدد فعالیت داشته باشند.

مردان باهوش

هوش هم یکی از جذابیت های یک مرد است این مردان در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از دانش و بینش خاصی برخوردار هستند و اظهار نظر آنها برای خانم ها و اطرافیان جذابیت بیشتری دارد.

در کنار موارد مهمی که در بالا به آنها اشاره شد می توان به نکته مهم دیگری که در جذابیت مران تاثیر دارد اشاره کرد حفظ واقعی خود واقعی یک ویژگی مهم دیگر است که در جذاب به نظر رسیدن شما تاثیر بالایی دارد مردانی که تظاهرگر نیستند و سعی دارند تا شخصیت واقعی خود را حفظ کنند از جذابیت زیادی برخوردار هستند و بیشتر در دل ها جای دارند. یک مرد برای به دست آورن علاقه و توجه فرد مورد نظر خود باید به دنبال تشابهات و یکسانی های بین خود و فرد مورد نظر باشد تا از این طریق بتواند پیوندی نزدیک برقرار کنند و دل فرد مورد نظر را به دست آورد.

باید توجه داشته باشید که جذابیت خانم ها در بین آقایان هم مهم است و زنانی که در بین آقایان جذابیت ظاهری بیشتری دارند که آرامش درون و بیرونی داشته باشند.

 

مطالب مشابه را ببینید!