مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای انتخاب بهترین سرویس خواب

راهنمای انتخاب بهترین سرویس خواب

با شروع سال جدید بسیاری از عزیزان تصمیم به تغییر لوازم منزل را میگیرند که اصلی ترین تغییر همیشه اول از اتاق خواب و سرویس خواب شروع میشود چون افراد زمان زیادی را همیشه در اتاق خواب منزل خود سپری میکنند پس وسایل اتاق خواب اهمیت زیادی برای همه دارد  و باید سر شار از آرامش باشد.

انتخاب بهترین سرویس خواب المان های زیادی دارد که ما در این مطلب سعی داریم نکته های مهم را عنوان کنیم.

در انتخاب سرویس خواب چند نکته است که همه کاربران برایشان مهم است : قیمت اقتصادی – طراحی زیبا و استحکام و دوام سرویس خواب از مهمترین ویژگی های یک کالای ایده آل است.

انتخاب رنگ و طرح و اندازه و پارچه درهمه سرویس خواب ها متفاوت است سه مورد ذکر شده است که برای همه افراد مهمترین المان  مشترک است.

سرویس خواب اجزای مختلفی دارد که هر فرد طبق سلیقه خود و بقیه افراد خانه المان های انتخابی زیادی را در ذهن برای عملی ساختن آن دارد.

به طور مثال سایز تخت در سرویس خواب برای افرادی که قد بلندی دارند متفاوت است تا افرادی با قد معمولی یا بعضی از افراد علاقه دارند که تاج تخت سلطنتی و بزرگ باشد و برخی دیگر نیز ساده پسند هستند و برایشان مهم کم جا بودن تخت است تا بتوانند وسایل دیگر سرویس خواب را در کنار هم داشته باشند.

خیلی از افراد دوست دارند در سرویس خواب خود از رنگ های خاص استفاده کنند که به راحتی میتوانند با انواع پارچه و چرم سرویس خواب خود را انتخاب کنند.

 و یا مثلا بیشتر خانم ها به دلیل علاقه زیاد به آینه تمایل دارند که آینه میز آرایششان بزرگ باشد تا از هر سمت که در اتاق خواب هستند بتوانند خودشان را ببینند و یا افرادی هستند که به آینه قدی علاقه دارند، به همین دلیل هر فردی برای راحتی و زیبایی منزل خود تلاش میکند و سلیقه ها مختلف هستند.

با شروع سال جدید بیشتر خانم های خانه دار به تلاطم می افتند تا وسایل منزل خود را عوض کنند تا تغییری در منزل و روحیه افراد منزل ایجاد شود.

راهنمای انتخاب بهترین سرویس خواب

در خرید وسایل خانه به خصوص لوازم اتاق خواب المان های مختلفی را باید در نظر داشت که از لحاظ سه گامه ای ها متراژ مهمترین المان است یعنی به طور مثال ابعاد تخت بسیار با متراژ اتاق خواب باید هم خوانی داشته باشد تا بتوان بقیه وسایل را نیز در اتاق خواب سر جای خود قرار داد .

سرویس خواب ها انواع مختلفی دارند مانند : سرویس خواب یک نفره – سرویس خواب دو نفره – سرویس خواب نوجوان- سرویس خواب کودک و …

از اجزای یک سرویس خواب کامل و بدون نقص میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • تخت خواب : مهمترین و با اهمیت ترین المان یک سرویس ایده ال مطمئنآ تخت خواب است . نوع تخت ، طرح تخت ، نوع چوب تخت ، کفی تخت ، طول و عرض تخت و…… از ویژگی های مهم یک تخت است که برای هر فرد میتواند متفاوت باشد ، امروزه با مدرن شدن همه وسایل خانه اتاق خواب هم از این قضایا جدا نمانده است و تختخواب گرد و یا نور ال ای دی به تخت خواب ها اضافه شده است . به غیر از خود تختخواب تشک نیز برای آرامش خواب و قرار گرفتن درست بدن در هنگام خواب بسیار مهم است تشک ها نیز انواع مختلفی دارند که هر فرد با استفاده از نیاز خود میتواند تشک مورد نظر خود را خریداری کند.
  • میزآرایش و یا میز توالت : بعد از تخت خواب میز آرایش مهمترین اجزای یک سرویس خواب شیک است که کارایی آن نیز بسیار مهم است ، تعداد کشو، ابعاد آینه ، دیوایدرها و…….. همگی برای استفاده بهینه از جا مهم است که هر چی در مکان خود قرار گیرد تا حس منظمی همیشه در اتاق خواب حکم فرما باشد میزهای آرایش امروزی طرح های مختلفی دارند که با میزتوالت های گذشته متفاوتن و مدرنتر شده اند.
  • میز پاتختی : میز پاتختی اصولا به صورت جفت در کناره های تخت قرار میگیرید و دارای کشو است و در سرویس خواب های جدید حتی پورت شارژر گوشی نیز اضافه شده و یا نور مخفی برای دید راحت تر فرد در شب نیز به سرویس خواب زیبایی سرویس را بیشتر میکند .
  • کمد لباس : در برخی از منازل اتاق دارای کمد نیست و یا جای خالی برای قرار دادن لباس ها و کیف و کفش ها کم است به همین دلیل از کمد های جدا گانه سرویس خواب ها استفاده میشود و در طرح های جدید بیشتر کمد ها دربشان آینه دار هستند.
  • دراور : دراور لباس از جمله وسایل چوبی پر کاربرد در اتاق خواب است که برای افراد به ویژه خانم ها اهمیت بالایی دارد که چند کشو دارد و عمق کشو چقدر است در دراورها ریلی بودن و تحمل وزن کشوها المان مهمی به شمار میرود.
  • پاف : از اجزای جدیدی که میتوان گفت به تازگی به سرویس خواب اضافه شده است، نیمکت یا صندلی پاف پارچه ای برا نشستن در اتاق خواب است که عموما شکل ظاهری آن با بقیه وسایل ست است و به دو شکل درب دار یا باکس دار تقسیم میشود که میتواند در قسمت نشیمین آن وسایل ضروری را قرارداد. انتخاب پاف در سرویس خواب باعث لوکس شدن سرویس خواب میشود.

المان های انتخابی سرویس خواب کودک و نوجوان بسیار متفاوت است مثلا مهمترین معیار برای انتخاب کودکان استفاده از شخصیت های محبوب کارتونی است و یا سن کودک شما در انتخاب بسیار مهم است، انتخاب رنگ ها در این سرویس ها مختلف هستند و بیشتر از رنگ های شاد برای کودکان استفاده میشود.

راهنمای انتخاب بهترین سرویس خواب

در سرویس خواب کودک عموما سعی میشود که از اشیاء تیز و لبه دار کمتر استفاده شود تا باعث جراحت کودک نشود.

و یا به طور مثال ارتفاع آینه کودک و نوجوان به نسبت سرویس بزرگسال کمتر است .

پس یادتان بشاد قبل از انتخاب یک سرویس خواب ایده آل اول از خود سوال کنید که چه معیار هایی برای انتخاب یک سرویس خواب دارید و در مرحله بعد میتوانید با گرفتن مشاوره از افراد متخصص در این کار بهترین و بصرفه ترین سرویس خواب را انتخاب کنید.

فروشگاه آنلاین سه گامه با داشتن بالاترین تجربه و ارائه خدمات در زمینه فروش انواع سرویس خواب و ارائه مشاوره رایگان در خصوص انتخاب و چیدمان سعی دارد تا شما عزیزان با کمترین هزینه و کمترین زمان به بهترین کیفیت و سلیقه خود برسید.

مطالب مشابه را ببینید!