مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش؛ 3 نکته مهم که باید بدانید

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش

کیشِ محبوب هر سال میزبان میلیون‌ها مسافر است که نه فقط از چهار گوشه ایران که از سرزمین‌های دیگر نیز قدم به این جزیره می‌گذارند تا غرق در زیبایی‌ها و جاذبه هایش شوند. به همین دلیل است که هتل‌های رنگارنگ و چند ستاره را می‌توان در  هر گوشه این پهنه زیبا دید. اما وقتی تصمیم به سفر به کیش و رزرو هتل می‌گیرید، بهتر است یک برنامه برای خود تهیه کنید. منظورمان یک برنامه پیچیده و کلافه کننده نیست؛ چیزی در حد یک راهنما. راهنمایی که مثل یک نقشه راه عمل کند و به شما بگوید برای رزرو هتل کیش باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید. موافق هستید؟ اگر پاسخ شما هم مثبت است با جااینجاس https://jainjas.com/ همراه باشید و  راهنمای کامل رزرو هتل در کیش را بخوانید.

چه زمانی را برای سفر به کیش انتخاب کرده اید؟

تعجب نکنید! زمان یک عامل و شاید مهم ترین عاملی باشد که باید در هنگام رزرو هتل به آن توجه داشته باشید. منظور ما از زمان در اینجا فصلی است که می‌خواهید برای سفر و در نتیجه رزرو هتل در کیش انتخاب کنید. بگذارید نگاه عمیق‌تری به این موضوع بیندازیم.

به طور کلی کیش آب و هوای گرم و مرطوبی دارد؛ آب و هوایی که برای خیلی‌ها خوشایند نیست و تحمل آن هم دشوار است. بنابراین اینکه در چه فصلی از سال به این جزیره زیبا اما گرم سفر می‌کنید، اهمیت زیادی دارد. بهارِ کیش را بهترین روزهای این شهر از نظر آب و هوا دانسته‌اند. به ویژه از اوائل فروردین تا اواخر اردیبهشت، هوای مطبوع و ملایم بهاری کیش استقبال خوبی از مسافران می‌کند. به طور خلاصه باید گفت بهار مخصوصا دو ماه نخست بهترین زمان سفر به کیش است.

وارد تابستان که می‌شویم؛ گرمای شرجی کیش چندان روی خوشی به مسافران نشان نمی‌دهد. تب داغ جزیره در این فصل حتی به 50 درجه سانتیگراد هم می‌رسد. کم نیستند کسانی که زود دچار گرمازدگی می‌شوند و به همین دلیل عطای سفر را به لقایش می‌بخشند. اما تابستان کیش برای بعضی آنقدرها هم بد نیست. چطور؟

کیش است و جشنواره های رنگارنگ و مهیج تابستانی‌اش. در این سه ماه گرم اما پرشور جشنواره‌هایی مثل خرید از مراکز تجاری و جایزه‌های میلیونی، کنسرت‌های موسیقی، جشنواره های سلامت، جُنگ‌های شبانه، نمایش فیلم، کارناوال‌های شادی و جشنواره آب نبات چوبی برای کودکان برگزار می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه هتل‌های کیش نیز به این جشنواره پیوسته و تخفیف‌های قابل توجهی از 30 تا 70 درصد برای مهمانان خود در نظر می‌گیرند. بعضی هتل‌ها حتی خدمات رایگان در اختیار کودکان زیر 7 سال قرار می‌دهند.

