مجله تاپ‌ناز‌

رنگ هایی که هرگز از انتخابشان پشیمان نمی شوید

این رنگ های مخصوص فضای داخلی هرگز قدیمی نمی شوند.

اگر فکر می کنید این رنگ ها سایه های مختلف رنگ سفید هستند، اشتباه می کنید. ما به چندتا از شرکت های ساخت رنگ مورد علاقه خود سر زدیم و پرسیدم معمولا ها کدام رنگ ها همیشه طرفدار دارند. آنها برخی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ های بازار را به ما معرفی کردند. افراد این رنگ ها را تا سالها داشته که این یعنی آنها هرگز از مد خارج نمی شوند. بنابراین از انتخاب آنها پشیمان نخواهید شد.

هر نقاش ساختمان تهران یا شهرهای دیگر برای خودش روش هایی دارد. در این مقاله خبری از قیمت نقاشی ساختمان نیست بلکه اینجا با فوت و فنی آشنا می شویم که برای یک نقاشی ساختمان باکیفیت لازم است. برای اینکه از هزینه نقاشی ساختمان سر دربیاورید می توانید درخواست نقاشی ساختمان را در بازار خدمات سنجاق ثبت کنید.

رنگ هایی که هرگز از انتخابشان پشیمان نمی شوید

آبی فیروزه ای

رنگ های تیره آبی همیشه طرفداران زیادی دارند، اما به طور کلی، آبی به دلیل قدرت بالای تغییری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ نشان دهنده سایه آرامش بخش آسمان و دریاست، که به همین دلیل به اتاق ها زیبایی بی مرزی می بخشد. رنگی عمیق از انواع آب، مانند آبی فیروزه ای می تواند فضا را هم آرامش بخش و هم مسترد کند.

سبز لجنی پررنگ

افراد در انتخاب رنگ های آبی و سبز تیره، تردید ندارند؛ نمی توانید تاثیر رنگ های برجسته را دست کم بگیرید. طبق تحقیقات “کلر” رنگ هایی مانند سبز لجنی پررنگ همچنان فروش زیادی دارند. این رنگ، اتاق خواب کودک، مهد کودک، اداره یا حتی یک اتاق خواب بزرگ را غنی می کند.

رنگ هایی که هرگز از انتخابشان پشیمان نمی شوید

سفید ساده

خب، حتما باید حداقل یک رنگ سفید داشته باشیم! رنگ سفید ساده که مورد علاقه طراحان و مالکانه خانه هاست، حسی تمیز و تازه به ما می دهد که یادآور گلوله های برف می باشد. ته رنگ های گرم این رنگ را از حالت خنثی خارج می کند، بنابراین این رنگ سفید برای تمام قسمت های تزئینات دیوار،سقف و خود دیوار مناسب می باشد.

بژ

رنگ بژ بازگشته است، اما راستی مگر اصلا جایی هم رفته بود؟ این رنگ سایه ای از بژ سفالی و ته رنگ خاکی دارد. به دلیل متنوع بودن این رنگ استفاده از آن در هر جایی، مناسب است. این دیوار به همراه تزئینات سفید رنگ می تواند طراوت و تازگی به آن بخشیده و به آن گرما ببخشد.

شرابی

رنگ شرابی بدون داشتن زرق و برق زیاد روی هر دیواری زیبا و قدرتمند به نظر می رسد، اما برای اتاق غذاخوری و فضای اداره کمی زیاده روی محسوب می شود. این رنگ با تغییر نورپردازی تغییر می کند، و به سایه ای شرابی رنگ و عمیق تر تبدیل می شود. شرابی یک رنگ داخلی است که گرایش ها را تعریف کرده و همیشه جذاب خواهد بود.

رنگ هایی که هرگز از انتخابشان پشیمان نمی شوید

خاکستری سیر

با کمی وسیله های طبیعی این رنگ خاکستری می تواند هم در آشپزخانه و هم در اتاق نشیمن عالی به نظر برسد. این رنگ به همراه دیگر رنگ های طبیعی مانند سنگی و چوبی، حسی مدرن دارای جاذبه های سنتی را منتقل می کند.

سیاه

اگر اتاق مورد نظر دارای نورپردازی طبیعی باشد، رنگ سیاه می تواند دراماتیک پویا باشد که به اتاق خواب، سالن یا اتاق رختشویی تان گرما و راحتی می بخشد. رنگ سیاه بر روی سقف یا تزئینات دیوار به زیبایی ظاهر می شود، اما در هر اتاق دیگری نیز مدرن و زیبا به نظر می رسد. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!