مجله تاپ‌ناز‌

روش کشیدن رژ گونه برای صورت های گرد و کشیده به همراه تصاویر

بر اسا فرم صورت باید رژگونه را انتخاب کنید و رنگ آن را باید بر اساس رنگ پوست صورت انتخاب کنید. نحوه کشیدن رژگونه صورت های کشیده و گرد متفاوت است.

آموزش رژگونه زدن حرفه ای

یکی از مراحل اصلی آرایش زدن رژگونه است که نیاز به مهارت دارد، رژگونه ارایش شما را کامل می کند و باعث می شود که گونه های شما زیبا به نظر برسند. اگر می خواهید مانند آرایشگرها به صورت حرفه ای رژگونه بزنید باید بر اسا فرم و شکل صورت خود رژگونه بزنید تا اشکلات فرمی صورتتان هم برطرف شود.

باید به این نکته توجه داشته باشید که رژگونه های پودری مخصوص پوست های چرب هستند و رژگونه های کرمی ویژه پوست های خشک هستند.

روش کشیدن رژ گونه برای صورت های گرد و کشیده به همراه تصاویر

آموزش رژگونه زدن بر اساس شکل صورت

صورت های گرد

خانمهایی که صورت گرد دارند باید رژگونه هایی به رنگ تیره به شکل کشیده بزنند. در اطراف شقیقه و فک را باید تیره کنندو و سط بینی، چانه و پیشانیرا روشن کنند، رژگونه را باید زیر استخوان گونه هم زد.

صورت های کشیده

با ترفندهای ارایشی خاص باید صورت های کشیده را کمی پهن و کوتاه تر نشان داد، رژگونه تیره را در ناحیه چانه بزنید تا صورت شما کوتاه و گرد به نظر برسد.  اطراف شقیقه ها و فک را تیره کنید, چانه و بالای استخوان گونه را روشن کنید و رژگونه را روی استخوان گونه بزنید.

روش کشیدن رژ گونه برای صورت های گرد و کشیده به همراه تصاویر

آموزش رژگونه زدن

نکاتی برای رژگونه زدن صحیح

  • رژگونه باید آخرین مرحله آرایش شما باشد
  • بعد از رژگونه زدن پودر تثبیت کننده بزنید
  • هنگام رژگونه زدن لبخند بزنید تا گونه ها نمایان شوند
  • رنگ رژگونه و رژلب باید هماهنگی داشته باشند
  • برس رژگونه را خیلی پرنکنید, یک لایه نازک کافیست

با رعایت این نکات میتوانید مانند گریمورهای حرفه ای رژگونه بزنید و آرایش تان را تکمیل کنید. هنگام رژگونه زدن تمام دقت تان را به کار بگیرید زیرا اگر رژگونه زدن درست انجام نشود صورت را بی حال نشان میدهد.

مطالب مشابه را ببینید!