مجله تاپ‌ناز‌

ساخت کاردستی با دکمه + ایده هایی جذاب و جالب برای تمام سنین

ساخت کاردستی با دکمه، سرگرمی جالبی است و برای تمام سنین مناسب است. شاید تصور کنید که دکمه فقط روی لباس کاربرد داد، ولی می توان آن را برای ساخت کاردستی های زیبا و کاربردی هم به کار برد. ایده های متنوعی برای ساختن کاردستی با دکمه وجود دارد که با کمی خلاقیت می توانید انجام دهید.

ساخت کاردستی با دکمه

ساختن کاردستی با دکمه بسیار خلاقانه است و می توان با آن وسایل زیبا و کاربردی ساخت که برای همه سنین مناسب است. برای این کار لازم نیست حتما از فروشگاه دکمه بخرید و می توانید از لباس های قدیمی دکمه ها را حدا کنید. دکمه در هر سایز و رنگی برای این کار مناسب است. در ادامه این مطلب 10 ایده بای ساخت کاردستی با دکمه را ارائه کرده ایم.

ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی با دکمه

برای ساختن کاردستی های متنوع شما نیاز به دکمه، چسب و مقاری خلاقیت دارید.

۱. تزیین کوسن با دکمه

شاید از شکل کوسن های خود خسته شده اید و می خواهید آنها را تعویض کنید، تزیین آنها با دکمه، روشی خوب برای ایجلاد تغییرات دکوراسیون است. برای این کار فقط نیاز به چسب دارد و می توانید یک نوار دکمه را روی کوسن بچسبانید.

ساخت کاردستی با دکمه

۲. تزیین قاب عکس با دکمه

می توانید عکس خودتان یا کسی را که دوستش دارید، با دکمه تزیین کنید. برای این کار نیاز به تعدادی دکمه در طرح ها و اندازه های مختلف دارید و به سادگی می توانید این دکمه ها را به قاب عکس بچسبانید. می توانید از دکمه های یک شکل هم بنا به سلیقه ای که دارید استفاده کنید.

ساخت کاردستی با دکمه

۳. تزیین جامدادی رومیزی با دکمه

با تزیین کردن جامدادی رومیزی می توانید میزتان را تزیین کنید. برای این کار می توانید دکمه های رنگی را به صورت دلخواه روی بدنه بچسبانید. می توانید جامدادی رومیز را با وسایل بدون استفاده مانند رول دستمال کاغذی، لوله پی وی سی و … درست کنید.

بخوانید:  کاردستی با سیخ چوبی + اموز ساخت کاردستی های زیبا با سیخ چوبی و چوب

ساخت کاردستی با دکمه

۴. ساخت وسایل تزیینی با دکمه

می توانید با دکه وسایل تزیینی زیبایی مانند تاج سر، گل سرف دیوار آویزها و … را بسازید. این ستاره زیبا را با مقوا درست کنید و برای تزیین آن از دکمه استفاده کنید. روبانی به آن وصل کنید و با آن اتاق خود را زیباتر کنید.

ساخت کاردستی با دکمه

۵. تزیین قاب آینه با دکمه

قاب آینه ای اتاق را می توانید با دکمه تزیین کنید و به شکل خاصی در آورید. فقط کافی است دکمه ها را به قاب آیینه ای بچسبانید.

ساخت کاردستی با دکمه

۶. ساخت کولاژ تزیینی با دکمه

این کاردستی مخصوص کودکان است. انواع الگوهای متنوع و دلخواه مانند جغد یا دیگر حیوانات و یا گیاهان را می توانید انتخاب کنید و با دکمه روی پارچه یا مقوا بچسبانید. این ایده یک تصور زیبا برای قاب عکس اتاق است.

ساخت کاردستی با دکمه

۷. نقاشی روی بوم با دکمه

طرح‌های متنوع و زیبایی نظیر درخت یا گل را روی بوم بکشید. برای گل‌ها و برگ‌ها از دکمه‌های رنگی استفاده کنید. با کمی خلاقیت، نقاشی زیبایی برای دیوار پذیرایی یا اتاق خود خواهید داشت.

بخوانید: آموزش ساخت کار دستی روباه + ایده های خلاقانه ساخت کاردستی با مقوا و وسایل اضافه

ساخت کاردستی با دکمه

۸. تزیین سینی با دکمه

با دکمه می‌توانید وسایل آشپزخانه را نیز تزیین کنید. تعدادی دکمه را با چسب به سینی بچسبانید تا یک سینی زیبا و ویژه داشته باشید. برای ساخت این کاردستی بهتر است از دکمه‌هایی با سطح صاف استفاده کنید.

ساخت کاردستی با دکمه

۹. تزیین جاشمعی با دکمه

یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان از دکمه برای ساخت کاردستی استفاده کرد، تزیین جاشمعی است. برای این کار می توانید دکمه‌ها را به هر جاشمعی که دارید بچسبانید. حتی می‌توانید با لیوان‌های شیشه‌ای کوچک جاشمعی بسازید و آن‌ها را با دکمه تزیین کنید. بهتر است برای نمایش بهتر نور شمع از دکمه‌های شفاف استفاده کنید.

ساخت کاردستی با دکمه

۱۰. ساخت آویز تزیینی با دکمه

با آویز تزیینی می توانید شکلی زیبا به اتاق خود بدهید. دکمه های رنگی یا حتی در بطری های پلاستیکی، نوشابه یا کنسرو را با نخ به هم وصل کنید و آویزهای زیبا درست کنید.

ساخت کاردستی با دکمه

همانطور که مشاهده کردید با وسایل ساده ای همچون دکمه، می توانید کاردستی های بسیار زیبا تهیه کنید و امیدواریم که از این آموزش لذت برده باشید.

مطالب مشابه را ببینید!