مجله تاپ‌ناز‌

روش ساخت و تهیه ۴ رنگ طبیعی برای ابرو بسیار خوش رنگ

در این مطلب تاپ ناز آموزش ساخت و تهیه رنگ طبیعی برای ابرو را توضیح داده ایم و می توانید با استفاده از این 4 رنگ طبیعی و خوش رنگ، ابروهای زیبا و جذابی داشته باشید.

بعضی از خانم ها مایل هستند برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود، ابروها را رنگ بزنند. برای رنگ کردن ابرو می توانید از رنگ موهای طبیعی و شیمایی استفاده کنید که رنگ طبیعی برای ابرو بر خلاف رنگ های شیمایی دارای عوارضی خاصی نیست و می توانید به کمک مواد طبیعی مانند دارچین، قهوه، حنا و … ابروها را رنگ کنید.

 

رنگ طبیعی برای ابرو ها

برای رنگ کردن ابرو در ابتدا باید به رنگ موها، رنگ ابروها و رنگ چشم ها توجه داشته باشید سپس از میان رنگ موهای متنوع، رنگی مناسب را انتخاب کنید که با رنگ پوست و دیگر ویژگی های ظاهری شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.

روش ساخت و تهیه ۴ رنگ طبیعی برای ابرو بسیار خوش رنگ

رنگ با دارچین

دارچین از مواد طبیعی است که رنگدهی زیادی دارد و برای رنگ کردن ابرو می توانید از دارچین استفاده کنید. برای این منظور می توانید کمی دارچین را با آب مخلوط کنید و با استفاده از برس مخصوص دارچین را بر روی ابرو قرار دهید و اگر مایل هستید رنگ ابروهای شما قهوه ای روشن شود می توانید از ترکیب دارچین و عسل برای رنگ کردن ابرو استفاده کنید.

رنگ کردن با دارچین و اکسیدان

برای روشدن کردن ابرو می توانید کمی دارچین را در ظرفی مناسب بریزید سپس اکسیدان را به آن اضافه کنید و ترکیب ایجاد شده را روی ابرو بزنید و پس از رنگ گرفتن ابرو می توانید آن را بشویید.

رنگ کردن  با حنا

از حنا برای رنگ کردن مو و رنگ ابرو استفاده می شود. برای رنگ کردن ابرو با استفاده از حنا می توانید کمی از حنا را با قهوه ترکیب کنید و سپس مخلوط مواد را روی ابروها قرار بدهید و پس از اینکه ابروها تغییر کردند آنها را بشویید.

رنگ با دارچین و آبلیمو

با ترکیب کردن عسل، دارچین و آبلیمو می توانید رنگ موی طبیعی بسازید و از آن به عنوان رنگ ابرو هم می توانید استفاده کنید.

مواد لازم

  • عسل : یک قاشق غذاخوری
  • دارچین : دو قاشق غذاخوری
  • مرطوب کننده : به مقدار لازم
  • آبلیموی تازه : چند قطره

 

مراحل تهیه رنگ ابرو

در ابتدا عسل، دارچین، مرطوب کننده و آبلیمو را در ظرفی مناسب بریزید و مواد را با هم ترکیب کنید و سپس مخلوط را روی ابرو بزنید و پس از تغییر رنگ ابرو می توانید مخلوط رنگ موی طبیعی را از روی ابروها بشویید.

نکات طلایی برای رنگ کردن ابرو با مواد طبیعی

باید توجه داشته باشید که رنگ ابرو را باید طوری انتخاب کنید که تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد کند.

در موقع رنگ کردن ابرو با مواد طبیعی برای اینکه پوست اطراف ابرو رنگ نگیرد باید کمی وازلین را به اطراف آن بزنید و سپس رنگ موی آماده شده را روی ابروها بزنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد کنید.

رنگ موهای طبیعی دارای عوارض نیستند و علاوه بر این برخی از آنها هم باعث تقویت ابرو می شوند.

مطالب مشابه را ببینید!