مجله تاپ‌ناز‌

رنگ موی یخی و فرمول های ترکیبی آن + تصاویری از این رنگ موی زیبا

رنگ موی زنانه ترکیب های مختلفی دارد که یکی از رنگ های بسیار محبوب میان خانم ها، رنگ موی یخی است که در ادامه فرمول ترکیبی و تصاویر این رنگ موی زیبا را آماده کرده ایم.

رنگ مو همیشه یکی از بخش های مهم در آرایش خانم ها است که به آن باید توجه زیادی شود و می توانید با انواع رنگ موهای شیمایی و یا گیاهی موهای خود را تنوع ببخشید. رنگ موی ترکیبی یخی هم مانند هر نوع رنگ موی دیگر باید با پوست شما همخوانی داشته باشد و قبل از هر چیزی با آرایشگر خود باید مشورت کنید و اگر این رنگ مو مناسب چهره شما است از آن استفاده کنید.

فرمول های ترکیب رنگ موی یخی

رنگ موهای بسیار متنوع هستند و شما می توانید آنها را با هم ترکیب کنید و رنگ مویی زیبا داشته باشید. از رنگ موهای پرطرفدار میان خانم ها می توان به رنگ موی بلوند و رنگ موی قهوه ای و رنگ موی خاکستری اشاره کرد. دیگر رنگ موی زیبا رنگ موی یخی است که چهره را بسیار خاص و زیبا نشان می دهد.

فرمول ترکیبی رنگ موی نقره ای یخی

این ترکیب رنگ مو را می توانید با دو فرمول مختلف بدست آورید.

فرمول شماره ۱

بلوند نقره ای C9 : به اندازه ۱۰ سانت
واریاسیون نقره ای ۰.۲۲ : ۳ سانت
واریاسیون خاکستری : ۳ سانت
اکسیدان نمره ۱ : ۳۰ سی سی

فرمول شماره ۲

ابتدا موهای خود را به آخرین درجه دکلره برسانید سپس با کمک ترکیب های رنگ موی زیر موهایتان را رنگ بزنید.

مقداری رنگ مو C10
روشن کننده (۰-۰۰) E20 : به میزان ۱/۳
واریاسیون نقره ای (E13) : 3 سانت
اکسیدان شماره ۲

رنگ مو یخی آبی ( رنساژ یخی آبی )

ابتدا موهای خود را برای این رنساژ به درجه آخر دکلره برسانید سپس با کمک رنگ موهایی که در ادامه این مطلب شرح داده ایم موهای خود را رنگ آمیزی نمایید.

رنگ موی C10
روشن کننده E20 (0.00): به اندازه ۱/۳
واریاسیون آبی (E14) : 3 سانت
اکسیدان شماره ۲ : به مقدار کمی

رنگ موی یخی

رنگ مو ترکیبی یخی اسکاندیناوی

رنگ مو یخی اسکاندیناوی از جمله رنگ موهای بسیار جدید در بین رنگهای سرد می باشد و به دلیل درخشندگی و شفافیت رنگ، موها را شاداب تر نشان خواهد داد، ضمن اینکه می توانید از این ترکیب رنگ مو برای مدل هایلایت مو و مش موها نیز استفاده کنید.

رنگ ترکیبی یخی اسکاندیتاوی فقط بر روی مو های دکلره شده تا پایه ۱۰ (موهای کاملا بدون رنگ) قابل استفاده است، حال به منظور تغییر رنگ می توانید از پکیج های دکلره موجود در بازار استفاده کنید.

پکیج رنگ مو شامل سه عدد رنگ مو به همراه یک اکسیدان می باشد که از این طریق می توانید به راحتی ترکیب رنگ مو یخی اسکاندیناوی را بدست آورید. در زیر فرمول رنگ مو را مشاهده می کنید :

  • رنگ مو سری هایلایت و مش ۹۰۱ مدیا/ ۵۰ میل یا نصف تیوپ
  • رنگ مو سری بژ ۱۰.۳۱ مدیا/ ۲۵ میل یا یک چهارم تیوپ
  • رنگ مو سری صدفی ۱۰.۲۸ پرستیژ/ ۵۰ میل یا نصف تیوپ

رنگ موی یخی

نکات مهم در مورد رنگ مو یخی اسکاندیناوی

این رنگ مو مناسب موهای پایه ۱۰ می باشد و پایه مو باید کاملا بدون رنگ باشد.

رنگ موهای افراد در ۱۰ پایه قرار می گیرد و در واقع همان تیرگی و روشنی رنگ می باشد که به طور ارثی به وجود آمده و یا ناشی از تاثیرات رنگها یا روشن کننده هایی می باشد که بر روی موها استفاده می شود.

این ده پایه شامل : ۱- مشکی؛ تیره ترین رنگ ۲- قهوه ای تیره، ۳- قهوه ای متوسط، ۴- قهوه ای روشن، ۵- قهوه ای خیلی روشن، ۶- بلوند تیره، ۷- بلوند متوسط، ۸- بلوند روشن، ۹- بلوند خیلی روشن، ۱۰- بلوند بسیار روشن

میزان رنگ ذکر شده در بالا برای قد موهای تا شانه در نظر گرفته شده است و در صورتی که حجم موها زیادتر یا کمتر باشد، مقدار استفاده از رنگ ها نیز را می توانید با توجه به نسبت داده شده تغییر دهید.

به منظور تغییر پایه رنگ موهایتان می توانید از پکیج دکلره استفاده کنید.

عکس هایی از مدل رنگ مو یخی

رنگ مو می تواند باعث جذابیت چهره شود و شما با استفاده از رنگ مو می توانید چهره ای جذاب و شاداب داشته باشید. در ادامه زیباترین مدل موهای یخی را مشاهده می کنید.

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

رنگ موی یخی زیبا

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

زیباترین مدل رنگ موی یخی

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

 

رنگ موی یخی

رنگ موی یخی بسیار جذاب است و امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در ادامه رنگ موی دودی، رنگ موی شکلاتی و رنگ موی دودی تیره را هم مشاهده کنید.

منبع آرگا

مطالب مشابه را ببینید!