مجله تاپ‌ناز‌

زنان معروف هالیوودی که کچل شدند! +عکس

مشهورترین هنرپيشه هاي زن هالیوود که موهاي خود را تراشيدند +تصلویر

اين يک باور عمومي است که مو يکي از فاکتورهاي زيبايي زنان است.اين مسئله به قدري حائز اهميت است که بسياري از مدلهاي زيباي مو براي جلوه و زيبايي بيشتر زنان خلق شده است. اما اين زنان ثابت کرده اند که زيبايي واقعي وابسته به هيچ فاکتوري نيست . اين هنرپيشه هاي زيباي هاليوودي براي اجراي چند سکانس از يک فيلم حاضر شده اند موهاي خود را از ته بتراشند اما زيبايي خود را همچنان حفظ کنند.


بريتني اسپيرز: او يک خواننده و آهنگساز با استعداد است. او زماني براي مقابله با استرس و افسردگي که به آن مبتلا شده بود موهاي خود را تراشيد اما همچنان زيبا و جذاب بود.

ّریتنی اسپیرز و هالی بری

هاله بري: اين مدل و هنرپيشه بارها براي بازي در فيلمهاي متعددي موهاي خود را کوتاه کرد. اين تراشيده شدن موها باعث شد او خوش تيپ تر از هميشه به نظر برسد.


ناتالي پورتمن: او براي حضور در فيلم سينمايي “مري” موهاي سرش را تراشيد و حتي با همان چهره در جشنواره کن حاضر شد.

ناتالی پورتمن و کامرون دیاز

کامرون دياز: اين هنرپيشه زيبا و بلوند هاليوود براي بازي در فيلم ” پرستار خواهرم” موهاي سرش را تراشيد.


دمي مور: اين هنرپيشه زيبا و دوست داشتني و پر طرفدار براي بازي در فيلم ” جي جين” موهايش را کاملا تراشيد اما اين مسئله هيچ صدمه اي به زيبايي او وارد نکرد.

دمی مور و آنجلینا جولی

آنجلينا جولي: زيبايي چهره و چشمان او هر نگاهي را خيره ميکند . او يکبار بنابر دلايلي نامعلوم موهاي سرش را تراشيد که اين مسئله زيبايي او را بيشتر کرد.


هيلاري داف: او يک هنرپيشه و خواننده معروف و موفق است . او نيز يک بار موهاي خود را کاملا تراشيد اما اين مسئله هيچ تاثيري روي زيبايي او نداشت.

هیلاری داف و رابین تونی

رابين توني: بازيگر فوق العاده زيبا و جذاب فيلمهاي ” حد عمود” و ” فرار از زندان” براي بازي در يک فيلم که هرگز به اکران عمومي نرسيد موهاي خود را تراشيد./پرداد

مطالب مشابه را ببینید!