مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت

فنگ شویی روشی است که با استفاده از آن وسایل در جایگاه های مناسب در محیط کار و یا منزل باعث ایجاد تاثیرات مثبت می شوند. بیشتر افراد در مورد فنگ شویی برای جذب عشق و یا ثروت کنچکاو می باشند و به آن علاقه نشان می دهند.

انجام دادن فنگ شویی به منظور جذب عشق و ثروت هر کدام به روش های مختلف صورت می پذیرد. انجام دادن فنگ شویی در درجه اول به باور شما نسبت به این موضوع بستگی دارد. فنگ شویی از دوران باستان در شرق استفاده می شود مصلا انجام خانه تکانی قبل از سال تحویل نوعی فنگ شویی به حساب می آید که در واقع با پاک کردن و تمیز کردن منزل ذهن و روح خود را هم تمیز می کنید.

برای انجام دادن فنگ شویی جذب عشق و ثروت باید از چیدمان نقاط مختلف منزل استفاده کرد و باید بدانید که روش چیدمان در هر کدام از نقاط منزل تاثیرات مختلفی در زندگی شما دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد فنگ شویی و نحوه چیدمان صحیح منزل در این مورد آشنا می شوید.

فنگ شویی برای جذب عشق

  • از رنگ صورتی برای طراحی فضای اتاق خود استفاده کنید. این رنگ نماد دوستی و محبت در رابطه است و عشق و آرامش بیشتری را به شما می دهد. استفاده از وسایل اتاق با این رنگ یا نقاشی قسمتی از فضای اتاق می تواند باعث ایجاد این حس شود. می توانید برای انجام این فنگ شویی از رنگ ابی هم استفاده کنید. در فنگ شویی برای جذب عشق استفاده از رنگ ها یکی از قوانین قابل توجه دیگر می باشد.
  • فضای منزل خود را با رنگی که دوست دارید طراحی کنید. محیط خانه باید فضای امن و آرامش بخشی داشته باشد. استفاده از رنگ ها در این زمینه موثر است. برای این کار بهتر است کمی با نماد رنگ ها آشنا شوید و آنها را به خوبی بشناسید. تا جایی که می توانید طراحی فضای منزل خود را به سوی قوانین فنگ شویی برای جذب عشق نزدیک کنید.

راهنمای فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت

  • اتاق خود را برای فرد دیگری آماده کنید. این کار می تواند تنهایی را از شما دور کند و زمینه را برای جذب عشق فراهم کند. افرادی که مجرد می باشند اتاق را مختص خود می دانند و از هر وسیله قابل استفاده به اندازه یک نفر در اتاق خواب خود دارند. مثلا تخت خواب یک نفره، صندلی و آباژور تکی این حس تنهایی را در فرد ایجاد می کند.

اما طبق قواعد فنگ شویی جهت جذب عشق توصیه می گردد که هر یک از وسایل در اتاق به اندازه دو نفر وجود داشته باشد. این نحوه ی چیدمان به صورت یک نماد است و موجب جذب عشق می گردد.

  • عشق نماد محبت و مهربانی است و استفاده از نمادهای منفی و مخالف آن می تواند این نظم و قانون فنگ شویی برای جذب عشق را به هم بزند. در محیط خانوادگی از دعوا و خشونت دوری کنید و سعی کنید محیطی آرام برای خود و اطرافیان خود ایجاد کنید. اگر در محیط خانه و یا اتاق خود عکس یا وسایلی دارد که نشان دهنده خشم می باشند آنها را دور بریزید با این کار بیشتر به محبت و عشق نزدیک می شوید.
  • فضای اتاق خواب خود را از حالت کسالت بار و انزوا خارج کنید. بیشتر افراد در فضای اتاق خواب خود از لپ تاپ یا تلویزیون استفاده می کنند انجام این کار درست نیست و حس آرامش را از شما دور می کند. به جای استفاده از این لوازم به چیدمان اتاق خود بیشتر توجه کنید و برای فنگ شویی جذب عشق فضایی دو نفره و عاشقانه در اتاق ایجاد کنید. داشتن پنجره در فضای اتاق خواب تاثیر مثبتی در این زمینه دارد.

