مجله تاپ‌ناز‌

رامین جوادی آهنگساز ایرانی سریال بازی تاج و تخت! عکس

رامین جوادی

رامین جوادی آهنگساز بزرگ و موفق ایرانی سریال های بازی تاج و تخت و فرار از زندان کنسرت های جهانی برگزار می کند.

 

کنسرت رامین جوادی آهنگساز سریال بازی تاج و تخت

گفته می شود برای تور موسیقی فراگیری که به زودی برگزار خواهد شد، «چند سالی برنامه ریزی شده بود.» از ماه فوریه به بعد، موسیقی سریال «بازی تاج و تخت» شبکه اچ بی او دنیای وستروس را به ۲۸ شهر در سراسر ایالات متحده می آورد.
در این تور موسیقی که از روز پانزدهم فوریه در اسپرینگ سنتر شهر کانزاس آغاز می شود، آهنگساز سریال یعنی رامین جوادی روی صحنه ای ۳۶۰ درجه به کمک یک مجموعه ارکستر و کر ۸۰ نفری محبوب ترین آهنگ های سریال را اجرا می کند.

با استفاده از چراغ های ال ای دی، پرده های دیواری و طراحی های مخصوص سه بعدی که از کف صحنه به سمت بالا حرکت می کنند، المان های مختلف این سریال حماسی فانتزی جان خواهند گرفت.
جوادی به بیلبورد گفت: «برای این تور چند سالی برنامه ریزی شده بود. می خواستیم واقعا یک رخداد خاص و ویژه از آب دربیاید. می خواستیم تجربه ای فراگیر باشد تا وقتی وارد سالن می شوید، مثل این باشد که وارد وستروس شده اید.»

همچنین : دانلود آهنگ تیتراژ سریال بازی تخت و تاج Game of Thrones

رامین جوادی آهنگساز ایرانی الاصل

 

رامین جوادی

این سریال خبر برگزاری این تور را روز دوشنبه در رخدادی مربوط به هواداران در هالیوود پالادیوم در لس آنجلس اعلام کرد. این خبر در حالیکه منتشر شد که صدها هوادار در سالن حضور داشتند و خیلی از آن ها لباس های شخصیت های این سریال برنده جایزه امی را به تن کرده بودند.
این رخداد که با اجرای آهنگ «بازی تاج و تخت» توسط گروه USC آغاز شد، شامل یک کپی از «تخت آهنین» معروف هم می شد که هواداران می توانستند روی آن بنشینند و عکس یادگاری بگیرند. نمایشی از «تالار چهره ها» هم در آن وجود داشت که هواداران می توانستند لباس های شخصیت هایی مثل جاکن و آریا را به تن کنند.

آیزک همپستد رایت که در سریال نقش برن استارک را بازی می کند، یک جلسه پرسش و پاسخ با جوادی برگزار کرد و بعد از آن جوادی با کمک یک گروه ارکستر ۳۲ نفری، گلچینی ۱۲ دقیقه ای از موسیقی «بازی تاج و تخت» را مقابل هواداران هیجان زده اجرا کرد.

جوادی به رایت گفت ایده این تور بعد از این مطرح شد که تهیه کنندگان سریال گفتند چقدر دوست دارند اجرای زنده موسیقی سریال را تماشا کنند. جوادی گفت: «یک نمایش بزرگ، احساسی و دراماتیک است. دیدن اینکه موسیقی دانان واقعی این آهنگ ها را اجرا کنند بسیار خوب خواهد بود و به ما یادآوری می کند که طی گذر فصل ها چه شخصیت هایی را از دست داده ایم.»

کمپانی لایو نیشن در همکاری با اچ بی او گلوبال برای این تور تبلیغ می کند. با توجه به اینکه شش ماه تا تاریخ روی صحنه رفتن آن باقی مانده، هنوز تعدادی از تصمیم های مرتبط به آن درحال اتخاد هستند که از جمله آن ها می توان به این اشاره کرد که چند موسیقی دان با نمایش سفر خواهند کرد و چند نفر در هر شهر استخدام خواهند شد.
جوادی گفت: «تک نوازها مسلما با من سفر می کنند. حالا خواهیم دید که بقیه نوازنده ها با من سفر می کنند تا در شهرهای مختلف آن ها را انتخاب خواهیم کرد.»

رایت خوشحال است که موسیقی سریال جداگانه مورد توجه قرار می گیرد. او به بیلبورد گفت: «این نشان از کیفیت موسیقی و این دارد که سریال تا چه حد روی مردم تاثیر می گذارد. اینکه موسیقی سریال به یک درجه جداگانه خود دست پیدا کرده فوق العاده است.» جوادی هم اضافه کرد که رایت «یک پیانیست فوق العاده است و دارم رویش کار می کنم تا به گروه ملحق شود.»

بلیت های تور از روز شنبه از طریق وبسایت لایونیشن به فروش می رسد. پیش از اینکه هواداران بتوانند تجربه کنسرت زنده «بازی تاج و تخت» را پشت سر بگذارند، می توانند نسخه واینیل سه دیسک ویژه موسیقی سریال از فصل ششم آن را هم خریداری کنند که شامل حک لیزی خاص روی واینیل می شود.

این مجموعه که قرار است روز سی ام سپتامبر منتشر شود، ۳۴٫۹۸ دلار قیمت خواهد داشت و شامل «نور هفت خدا» یعنی همان آهنگ به یادماندنی می شود که در ابتدای قسمت پایانی فصل ششم پخش شد و پیانو را به دنیای موسیقی «بازی تاج و تخت» معرفی کرد.
این آهنگ زیبا تا حدی نزد هواداران محبوب شد که در سراسر دنیا هم در آی تیونز و هم در اسپاتیفای به رده های بالا دست پیدا کرد. موسیقی سریال همین حالا از طریق سی دی و به صورت دیجیتال در دسترس هواداران قرار دارد.

این لیست شهرهایی است که موسیقی «بازی تاج و تخت» به آن ها سر می زند: کانزاس سیتی، سن پال، شیکاگو، دیترویت، کلمبوس، بوفالو، آن کَسویل، فیلادلفیا، واشنگتن، مونترال، تورنتو، بوستون، نیویورک، شارلوت، فورت لادردیل، تامپا، آتلانتا، سن آنتونیو، هیوستون، دنور، سالت لیک سیتی، لس آنجلس، لاس وگاس، فینیکس، سن حوزه، سیاتل، ونکوور، پورتلند.

مطالب مشابه را ببینید!