مجله تاپ‌ناز‌

رژیم لاغری برزیلی + روش کاهش وزن به سبک برزیلی ها

با رژیم غذایی لاغری برزیلی بسیار سریع به وزن مورد نظر خود می رسید که در ادامه این مطلب بیشتر به شما توضیح می دهیم.

رژیم لاغری برزیلی روشی مناسب برای داشتن تناسب و لاغری است که با استفاده از مکملهای غذایی، ماساژ با شن و ماسه، وعده غذایی، ورزش و تغذیع مناسب انجام می شود. همه افرادی که می خواهند وزن کم کنند روش های متعددی برای آنها موجود است که به وزن ایده آل برسند ولی پیشنهاد می کنیم که رژیم لاغری برزیلی را هم امتحان کنید.

رژیم لاغری برزیلی

همه افرادی که به فکر کاهش وزن می باشند از روش های متعدد استفاده می کنند که کاهش وزن دهند مثلا با مصرف سبزیجات و میوه باعث کم کردن کالری دریافتی می شوند. یا با انجام دادن ورزش های منظم که نحوه اجرای آن در بین مردم تفاوت هایی دارد. برزیلی ها روش های سنتی و جدید را استفاده می کنند تا باعث لاغر شدن و کاهش وزن شوند و به راز لاغری برزیلی معروف است که طبق اصول خاصی این رژیم لاغری برزیلی را انجام می دهند که عبارتست از:

 

وعده های غذایی مردم برزیل

یکی از وعده های بسیار مهم اهالی کشور برزیل که بسیار مهم و مفید است صبحانه است. برزیلی همیشه سعی می کنند که وعده مقوی و سرشار از مواد مغذی را برای صبحانه در نظر بگیرند. نکته جالب در میان مردم برزیل این است که آنها علاقه زیادی به صبحانه دوم دارند و ممکن است که آن را به جای وعده ناهار میل کنند. مردم برزیل صبحانه مختصر را در اول صبح بین ساعت 6 و 8 میل می کنند و روزهای تعطیل و آخر هفته ها صبحانه کامل تری که خوراکی متفاوتی در کل روزهای هفته می باشد را تهیه و مصرف می کنند.

 

ماساژ دادن با شن و ماسه

مردم کشور برزیل از یکی از روش های باستانی و جالب برای لاغر کردن شکم استفاده می کنند و باعث نابودی چربی های شکم می شود. در این روش شن و ماه را روی قسمت هایی از بدن فرد که دراز کشیده است قرار می دهند، آنجایی که دارای چربی می باشد را مالش می دهند و این کار باعث ادامه گردش خون و تحریک شدن چربی می شود. این کار مانند لایه بردار عمل می کند که باعث از بین رفتن سلول های مرده در بدن فرد می شود.

رژیم لاغری برزیلی

رژیم غذایی مناسب

کشور برزیل جمعیتی متنوع از لحاظ نژادی دارد که رژیم غذایی سالم و متنوعی دارند. غذاهای سنتی هر نژادی بسیار شگفت انگیز است که هر کدام دارای تاریخچه خود مانند: تولید مواد خام، سبک پخت و مواد اولیه‌ ی مورد استفاده، حاکی روایات و داستان های متعددی می باشد. اصول رژیم غذایی برزیلی ها ضرب المثل آن ها برای لاغری می باشد که طبق گفته ها می گوید” لوبیا پلو سرو کن” برزیلی ها به طور جدا گانه در هر مجلسی که دارند در کنار همه غذا هایشان برنج و لوبیا هم دارند. با این اصول خود که سنت آن ها محسوب می شود بیشتر لاغر هستند و طبق تحقیقات به عمل آمده غذا های غربی برنج و لوبیا افزایش وزن را تا ۱۴% کم می کند. چون این غذا چربی پایینی دارد و از فیبر بالایی برخوردار می باشد که قند خون را ثابت نگه می دارد این غذای عالی تناسب اندام را در پی دارد. برزیلی ها از مواد غذایی که حاوی سویا، گیاهان، حبوبات، جو و گندم هست بیشتر استفاده می کنند و آن ها را با میوه یا پنیر سرو می کنند. پس لوبیا پلو را از دست ندهید و بسیار استفاده نمایید تا باعث حذف چربی های ذخیره شده در بدن شوید. غذای اصلی مردم برزیل گوشت، برنج و لوبیا است که تمامی این مواد را در یک مایع گیاهی معطر قرار می دهند جزو رژیم لاغری برزیلی محسوب می شود.

استفاده از مکمل غذایی

با مصرف مکمل غذایی مطلوب که مردم برزیل استفاده بیشتری می کنند دارای مقدار زیادی فیبر و امگا 3 است که می تواند باعث نابودی چربی شود و کارکرد روده ها را تقویت کند و باعث افزایش متابولیسم شود. در نتیجه استفاده از مکمل غذایی در رژیم برزیلی ها به همراه ورزش مناسب می تواند گزینه خوبی برای حذف کردن چربی باشد.

 

تحرک زیاد و ورزش برزیلی ها

با وجود تحرک زیادی که مردم برزیل دارند، ورزش هایی مانند شنا را هم بسیار انجام می دهند. از مزایای شنا کردن، لاغری و سفت شدن بدن است که با انجام دادن آن، شما خیلی راحت می توانید تا چند کیلو وزن کم کنید. وقتی که تحرک بالا باشد و ورزش انجام دهید چربی ها به آرامی از بین می روند. در نهایت عضلات شکم سفت و محکم می شوند و اندام شما بسیار زیبا و خوش اندام می شود و هیچ موقع پوست شما دچار افتادگی نمی شود.

 

مصرف گیاه وارنا یا گوارنا

در رژیم لاغری برزیلی ها گیاهی به نام گوارنا قرار دارد که بسیار استفاده می شود. این گیاه شگفت انگیز برای لاغری بسیار موثر است. این گیاه یک جوانه کوچک قرمز رنگ دارد که دارای کافئین است. کافئین در دانه گیاه وارنا 2 برابر قهوه می باشد که باعث چربی سوزی بیشتر می شود و متابولیسم بدن را بالا می برد. از خواص دیگر این گیاه می توان به درمان بیماری قلبی، بی خوابی و اضطراب هم اشاره کرد. برای لاغری می توانید این گیاه را با ماست استفاده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!