مجله تاپ‌ناز‌

سریع ترین روش برای مهاجرت به کانادا چیست ؟

ازسال ۲۰۲۲ الی ۲۰۲۴ کانادا پذیرای بیش از ۳/۱ میلیون مهاجر جدید می باشد! روش های زیادی برای مهاجرت به کانادا و اخذ شهروندی دائم این کشور وجود دارد، که ابرخی از آن‌ها سریع‌تر و راحت‌تر از سایر گزینه ‌ها هستند.

سریع ترین روش برای مهاجرت به کانادا چیست ؟

سریع ترین روش برای مهاجرت کاری کانادا به شرایط شما بستگی دارد. در این حال این اکنون بهترین زمان برای اقدام به مهاجرت کاری کانادا است. ممکن است درخواست برخی برنامه‌های مهاجرتی برای شما ساده باشد، اما پروسه آن‌ها طولانی بوده و مراحل زیادی دارند.

به غیر از روش مهاجرت کاری میتوانید در مورد شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا در سال 2023 با کارشناسان موسسه ایرکامایگریت از طریق فرم مشاوره رایگان مهاجرت در تماس باشید .

مهاجرت کاری کانادا از طریق اکسپرس اینتری

سیستم اکسپرس انتری از سیستم جامع رتبه بندی (CRS) استفاده میکند که یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد ، که به افراد کمک می کند از طریق تخصص کاری، اقامت کانادا را بدست آورند. اکسپرس اینتری زیر نظر دولت فدرال و بعضی از سیستم های مهاجرتی استانی، به عنوان سریع ترین روش برای مهاجرت کانادا معرفی شده است.

در اکسپرس اینتری براساس ویژگی هایی چون سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری به افراد امتیاز می دهند (مجموعا ۱۲۰۰ امتیاز). در صورت برخوداری از امتیاز و شرایط لازم، متقاضیان می توانند پس از تشکیل پروفایل خود، در دوره های از پیش انتخاب شده برای امتیازبندی CRS Point، در مدت زمان ۱۵ دقیقه، به رقابت بپردازند و در صورت کسب امتیاز بالا، برای متقاضیان دعوت نامه ارسال می شود.

انتخاب وکیل مهاجرت کاری کانادا

بدون وکیل هم می توان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد. کافی است به وبسایت اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. تمام اطلاعات به همراه توضیحات ، در این وبسایت در دسترس است. اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می کنیم به یک وکیل  مهاجرت کاری کانادا مراجعه کنید. زیرا وکیل و مشاور مهاجرت، به قوانین و مقررات و روال کار آشنایی بیشتری دارند و راه را برای شما هموار می کنند.

چه مدارکی برای درخواست ویزای کاری کانادا نیاز است ؟

 پاسپورت معتبر با اعتبار بیشتر از شش ماه از تاریخ ورود به کانادا. دو عکس در اندازه پاسپورت گواهی صلاحیت تحصیلی اثبات صلاحیت‌های شغلی از جمله تجربه کاری اثبات داشتن منابع مالی کافی برای پوشش هزینه‌ها در طول اقامت در کانادا انجام معاینه پزشکی در بیمارستان‌های ثبت ‌شده هزینه درخواست همچنین متقاضیان باید ماموران اداره مهاجرت را متقاعد کنند که بعد از اتمام کار خود به کشورشان برخواهند گشت.

انواع متفاوت ویزای کاری کانادا کدامند ؟

ویزای کاری آزاد

ویزای کاری تحت پوشش کارفرما

ویزای کاری آزاد کانادا : به شما این امکان را می‌دهد که برای هر کارفرمایی کار کنید. این ویزا برای شغل خاصی نیست، بنابراین، متقاضیان نیازی به ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) یا نامه پذیرش از طرف کارفرمایی که هزینه تمکین را پرداخت کرده است، ندارند.

ویزای کاری تحت پوشش کارفرما : همانطور که از نامش پیداست به شما کمک می‌کند تا برای کارفرمای ویژه‌ای کار کنید. درحالیکه ویزای کاری تحت پوشش کارفرما مربوط به کارفرمای مجزایی است .

رتبه بندی ملی مشاغل (NOC)

این مشاغل به دسته های زیر تقسیم می شوند:

قبل از درخواست برای اقامت دائم در کانادا، باید از طبقه بندی ملی مشاغل (NOC)، معنی اعداد و نحوه کار شما در این کشور را بدانید.

    مشاغل دسته C: این نوع مشاغل معمولا به تحصیلات متوسطه و/یا آموزش خاص نیاز دارند.

    مشاغل نوع D: این‌ها مشاغلی هستند که به آموزش در حین کار نیاز دارند.

اگر با هر نوع برنامه مهاجرتی چه مهاجرت تحصیلی چه کاری قصد مهاجرت دارید، با موسسه مهاجرتی کاری همراه شوید. و حتما با یک وکیل مهاجرتی مناسب از این مجموعه مشورت نمایید.

موسسه مهاجرتی کاری با سابقه زیاد در زمینه مهاجرت کاری به کانادا، اخذ ویزای کانادا با شما در طول این مسیر همراه خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت کاری به کانادا با کارشناسان مجرب ما مشاوره مهاجرت کاری را تکمیل کنید.

مطالب مشابه را ببینید!