مجله تاپ‌ناز‌

زیباسازی مو بدون سشوار + روش های حالت دادن مو بدون سشوار کشیدن

در این بخش روش های حالت دادن مو بدون سشوار کشیدن را به شما آموزش می دهیم و می توانید بدون اینکه موهای شما دچار آسیب شوند، آنها را فرم دهید و از شکل زیبای موهای خود لذت ببرید. استفاده مداوم از بابلیس، اتوی مو و سشوار شاید به موهای شما فرم دهد ولی باعث می شود که سلامت موهای شما دچار آسیب شود و به همین دلیل بهتر است که موهای حود را بدون استفاده از سشوار حالت دهید.

روش های آرایش مو بدون استفاده از سشوار

سشوار، اتوی مو یا بابلیس از پر استفاده ترین لوازم برای شکل دادن مو است و می توانید در زمان کوتاهی به موهای خود فرم و حالتی بی نظیر بدهید ولی باید بدانید که این وسایل همگی دشمن موهای شما هستند و باعث ایجاد آسیب های جدی به مو می شوند پس بهتر است برای حالت دادن به موهای خود از روش های ساده و بدون آسیب مانند بافت مو، بیگودی و … استفاده نمایید. در ادامه چند روش برای زیباسازی و آرامش بدون سشوار را به شما آموزش می دهیم.

زیباسازی مو بدون سشوار

استفاده از اسپری نمک

بعضی از خانم ها مایل هستند موهای آنها ویو شده به نظر برسد و ویو موها بدون اتو میسر نیست و به همین دلیل بهتر است شما در صورت تمایل پس از شستن موهای خود آنها را خشک کنید و اسپری نمک مخصوص مو را که دارای روغن های طبیعی و آلوئه ورا است را بر روی موهایتان اسپری نمایید تا موهای شما ویو جذاب تر داشته باشد.

زیباسازی مو بدون سشوار

 بافت مو ها

کمی اسپری مرطوب کننده به موهای خود بزنید و سپس موهای خود را شانه کنید و آنها را ببافید. باید توجه داشته باشید وقتی که بافت موهایتان را باز کنید موهایی حالت دار خواهید داشت.

بخوانید: براشینگ مو | روش حالت دهی و فرم دهی مو و نحوه انجام براشینگ مو

زیباسازی مو بدون سشوار

با موی نم دار بخوابید

برای جلوگیری از وز شدن مو از محصولات ضد وز مو استفاده نمایید سپس موهایتان را شانه کنید و با همان موهای نم دار بخوابید.

زیباسازی مو بدون سشوار

از تکه های پارچه برای فرم دادن به مو استفاده کنید

به جای استفاده از بیگودی می توانید برای شکل دادن به موهای خود از تکه های پارچه استفاده کنید بدین صورت که پس از شستن مو و استفاده از نرم کننده نم موهای خود را کمی بگیرید سپس پارچه نخی را به شکل نوارهایی دراز ببرید و موهای خود را به چند قسمت مساوری تقسیم کنید.

زیباسازی مو بدون سشوار

هر قسمت را شانه کنید و دور نوار لوله شده بپیچید و پس از پیچیدن موها به دور پارچه دو سر پارچه را گره بزنید.

زیباسازی مو بدون سشوار
زیباسازی مو بدون سشوار

باید توجه داشته باشید که اگر موهایتان را از قسمت زیری بپیچید فر آنها زیباتر خواهد شد.

زیباسازی مو بدون سشوار
زیباسازی مو بدون سشوار

استفاده از سنجاق سر

وقتی که موهای شما هنوز خیس است به هر سویی که می خواهید به موهای خود سنجاق بزنید و سپس صبر کنید تا موهای شما خشک شوند و پس از خشک شدن سنجاق را باز کنید آن موقع است که می بینید موهایتان به همان سمتی که سنجاق زده اید حالت می گیرند.

مطلب پیشنهادی: حجیم کردن مو | روش هایی برا حجیم تر کردن و پف دار کردن موها

زیباسازی مو بدون سشوار

موهایتان را دم خرگوشی ببندید

در ابتدا موهای خود را با محصولات خاص مرطوب کنید و سپس موها را به دو قسمت تقسیم نمایید و آنها را به صورت دم خرگوشی ببندید. می توانید موها را به چند بخش تقسیم کنید و چند عدد دم خرگوشی داشته باشید سپس روسری بپوشید و بخوابید و صبح پس از بیدار شدن موهای خود را باز کنید.

زیباسازی مو بدون سشوار

مطالب مشابه را ببینید!