مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای خرید کفش مردانه و نکات ویژه برای انتخاب کفش با توجه به استایل

چه جزو دسته ‌ای از افرادی باشید که کفش را تنها قسمتی از لباس‌‌ های خود می دانید، یا گروهی از افراد هستید که کفش برای آن ‌ها چیزی بیش از یک پاپوش ساده است، احتمالاً اطلاع دارید که باید چند جفت کفش گوناگون در کمد لباستان داشته باشید؛ به این دلیل که هر کفشی  برای یک تیپ و استایل مناسب  است و برای شیک و خوش ‌پوش بودن باید با هر لباسی، کفش مطابق با آن لباس را به پا کنید. این به آن معنی می باشد که در صورتی که علاقه دارید در بین دیگران به خوش ‌تیپی معروف باشید خوب است بدانید که در هر شرایطی چه کفشی به پا کنید. پس ما در این مقاله همراه باشید.

طبق یک باور اشتباه مردم عقیده دارند که مردان به کفش ‌هایشان زیاد توجهی ندارند و فقط زنان مشتری همیشگی کفش ‌فروشی ‌ها می باشند. درصورتی‌ که در اصل این‌ طور نیست و مردان خیلی زیاد وجود دارند که برای کفش ‌ها به‌ عنوان عنصری مهم در تیپ و استایل خود ارزش زیادی قائل هستند. نکته با اهمیتی که در اینجا باید به آن توجه نمایید این است مربوط به دارا بودن تعداد زیادی کفش در رنگ ‌های متعدد نمی باشد، بلکه مسئله مهم انتخاب کفش مردانه مناسب براساس نوع تیپ می باشد.

پنج قانون مهم در خرید کفش مردانه

تلاش کنید تا کفشی را خریداری نمایید که مطابق با رنگ شلوار یا مقداری تیره‌ تر از آن باشد. کفش ‌هایی که دارای رنگ روشن ‌تر از شلوار هستند از لحاظ بصری خیلی زیبا و جذاب نیستند.

انتخاب جوراب

اصلاً احتیاجی نیست جوراب‌ هایتان  هم‌ رنگ با کفش ‌هایتان باشد! تنها کافی است درباره جوراب هایتان به شیوه انتخاب کروات رفتار کنید یعنی طوری که یا به تمام لباستان نزدیک باشد یا سبک خاص شما را نشان دهد.

اگر کمربند استفاده می کنید، تلاش کنید تا  کفش ‌هایتان را با آن هماهنگ نمایید.

خرید از برند های معتبر

در صورتی که می ‌توانید سعی کنید کفش ‌های با کیفیت از برند‌ های معتبر خریداری نمایید. اگرچه قیمت‌ کفش‌ های برند اصولا بالا می باشد ولی با توجه به دوام زیادی که دارند تا مدت های طولانی شما را از خرید کفش معاف نماید و موجب صرفه ‌جویی در هزینه‌ ها گردد. کفش‌ های ارزان قیمت و فاقد کیفیت خیلی سریع ظاهرشان تغییر می کند.

راهنمای خرید کفش مردانه

توجه به راحتی

علیرغم اهمیت توجه به تیپ و استایل، حواستان به راحتی کفش نیز باشد. کفشی که انتخاب می کنید باید تلفیقی از تناسب و راحتی باشد به گونه ای که از به پا کردن آن‌ ها حس خوبی به شما دست بدهد.

کفش مردانه مناسب شلوار جین

می ‌توانید هر رنگ و مدل کفشی را با شلوار جین استفاده نمایید. چکمه، کفش اسپورت، کفش راحتی و صندل با شلوار جین خیلی زیبا به نظر خواهد رسید. بااین‌ وجود از پوشیدن کفش‌ های خیلی براق که طبیعتاً برای لباس‌ های مجلسی و رسمی مناسب هستند، اجتناب نمایید.

راهنمای خرید کفش مردانه

کفش مردانه مناسب تیپ کژوال

کفش کژوال

با استایل کژوال انواع لوفر، آکسفورد، کفش شش ترک و کفش های کتانی و اسپرت  به‌ راحتی ست خواهد شد.

