مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای کامل خرید لباس بچگانه

راهنمای کامل خرید لباس بچگانه

کودکان به سرعت رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند و این مسئله باعث می‌شود که خرید لباس بچگانه کمی دشوار به نظر برسد. اما هر مشکلی یک راه حلی دارد. در صورتی که پیش از خرید لباس دخترانه یا پسرانه، چند نکته کوتاه را به یاد داشته باشید، یک خرید مطمئن و به یاد ماندنی خواهید داشت و تجربه شیرین خرید لباس برای فرزند دلبندتان، هرگز فراموش نخواهد شد.

همچنین در صورتی که می‌خواهید از مد روز لباس بچگانه باخبر شوید و لباس مناسبی برای کودکتان تهیه کنید، فضای مجازی و فروشگاه‌های آنلاین کار شما را آسان کرده است. درواقع فروشگاه آنلاین لباس به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

چرا که نیازی نیست برای خرید یک تیشرت یا شلوار بچگانه مغازه و فروشگاه‌های گوناگون را بگردید. کافی است فروشگاه اینترنتی لباس معتبری پیدا کنید و انواع مدل، رنگ، سایز و برند لباس بچگانه را مشاهده کنید و حتی قیمت و کیفیت لباس‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

1. سایز دقیق لباس بچگانه را بدانید

سایز لباس بچگانه را باید به‌درستی و با دقت انتخاب کنید. بسیاری از لباس‌های بچگانه بر اساس سن کودک دسته‌بندی می‌شوند که می‌توانید با توجه به سنشان، لباسی با سایز مناسب تهیه کنید. اما بعضی از کودکان به‌اصطلاح جثه بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سن خود دارند. در این صورت توصیه می‌کنیم حتماً پیش از خرید لباس به سایز کودکتان توجه کنید.

لباسی که تنگ باشد، مانند شلوار پسرانه یا دخترانه، کودک را آزار می‌دهد. همچنین لباسی که گشاد باشد، مانند پیراهن دخترانه، ممکن است مانع حرکت او شود و زیر دست و پایش گیر کند. در این صورت اگر هنگام خرید لباس بچگانه دخترانه یا پسرانه، کودکتان را به همراه نمی‌برید، حتماً یکی از لباس‌های اندازه او را با خود داشته باشید تا لباس نو را به همان اندازه تهیه کنید.

2. رنگ و مدل لباس بچگانه اهمیت دارد

راهنمای کامل خرید لباس بچگانه

رنگ موردعلاقه خود را به کودکتان تحمیل نکنید و اجازه بدهید که او دنیایی با رنگ‌های موردعلاقه خودش بسازد. با این حال توصیه می‌کنیم کمتر در پی خرید لباس مشکی بچگانه برای فرزندتان باشید. چرا که رنگ‌های شاد و روشن به کودکتان انرژی و روحیه می‌بخشد.

اگر می‌خواهید مدل جدید لباس بچگانه را بشناسید، بهتر است به فروشگاه‌های آنلاین لباس نگاهی بیندازید. خرید اینترنتی لباس دخترانه یا پسرانه مزیت‌های بسیاری به همراه دارد. برای مثال شما می‌توانید مدل جدید لباس پسرانه یا دخترانه را در برندهای گوناگون مشاهده کنید و لباسی با مدل زیبا و قیمت مناسب تهیه کنید.

3. لباس آسان پوش تهیه کنید

سعی کنید لباس‌هایی بخرید که کودکتان خودش به سادگی به تن کند و از تنش بیرون آورد. درواقع این مهارت را کودکان باید از سنین پایین بیاموزند تا مسئولیت کارهای شخصی را بر عهده بگیرند. برای مثال پوشیدن لباس‌های زیپ‌دار همچون سوییشرت پسرانه یا دخترانه برای کودکان ساده‌تر است.

اگر می‌‌خواهید کفش بچگانه تهیه کنید، بهتر است کفشی با بند چسبی بخرید تا به‌راحتی پا کند. کیف یا کوله‌پشتی دخترانه یا پسرانه سنگین نخرید تا کودکتان بتواند آن را به‌سادگی حمل کند. همچنین لباس پسرانه یا دخترانه تنگ یا گشاد، مانع فعالیت کودکتان می‌شود و او را آزار می‌دهد.

4. به انتخاب کودکتان احترام بگذارید

کودکان نیز حق انتخاب دارند. درواقع حق انتخاب عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس کودک را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید از سنین پایین نظر کودکتان را درباره مدل لباسش بپرسید. البته می‌توانید انتخابش را کمی محدود کنید و تنها رنگ لباسش را از او سؤال کنید.

با این حال هر چه کودکتان بزرگ‌تر می‌شود، این حق انتخاب را به او بدهید تا لباس موردعلاقه‌اش را با سلیقه خود انتخاب کند و تجربیات بیشتری در مهارت انتخاب و تصمیم‌گیری بیاموزد. در این صورت کودکتان نیز می‌تواند لباس‌های موردعلاقه خود را به تن کند و از آن لذت ببرد.

5. کیفیت لباس بچگانه اولویت دارد

کودکان سعی دارند تا دنیای اطراف خود را بشناسند، بازی کنند و مهارت‌های زندگی را بیاموزند. از این رو ممکن است یک لباس بی‌کیفیت در مسیر کشف دنیای رنگارنگ کودک، بارها پاره یا نخ‌کش شود یا مانع حرکت و تحرک آنان گردد.

پیش از خرید لباس حتماً به جنس لباس بچگانه دقت کنید. پارچه یا بافت لباس باید نرم و لطیف، دوخت محکم و برش استاندارد داشته باشد. در این صورت لباس زمستانه یا لباس تابستانه بچگانه باید کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد.

جنس لباس نباید زبر و آزاردهنده باشد. چرا که کودکان پوست نرم و حساسی دارند و ممکن است یک لباس باکیفیت نامرغوب، پوست آن‌ها را دچار خارش، قرمزی یا حساسیت کند. برای مثال سعی کنید پلیور پسرانه یا دخترانه با جنسی مرغوب تهیه کنید. پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!