مجله تاپ‌ناز‌

ساخت عروسک با جوراب + مدل های عروسک ساخته شده با جوراب

می توانید با استفاده از جوراب عروسک های زیبا برای بچه ها درست کنید و نیازی به وسایل خیلی زیاد هم ندارید. در ادامه آموزش ساخت عروسک به صورت مرحله به مرحله و به همراه تصاویر را آماده کرده ایم.

ساختن عروسک با استفاده از جوراب از آموزش های جالب است که مادران هنرمند می توانند در منزل انجام دهند. نحوه ساخت عروسک گربه با جوراب را در ادامه در سایزهای مختلف برای کودک آماده کرده ایم. می توانید این عروسک را به عنوان جا سوزنی و یا عروسک تزیینی استفاده کنید.

آموزش ساخت عروسک با جوراب برای بچه ها

براس ساخت عروسک با جوراب نیاز به مقداری ابتکار و خلاقیت دارید تا عروسک های متنوع و جالب بسازید. عروسکی که امروز به شما آموزش می دهیم، عروسک گربه است که به راحتی تهیه می شود. برای ساخت این عروسک خوشگل نیاز به یک جفت جوراب دارید که قسمت مچ جوراب دست های گربه و پنجه یک لنگه جوراب پاهای گربه را می سازد و قسمت کف و پاشنه جوراب کمر گربه را تشکیل می دهد. برای شروع جوراب را پشت و رو کنید و مطابق تصویر دو برش بزنید.

✅ بخوانید: تصاویر عروسک پارچه ای + آموزش ساخت عروسک پارچه ای با الگو

ساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جورابلبه ها را با استفاده از چرخ خیاطی یا با دست کوک بزنید و محکم کنید و سپس جوراب را به رو کنید و درون آن را با پنبه یا پشم شیشه پر کنید.

ساخت عروسک با جوراب

پس از پر کردن، قسمت مچ جوراب را بدوزید و بعد وسط آن را تا دو سانت مانده به کف جوراب ظریف بزنید تا دست های گربه هم تشکیل شود.

ساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جورابدر این مرحله از درست کردن عروسک با جوراب به سراغ لنگه می رویم و آن را شبیه به شکل زیر برش می زنیم و سر گربه را با آن می سازیم. دور تا دور سر را می دوزیم و سپس پشت و رو می کنیم. بعد داخل آن را پر می کنیم و قسمت برش را می دوزیم.

ساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جوراببا استفاده از مهره های سیاه و یا دانه های تسبیح چشم و بینی گربه را تشکیل دهید و سپس، سر عروسک را به قسمت بدن که قبلا تهیه شده است بدوزید. محل قرار دادن سر عروسک در بالای شکاف دست ها می باشد.

✅ بخوانید: آموزش ساخت عروسک فرشته + روش مرحله به مرحله تصویری

ساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جورابدر این بخش از قسمت پنجه جوراب دوم که با آن سر عروسک را ساختید یک دایره ببرید و پس از پر کردن آن با پشم شیشه، اطراف آن را کوک بزنید و نخ آن را بکشید و از این گلوله کوچک به جای دم عروسک استفاده کنید.

ساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جورابپس از متصل کردن اجزای عروسک، عروسک گربه آماده شده است و در ادامه تصاویر کامل شده از دو رنگ این عروسک را مشاهده می کنید.

ساخت عروسک با جورابساخت عروسک با جوراب

مدلهای عروسک ساخته شده با استفاده از جوراب

ایده ساخت عروسک و خلاقیت می تواند باعث شود که با وسایل ساده عروسک و وسایل خاص بسازید. در ادامه مدل های زیبای عروسک های دست ساز با جوراب را مشاهده می کنید که می توانید ایده بگیرید.

ساخت عروسک با جوراب

در زمان گذشته عروسک های دست ساز به شکل ساده و فقط با استفاده از پارچه و کاموا ساخته می شد، ولی امروزه ایده های خلاقانه زیادی برای ساخت عروسک های زیبا و فانتزی جذاب با استفاده از ذهن خلاق بعضی افراد وجود دارد که بسیاری از آنها نه فقط مورد علاقه کودک است، بلکه بزرگترها هم به ساخت این عروسک ها علاقه دارند.

ساخت عروسک با جوراب

ساخت عروسک گاو با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

عروسک های جالب دست ساز با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

ساخت عروسک کودکانه

ساخت عروسک با جوراب

عروسک جا سوزنی ساده

ساخت عروسک با جوراب

انواع مدل عروسک زیبا ساخته شده با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

مدل های عروسک دست ساز ساخته شده با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

مدل عروسک های زیبای ساخته شده با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

عروسک خرگوش دست ساز

Making dolls with socks 11 1 e1593340182633

عروسک زیبای ساخته شده با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

عروسک بچه گانه

ساخت عروسک با جوراب

عروسک خرس

ساخت عروسک با جوراب

عروسک دست ساز ساده

ساخت عروسک با جوراب

عروسک گربه با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

عروسک نوزاد زیبا ساخته شده با جوراب

ساخت عروسک با جوراب

مدل های عروسک دست ساز بچه گانه

ساخت عروسک با جوراب

عروسک نوزاد زیبا

ساخت عروسک با جوراب

عروسک دختر ساخته شده استفاده از جوراب

✅ بخوانید: ساخت عروسک نمایشی + دو روش ساخت عروس برای کودکان

مطالب مشابه را ببینید!