مدل کفش مردانه با شلوار رسمی

کفش‌ هایی  مناسب تیپ رسمی که معمولا شامل کت‌ و شلوار خواهد شد، از نوع رسمی هستند؛ یعنی کفش‌ های چرم که حتماً دارای پاشنه باشند و کفی یا زیرِ دوتکه ‌ای می باشند. کفش ‌های چرم مات برای محیط های کاری و رسمی مناسب می باشد و برای مجالس و مهمانی ‌ها کفش ‌های چرم براق بسیار انتخاب خوبی می باشد. آکسفورد‌ کفش مردانه خوبی جهت کامل شدن یک استایل رسمی محسوب می شود.

خرید کفش مردانه مناسب طبق رنگ شلوار

  • کفش‌ مشکی با شلوار سرمه ‌ای، خاکستری یا مشکی مطابقت دارد.
  • کفش‌ قهوه‌ای  رنگ کاملا  مناسبی برای هماهنگ شدن با لباس‌ های قهوه‌ ای، بژ، سبز و دیگر رنگ ‌های تیره می باشد.
  • کفش‌ قهوه‌ ای برای لباس‌ های رنگ روشن، آبی، بژ یا سفید خیلی مناسب است و برای تیپ کالج مردانه نیز خیلی زیبا است.
  • کفش‌ سرمه ‌ای با ست ‌های خاکستری، بژ، قهوه‌ای، سفید، و قرمز مطابقت دارد.

راهنمای خرید کفش مردانه

مدل کفش را انتخاب نمایید

پیش از خرید، باید مدل کفش را انتخاب نمایید. کفش مردانه در مدل و طرح های مختلفی تولید می گردد. خوب  است بدانید که تصمیم خرید چه مدل کفش مردانه جهت چه استفاده ای را دارید و بعد از آن برای خرید اقدام نمایید. در صورتی که کفش مناسب ورزش می خواهید مواردی که باید در نظر بگیرید با خرید کفش راحتی فرق خواهد داشت.

برای انتخاب عجله نکنید

هنگامی که برای خرید کفش اقدام می کنید، نباید عجله داشته باشید. برخی اوقات اتفاق می افتد که شما قادر نیستید کفش مناسب خود را بیابید. می توانید در وبسایت های متعدد به جست و جوی مدل و رنگ مورد نظر خود بپردازید. پس باید جهت پیدا کردن کفش مد نظر تان صبوری به خرج دهید و بررسی های لازم را انجام دهید، تا مناسب ترین انتخاب را کنید.

اندازه واقعی پایتان را بدانید

موقعی که تصمیم دارید  جهت خرید آنلاین  کفش مردانه اقدام نماید، باید اندازه درست پاهای خود را بدانید. شما هنگام خرید آنلاین کفش، نمی توانید آن را در پای خود تست نمایید، با این تفاسیر اندازه گیری درست پاها از نکات خیلی ضروری در راهنمای خرید  آنلاین کفش مردانه است.

shoes 3 e1657222596184

مطالعه نظرات خریداران کفش مورد نظر

هنگامی که کفش مورد علاقه خود را در وب سایتی پیدا کردید، بهتر است پیش از ثبت خرید، نظراتی را که دیگر خریداران در مورد یک محصول داده اند، مطالعه نمایید. خواندن این نظرات می تواند اطلاعات مورد نیاز در مورد سایز کفش، جنس و کیفیت آن را به شما ارائه دهد.

تصاویر کفش را به درستی مشاهده نمایید

برخی اوقات بعضی افراد کفشی را به شکل آنلاین خریداری نموده اند اما پس از دریافت آن از شکل و ظاهر آن راضی نباشند. بهتر است پیش از اینکه خرید خود را انجام دهید، تصاویر کفش را از همه زوایا ببینید. مشاهده کفش از تمام زوایا به شما کمک می کند با ظاهر همه جوانب کفش مردانه خود آشنا شوید.

بودجه مورد نیاز برای خرید کفش را مشخص کنید

در صورتی که بودجه ای مشخص جهت خرید کفش در نظر گرفته اید، باید طبق آن انتخاب نمایید. در نظر داشتن بودجه ای مشخص شما را برای  تا شما به دنبال کفش هایی با همان رنج قیمت باشید.

مطالب مشابه را ببینید!