مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای انتخاب تخت خواب ،بوفه ، مبلمان راحتی و میز تلویزیون از فروشگاه ایران میز

یکی از لوازمی که در شاید نیم قرن گذشته به خانه های هر فردی اضافه شده تلویزیون است. تلویزیون زمانی که با خانه های ما آمد با خود تغییراتی را نیز همراه کرد از جمله اینکه سبک زندگی ها را تغییر داد و یکسری از لوازم را به خانه ها اضافه کرد. اولیه ترین وسیله میز تلویزیون بود که باید یک میز وجود داشت تا تلویزیون را بتوان بر روی آن قرار تا دید بهتری داشته باشیم. در ادامه مبل نیز برای قسمت جلوی تلویزیون طراحی شد تا بتوانیم بر روی آن بنشینیم و به راحتی تلویزیون تماشا کنیم.

بوفه از دیگر اجزایی ست که از دیرباز در هر خانه ای بود و به صورت چوبی بود تا بتواند به عنوان یک محافظت کننده لوازم باشد. خصوصا لوازم شکستنی که درون بوفه قرار داده میشد همچنین می توانست خانه را بسیار زیباتر نماید. تخت خواب ها نیز به عنوان یک وسیله راحتی برای اتاق خواب اختراع شدند که قدمت بسیاری دارند و از گذشته های دور مورد استفاده همه قرار می رفتند همراه با لوازم دیگر مانند میز توالت و کمد و پاتختی ها سرویس خواب را ایجاد می کنند که برای دکوراسیون اتاق خواب ایده بسیار جالبی خواهد بود.

 

راهنمای انتخاب تخت خواب ،بوفه ، مبلمان راحتی و میز تلویزیون از فروشگاه ایران میز

 بوفه

بوفه یک تکنیک برای تکمیل دکوراسیون و زیباتر کردن خانه می باشد همچنین برای خانه هایی که متراژ بسیار بالایی دارند به عنوان یک وسیله تکمیل کننده می باشد تا بتوان خانه را زیباتر نشان داد. در کنار مبل و کنسول بوفه می توان زیبایی دکوراسیون را دو چندان نماید اما دقت داشته باشید که باید رنگ آن با سایر لوازم هماهنگ باشد.

بوفه ها انواع مختلفی دارند و می توانند به صورت دیواری باشند و یا شلف، می توانند در آشپزخانه قرار داشته باشند و یا این که به صورت سنتی در گوشه ای از خانه قرار گیرند و ترکیبی از چوب و شیشه باشند.

یک نکته اساسی در چیدمان انواع مدل بوفه

به این موضوع دقت داشته باشید که همه چیز به نوع آن محدود نمی شود بلکه نوع تزیین و چیدمان در آن نیز بسیار مهم است. باید بدانید هر سبک از بوفه با چه لوازم تزیینی زیباتر می شود و دقیقا همان لوازم را به کار ببرید. به طور مثال بوفه سبک سلطنتی و کلاسیک دارد و باید درون آن لوازم آنتیک و قیمتی قرار بگیرد و اگر شما در این حالت لوازم فانتزی و فلزی قرار دهید جلوه بسیار بدی پیدا می کند.

بوفه منزل شما مانند یک نمایشگاه و یا موزه است که باید با دقت بسیاری چیده شود و لوازم زیبا و خاصی درون آن قرار داد. اگر بوفه در اتاق است می توان داخل آن کتاب چید و اگر در آشپزخانه قرار دارد می توان با یکسری از اکسسوری های جذاب مخصوص آشپزخانه آن را زیباتر نمود.

فروشگاه اینترنتی ایران میز به آدرس iranmiz.com ، ارائه دهنده مدل های مختلف بوفه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به کاربران می باشد.

راهنمای انتخاب تخت خواب ،بوفه ، مبلمان راحتی و میز تلویزیون از فروشگاه ایران میز

مبل

یکی از عوامل تاثیر گذار در خانه رنگ مبل می باشد. شما می توانید رنگ های بسیار شادی را برای مبل های خود انتخاب نمایید و آن را با پرده ها و کوسن های خانه نیز ست کنید تا ترکیبی رویایی ایجاد نمایید البته این سبک بیشتر برای دکوراسیون فانتزی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر دکوراسیون شما کلاسیک است بهتر است به فکر رنگ های تیره و خنثی باشید.

از دیگر کارهای جالبی که می توانید انجام دهید ترکیب رنگ های تیره و روشن است که می تواند باعث بزرگ تر دیده شدن فضای خانه شما شود. دقت کنید اگر سالن پذیرایی شما نور گیر نیست حتما از رنگ های روشن در آن استفاده نمایید خصوصا رنگ شیری و نقره ای و سفید اگر نور گیر خوبی دارد می توانید ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده نمایید.

انتخاب پارچه مبلی

اگر چند دست مبل دارید می توانید مرز بندی بین قسمت های مختلف خانه را با رنگ های مختلف مبل انجام دهید. یک قسمت را رنگ های تیره بگذارید که قسمت نشیمن است و قسمت دیگر را مبل های روشن قرار دهید که اتاق پذیرایی مهمان است. اگر فرزند کوچک دارید بهتر است سراغ مبل های رنگ روشن نروید و همچنین پارچه های جیر و معمولی را فراموش کنید بهتر است به سراغ جنس چرم بروید که ساده تر تمیز می شود.

برای انتخاب طرح پارچه بهتر است به اندازه فضای خانه دقت کنید به طور مثال پارچه های ساده برای فضاهای کوچک تر و پارچه های گلدار برای فضاهای باز و بزرگ مناسب هستند اما اگر خانه شما کوچک است و به پارچه های طرح دار علاقه دارید می توانید پارچه مبل را ساده انتخاب کنید و در مقابل کوسن هایی گلدار را برای تزیین قرار دهید.