در پاییز، کیش سرش اندکی خلوت می‌شود و مانند بهار و تابستان از مسافر در آن خبری نیست. هوای جزیره در این فصل کمی عجیب است؛ از یک سو گرمای تابستان هنوز احساس می‌شود و از سوی دیگر در آذر ماه، آسمان یک ریز می‌بارد و امان نمی‌دهد. ضمن اینکه پاییز فصل درس و مدرسه است و کمتر کسی به فکر سفر است. هتل‌های کیش هم در این فصل خلوت هستند و خوب بدون شک قیمت‌هایشان کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

بالاخره اینکه در فصل پایانی سال، هوای قشم معتدل است. یعنی آنقدر سرد نیست که به خود بلرزید. هر چند که در زمستان، باران‌های سیل آسا دست از سر کیش بر نمی‌دارند. اما اگر فکر می‌کنید زیر باران باید رفت، این فصل هم شاهد افت قیمت هتل‌ها است. در مورد ارتباط فصل و قیمت هتل پیشنهاد می‌کنیم مطلب چرا قیمت هتل‌ها در بازه های زمانی مختلف، متفاوت است را بخوانید.

در مورد قیمت هتل چه تصمیمی گرفته‌اید؟

به بحث مهم هزینه‌ها می‌رسیم و قیمت هتل کیش در این میان از همه مهم‌تر است. درست است که سفر به کیش یک سفر لوکس به حساب می‌آید، اما مدیریت هزینه غیرممکن نیست. به هر حال تنوع هتل‌های کیش آنقدر زیاد هست که دست شما را در انتخاب باز بگذارد. کافیست بین بیش از 50 هتل جزیره که هم هتل‌های لوکس پنج ستاره و خوشنام در آنها دیده می‌شود و هم هتل‌های با قیمت مناسب؛ بگردید. بهترین کار رزرو آنلاین هتل است که می‌توانید در مدت زمانی کوتاه آن را در جااینجاس انجام دهید.

علاوه بر این با وجود اطلاعاتی که در مورد هتل‌های کیش برایتان گردآوری شده، کار شما راحت‌تر خواهد شد. به طور مثال در مقاله‌ای تحت عنوان بهترین هتل‌های کیش، بر اساس میزان رزرو و رضایتمندی مسافران؛ هتل‌های محبوب کیش را به شما معرفی کرده ایم. اما اگر می‌خواهید در هزینه‌های اقامت خود صرفه جویی کنید، شاید بد نباشد که ارزان‌ترین هتل‌های کیش را بشناسید.

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش

در نقطه مقابل هم هتل‌های لوکس کیش با امکانات فوق مدرن و معماری حیرت انگیز قرار دارند که بدون شک اقامت در آنها را هرگز فراموش نخواهید کرد. اما خوب قبل از هر چیز باید حساب و کتاب دقیقی داشته باشید، چرا که این هتل‌ها گران‌ترین هتل‌های جزیره هم هستند. نام‌هایی مانند هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایان، هتل مارینا پارک و هتل بین المللی کیش در این میان دیده می‌شود.

موقعیت مکانی هتل را که فراموش نکرده‌اید؟

شکی نیست که کیش جزیره تنوع است؛ تنوعی که بیش از هر چیز در جاذبه‌هایش خود را نشان می‌دهد. مسافرانی که راهی کیش می‌شوند، به هوای دیدنی‌های تاریخی و طبیعی، به عشق تفریحات مهیج، به هوس یک خرید مفصل یا ترکیبی از اینها؛ چمدان خود را می‌بندند. اینجاست که موقعیت مکانی هتل اهمیت پیدا می‌کند. بی تردید هتل شما نباید آنقدر از این جاذبه‌ها دور باشد که هم هزینه رفت و آمدتان سر به فلک بزند و هم خستگی‌اش به تنتان بماند. اگر خاطرتان باشد در مطلب راهنمای کامل سفر به جزیره مرواریدهای خلیج فارس؛ نام چند جاذبه دیدنی و تجاری مهم را با شما در میان گذاشتیم. حالا در ادامه مقاله “راهنمای جامع رزرو هتل در کیش؛ 3 نکته مهم که باید بدانید”، نزدیک‌ترین هتل‌ها به هر کدام از این مکان‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش

نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز تجاری کیش

هتل پارمیدا، هتل آپارتمان پارسیان، هتل بین المللی، هتل سارا ، هتل پارمیس و هتل آنا که تنها 2 دقیقه با این مرکز فاصله دارند. هتل ویدا، هتل گامبرون، هتل آرامیس، هتل شایلی و هتل شایگان هم در فاصله 3 دقیقه‌ای قرار گرفته‌اند.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز خرید پردیس 1

هتل سارا تنها یک دقیقه با پردیس 1 فاصله دارد. هتل پارمیس، هتل داریوش و هتل شایگان هم 2 دقیقه از هتل دور هستند.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز خرید پردیس 2

نزدیک‌ترین هتل به پردیس 2 هتل سان رایز است که درست در همان محل واقع شده است. سپس هتل سارا و هتل داریوش با یک دقیقه و هتل‌های ستاره، آرامیس، پارمیس، کوروش، شایگان و پارمیدا  با 3 دقیقه قرار دارند.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به رؤیا مال

هتل پانیذ و هتل پارمیس از نزدیک‌ترین هتل‌ها به مجتمع تجاری رؤیا مال به شمار می‌روند.

نزدیکت رین هتل‌ها به مرکز خرید زیتون

هتل آپارتمان پارسیان که در محل مرکز خرید زیتون واقع شده، نزدیک‌ترین هتل به آن به شمار می‌رود. علاوه  بر آن هتل هلیا و نیز هتل‌های آرامیس، آنا، سارا و کوروش هم فاصله اندکی با هتل دارند.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به دیدنی‌های کیش

اگر برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری به کیش رفته‌اید، در وهله نخست سراغ هتل‌های ساحلی کیش بروید. سپس:

نزدیک‌ترین هتل‌ها به اسکله تفریحی کیش

هتل شایان در محل اسکله تفریحی واقع شده و همسایه آن است. اما هتل صدف و هتل لوتوس به اضافه هتل‌های پارسیان، هلیا و بین المللی هم فقط 2 دقیقه با اسکله فاصله دارند. این نکته را هم باید افزود که هتل شایان نزدیک‌ترین هتل به مرکز غواصی کیش نیز هست.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به کشتی یونانی

کشتی یونانی از جمله جاذبه‌های گردشگری است که دور از مرکز شهر واقع شده است. به همین خاطر نزدیک‌ترین هتل به آن هتل ترنج کیش است، آن هم با فاصله 8 دقیقه‌ای.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به شهر باستانی حریره

هتل اسپادانا نزدیک‌ترین به حریره است که 7 دقیقه با آن فاصله دارد. از  هتل‌های هلیا، ایران، آریان، آرامش، آنا، لوتوس، صدف وگراند هتل نیز 9 دقیقه تا حریره راه است.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به شهر زیرزمینی کاریز

هتل گلدیس، هتل فانوس، هتل خاتم و هتل آفتاب شرق نزدیک‌ترین هتل‌ها به شهر زیرزمینی کاریز هستند.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به باغ پرندگان و دلفیناریوم

هتل سیمرغ با 4 دقیقه، هتل شباویز با 5 دقیقه و هتل‌های مارینا پارک و ستاره به ترتیب با 6 و 7 دقیقه نزدیک‌ترین هتل‌ها به باغ پرندگان کیش هستند.

در مقاله پیش‌رو سعی ما بر این بود که همه موارد و نکات مهم در رابطه با رزرو هتل در کیش را در اختیار شما قرار دهیم، بنابراین با توجه به نکات گفته شده اضافه می‌کنیم که آسان‌ترین و مناسب‌ترین روش برای رزرو هتل کیش https://jainjas.com/kish، مراجعه به یک سایت مطمئن و جامع نظیر سایت جااینجاس می‌باشد زیرا  جااینجاس می‌تواند بهترین  راهنما برای انتخاب یک هتل در منطقه تفریحی و گردشگری کیش باشد.

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!