مجله تاپ‌ناز‌

روش آرایش مونوکروم و میکاپ های جذاب انجام شده با این روش

در این مطلب تاپ ناز با انواع مدل های آرایش مونوکروم زنانه و دخترانه آشنا می شوید و می توانید بنا بر سلیقه خود این کار را انجام دهید و از این تصاویر ایده بگیرید.

مدل آرایش مونوکروم یکی از میکاپ هایی است که در آن یک طیف رنگ آرایشی قابل استفاده است و شما می توانید میکاپی طبیعی و زیبا داشته باشید و بسیار خاص به نظر برسید.

مدل آرایش مونوکروم

به این نوع میکاپ، میکاپ تک رنگ هم گفته می شود. این مدل از میکاپ برای خانم ها در هر رده سنی مناسب است و می توانید به منظور تنوع در سبک آرایشی خود از آن استفاده کنید.

 

میکاپ مونوکروم زنانه و دخترانه شیک

این نوع مدل از میکاپ یکی از میکاپ های سخت و تخصصی است و آرایشگر یا شما باید بدانید که چه تناژ زنگی مناسب پوست شما است تا بتوانید میکاپی حرفه ای داشته باشید.

 آرایش مونوکروم

بیشتر بازیگران هالیوودی و سوپر استارها به دلیل اینکه میکاپ مونوکروم شیک و ساده است برای حضور در انواع مراسم رسمی از این نوع آرایش استفاده می کنند.

باید توجه داشته باشدی که برای این نوع میکاپ باید رنگ پایه ای را انتخاب کنید با رنگ چشم، رنگ مو و رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد، همچنین می توانید رنگ لباس و رنگ ناخن های خود را هم با رنگ پایه ای که انتخاب می کنید ست کنید.

 آرایش مونوکروم

استفاده از تیرگی و روشنی رنگ پایه در این نوع میکاپ بدون امانع باشد و می توانید از ترکیباتی که مشاب با رنگ اصلی می باشند در میکاپ مونوکروم استفاده کنید، همچنین در این سبک میکاپ استفاده از رنگ سفید و خاکستری و مشکی مجاز است.

برای زیرسازی آرایش صورت هم می توانید از فون هایی که خیلی سنگین و چرب نمی باشند استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که بیشترین تمرکز در این سبک آرایشی روی لب است و پس از لب ها، چشم ها مهمترین اجزای صورت هستند که باید ملاک انتخاب رنگ، رنگ رژ لب باشد و در حالتی معکوس هم رنگ سایه چشم است که در این صورت توازن میکاپ حفظ می شود و میکاپ شما حالتی یکدست و برازنده دارد.

برای زدن رژ گونه هم باید از رنگ های لایت و ملایم استفاده کرد، پس رنگ پایه انتخابی شما هر چیزی که هست می توانید لایت ترین طیف آن رنگ را انتخاب کنید و از آن برای زدن رژگونه استفاده کنید.

 آرایش مونوکروم

چنانچه ملاک انتخاب رنگ میکاپ شما سایه چشم است، باید بیشترین عمق از رنگ پایه ای را که انتخاب کرده اید روی پیک چشم بزنید. مثلا می توانید از رنگ قهوه ای تیره به عنوان سایه چشم استفاده کنید و رنگ رژ لب را می توانید شکلاتی روشن یا گوشتی لایت انتخاب کنید. برای زدن رژ گونه هم می توانید از رنگ قهوه ای روشن استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که استفاده از خط چشم و ریمل و مژه مصنوعی باعث م شود تا زیبایی میکاپ شما خیلی بیشتر شود.

 آرایش مونوکروم

چنانچه مایل هستید روی لب های خود تمرکز کنید باید بیشترین شدت و عمق رنگ را انتخاب کنید و برای میکاپ بقیه صورت هم باید از رنگ های لایت و ملایم استفاده کنید.

برای آرایش مونوکروم نارنجی می توانید برای لب ها از رنگ نارنجی تیره استفاده کنید، همچنین برای سایه چشم ها هم بهتر است که از رنگ نارنجی لایت استفاده کنید و رنگ نارنحی هلویی هم برای رژ گونه انتخابی ایده آل است.

 آرایش مونوکروم

اگر مایل هستید میکاپ مونوکروم شما صورتی رنگ باشد می توایند از رنگ سرخابی مات برای رنگ رژ لب و رنگ صورتی ملایم و چرک برای آرایش چشم استفاده کنید، همچنین رژ گونه صورتی محو هم برای میکاپ گونه ها انتخابی خوب است.

 آرایش مونوکروم

میکاپ مونوکروم مشکی شاید تا حدی عجیب به نظر برسد ولی این سبک میکاپ طرفداران خود را دارد و اگر شما تمایل دارید میکاپی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل ایده بگیرید. باید توجه داشته باشید که مهمترین نکته در این سبک میکاپ زیر سازی دقق استو شما می توانید برای آرایش چشم های خود از مشکی تک رنگ استفاده کنید. از رژ گونه نباید استفاده شود و در ناحیه لب هم می توانید از کمی مداد لب مشکی استفاده کنید سپس باید به صورت کامل رنگ مشکی را در میکاپ فید کنید و به ایجاد هاله ای تیره که شبیه به قهوه ای سوخته است بسنده کنید این نوع سبک آرایشی یکی از بهترین مدل های میکاپ در دنیای آرایش است.

 آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم  آرایش مونوکروم

مطالب مشابه را ببینید!