مجله تاپ‌ناز‌

چند روش بستن شال برای بیرون از منزل به همراه تصاویر

در این مطلب تاپ ناز با روش بستن شال برای بیرون منزل مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا می شوید و در ادامه تصاویری از انواع مدل بستن شال را آماده کرده ایم که می توانید از آنها الگوبرداری کنید و مهارت لازم برای بستن شال ساده و طرح دار را به دست می آورید.

شال از انواع اکسسوری کاربردی برای زنان و دختران جوان است و می توانید از شال برای حضور در مکان های عمومی و یا مجالس مختلف استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که اگر مایل هستید ظاهر شما متفاوت باشد بهتر است از مدل های بستن شال برای بیرون الگوبرداری کنید و هر کدام از مدل های انتخابی خود را تمرین کنید تا بتوانید مهارت مورد نیاز در این زمینه را به دست آورید.

انواع مدل بستن شال برای بیرون

برای بستن شال روش های گوناگونی وجود دارد و می توانید شال را با روشی ساده یا روشی متفاوت ببندید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل کنید.

روش بستن شال

نحوه بستن شال با روش های مختلف

شال دخترانه و زنانه در طرح و رنگ های متنوع وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری از میان آنها شال شیک و مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

باید توجه داشته باشید که اگر شما مهارت زیادی برای بستن شال ندارید بهتر است شال خود را از میان مدل های طرح دار یا گلدار انتخاب کنید و علاوه بر این برای بستن آن از روشی ساده استفاده نمایید. برای حضور در مکان های عمومی هم بستن شال با روشی ساده کاربردی تر است. اگر از شال ساده در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است برای بستن شال از روشی خاص استفاده کنید تا زیبایی ظاهری شما کامل گردد.

روش بستن شال

بعضی از خانم ها برای بستن شال به دلیل نداشتن مهارت کافی از روش های خیلی ساده استفاده می کنند و اگر شما هم جچزو این دسته از خانم ها هستید بهتر است مدل های مختلف را تمرین کنید تا مهارت لازم را برای داشتن مدل مناسب پیدا کنید همچنین برای بستن شال بهتر است به اندازه طول و عرض شانه های خود توجه کنید.

روش بستن شال

چنانچه مایل هستی ظاهری با حجاب داشته باشید بهتر است که از روش های بستن شال با حجاب ایده بگیرید و شال خود را طوری ببندید که موهای شما قابل مشاهده نباشد. می توانید در صورت تمایل از روش های معمولی برای بستن شال استفاده کنید و موهای خود را به کمک مدلی مناسب برای بیرون آوردن از زیر شال فرم دهید. اگر از چادر در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است از مدل های بستن شال برای زیر چادر الگوبرداری کنید تا ظاهر شما آراسته و مرتب تر شود.

روش بستن شال

برای بستن شال بهتر است به مدل مانتوی خود هم توجه داشته باشید اگر از مانتوی جلوباز در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است شال را به صورتی ببندید که قسمت جلوی مانتوی شما تا حدی با شال پوشیده شود و همچنین اگر در قسمت جلیی مانتوی شما گلدوزی یا طرحی وجود دارد بهتر است شال را طوری ببندید که قسمت جلوی مانتو قابل مشاهده باشد.

 

روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال روش بستن شال

 

مطالب مشابه را ببینید!