در فروشگاه اینترنتی ایران میز با آدرس iranmiz.com ، میتوان به راحتی و با اطمینان کامل اقدام به خرید مبل های راحتی کرد، تنوع بالا در محصولات و کیفیت خوب و قیمت مناسب از دلایل خرید اینترنتی مبلمان از ایران میز می باشد.

میز تلویزیون

میز تلویزیون مانند مبلمان می تواند تاثیر بسیاری بر دکوراسیون داشته باشد و به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت و وسواس بسیار به خرج داد. خرید میز تلویزیون همراه با انتخاب اشتباه می تواند فضای منزل شما را کوچک نمایید و یا اینکه باعث شود هزینه بسیاری برای شما ایجاد شود.

سایز و نکات مهم در خرید میز تلویزیون

زمانی که شما برای خرید تلویزیون اقدام می کنید باید به سایز و ابعاد آن توجه نمایید. ابتدا سایز تلویزیون خود را اندازی گیری نمایید و سپس مطابق با آن میز را انتخاب کنید. به طور مثال اگر تلویزیون شما 42 اینچ باشد بدان معناست که عرض آن برابر با 100 سانتی متر بوده  پس باید به سراغ خرید میزی بروید که این ابعاد را داشته باشد.

میز استاندارد میزی ست که زمانی که شما تلویزیون را روی آن قرار دادید از هر سمت 10 سانتی متر فضا داشته باشد.

جنس و نکات مهم در خرید میز تلویزیون

جنس میز می تواند نشان دهنده کیفیت میز باشد. میزها معمولا دارای کشو و باکس هستند تا بتوان یکسری از لوازم مربوط به تلویزیون پخش کننده های دیجیتال را درون آن ها قرار داد. همچنین برخی از میزها قسمت دکوری دارند تا بتوان لوازم دکوری درون آن ها قرار داد.

جنس اسکلت و رویه میز تلویزیون باید محکم بوده تا در هنگام تمیز کردن آن خط و خش بر روی میز ایجاد نشود و ظاهر میز را نازیبا نکند.

راهنمای انتخاب تخت خواب ،بوفه ، مبلمان راحتی و میز تلویزیون از فروشگاه ایران میز

تخت خواب

سبک زندگی امروزی به صورتی ست که افراد نیاز به یکسری از لوازم جدیدتر دارند تا بتوانند راحت تر زندگی کنند اما موضوع دیگری نیز وجود دارد و آن این است محدودیت فضا ممکن است باعث شود شما خرید یکسری از لوازم را در عین نیاز فراموش کنید و کنار بگذارید. تخت خواب یکی از این لوازم است که برای افرادی که دارای خانه های کوچک هستند می توان گفت آرزو می باشد. اما با روی کار آمدن تخت خواب های تاشو این آرزو برای همه به تحقق پیوست. خیلی ساده می توانید شب ها به عنوان تخت خواب از آن استفاده نمایید و روزها آن را جمع کنید تا فضایی را اشغال نکند و دست و پا گیر نباشد.

همچنین به دلیل دارا بودن قفسه ها و دکورهایی خاص و جالب که طراحی شده می توانید لوازم بسیاری را درون آنها قرار دهید و در کنار این تخت ها معمول کمدهایی تعبیه شده تا بتوانید لباس و سایر لوازم دیگر را درون آن قرار دهید.

مشتریان از تخت خواب تاشو چه انتظاراتی دارند

تخت‌ خواب تاشو چندان تنوع رنگ و طرحی ندارد و به همین دلیل انتخاب شما به یک سری از طرح ها محدود است. مشتریان تمایل دارند که طرح و رنگ های این سبک از تخت خواب ها بیشتر شود تا بتوان آن را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ نمود همچنین جک تخت خواب که با آن تخت را باز و بسته می کنند دارای جنس خوبی باشد تا در اثر استفاده های مکرر و به مرور زمان تخت دچار خرابی و مشکل نشود.

اگر تخت خواب شما به صورت تک نفره است می توان در کنار تخت از کمد و کشوهای بسیار استفاده نمود اما اگر تخت خواب دو نفره باشد تعداد کمدهایی که در کنار تخت قرار می گیرد بدون شک کمتر خواهد بود با توجه به فضای اتاق.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تخت خواب

عوامل بسیار مختلف و متفاوتی می تواند بر قیمت تخت خواب تاشو تاثیرگذار باشد از کیفیت جنس گرفته تا طرح و رنگ و یراق آلات به کار رفته در ساخت تخت. جنس باکس در تخت خواب های تاشو بسیار مهم است و هر چه مرغوب تر باشد قیمت تخت گران تر خواهد شد. جنس باکس از دو نوع چوب ام دی اف یا نئوپان می باشد اما این موضوع را بهتر است بدانید که ام دی اف از نئوپان خیلی بهتر بوده و به همین دلیل قیمت بیشتری نیز دارد.

البته ام دی اف نیز دارای دو نوع ایرانی و خارجی است که هر یک از این ها اگر در تخت به کار برود می تواند تفاوت قیمت ایجاد نماید. قیمت تخت خواب‌های تاشو با توجه به متریال به‌کار رفته در ساخت آن و همچنین ابعاد و طرح هایی که تولید می شود متفاوت است. تخت خواب تاشو می تواند دارای رنج قیمت از پنج میلیون تومان تا بیست میلیون تومان باشد. بسیاری از تخت‌ خواب های ارزان تاشو یکسری از لوازم دیگر را در کنار خود عرضه می کنند تا بتوان با آن ها دکوراسیون اتاق خواب را تکمیل تر نمود. این موضوع سلیقه ای ست و همچنین باید بودجه آن را نیز در نظر گرفت. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!