در علم فنگ شویی، نمادها و سمبل ها نقش مهمی دارند، زیرا انرژی نهفته در آنها می تواند بر بخش های مختلف در زندگی موثر باشند. در صورت قرار دادن یک نماد غمگین مانند دسته گل خشکیده در بخشی از منزل که متعلق به شریک زندگی است، می تواند روی روابط شما با او تاثیر منفی بگذارد و نتایج جبران ناپذیری را به جا بگذارد، بهتر است به جای آن از گل های انرژی مثبت در فضای منزل استفاده کنید.

 

راهنمای فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت

هدف از فنگ شویی عاطفی

هدف از این کار، رسیدن به خوشبختی و احساس آرامش و تعادل در زندگی ساکنین مکان مورد نظر است. در کل جوامع، خوشبختی به معنی موفقیت است که آن می تواند حوزه های مختلف زندگی از جمله موفقیت شغلی، داشتن زندگی عاشقانه، سلامت، دست یافتن به ثروت بزرگ و … را شامل شود.

حالا اجرای علم فنگ شویی، راهنمایی گسترده ای به منظور ایجاد تعادل انرژیکی در هر حوزه از زندگی انسان را شامل می شود و می تواند خوشبختی فرد را به دنبال داشته باشد.

 

راهنمای فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت

فنگ شویی برای جذب ثروت

  • کثیفی و شلوغی تاثیر زیادی در حوزه زندگی شما می تواند داشته باشد، زیرا نه تنها مانع جذب انرژی شده، بلکه مانع از جذب انرژی ثروت خواهد شد، از این رو باید همه اقلام غیر ضروری که موجب شلوغی کنج ثروت می شوند را جمع آوری نمایید؛ گیاهان خشک شده، سطل های زباله و همه چیز هایی که فکر کردن به آنها شما را آزار می دهد، شامل این موارد می باشند.
  • همچنین مراقب چیز هایی که پول را به شکل منفی نشان می دهند از قبیل قبض های پرداخت نشده، رسید چیز هایی که از خریدن آنها منصرف شده اید و بازپرداخت وام ها باشید.
  • کمد ها، کشو های لباس، یخچال، سطوح لوازم منزل را مرتبا تمیز نگه دارید، چیز هایی بدون استفاده که مدت هاست کاربردی ندارند را دور بیندازید، در صورت نیاز وسایل قدیمی و خراب را تعمیر کنید به هنگام تمیز کردن این مکان ها از چوب گردگیری و پارچه استفاده کنید.
  • در کنج ثروت می توان از نماد های پول همچون منوپولی و سایر بازی های مربوط به پول استفاده کرد، همچنین می توانید از جعبه جواهرات، قُلک، دفترچه حساب پس انداز برای قرار دادن در این مکان ها به کار گیرید. قرار دادن تصویر پول، تصویر خانه یا ماشین و یا هر چیز دیگری که یادآور ثروت بوده و آرزوی داشتن آن را دارید، می توانید استفاده کنید.

راهنمای فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت

  • به دنبال راه های جدید برای بدست آوردن ثروت باشید. به عنوان مثال: می توانید با فروش لوازمی که کمتر به آن احتیاج دارید راهی برای کسب درآمد ایجاد کنید و به دنبال آن این کار را گسترش دهید و به شکل خرید و فروش کار خود را ادامه بدهید و کسب درآمد کنید. در محل کار خود میز کار را به دیوار نچسبانید، طبق قواعد فنگ شویی این کار مانع رونق کسب شما می شود.
  • برای فنگ شویی ثروت در فضای اتاق خود هیجان و انرژی ایجاد کنید. با استفاده از لوازم و یا عکس های جذابی که به شما حس مثبتی می دهد فضای اتاق شما آرامش بخش خواهد شد. آینه ها را در قسمتی قرار دهید که پایین تر از دید شما باشد.
  • برای جذب ثروت به نماد آب توجه کنید. اگر در منزل یکی از شیرهای آب شما چکه می کند نشان دهنده هدر رفتن و اسراف است این امر می تواند تأثیر منفی در جذب ثروت داشته باشد. در فضای خانه از تصاویری که در آن از نماد آب استفاده شده است استفاده نکنید. در منزل آبی که راکد باشد قرار ندهید این امر موجب عدم تغییر در روند کسب ثروت و در واقع راکد ماندن آن می شود.

مطالب مشابه را ببینید!