مجله تاپ‌ناز‌

ساعت پخش برنامه دورهمی 1400 و روزهایی که برنامه دورهمی پخش میشه + ساعت تکرار

برنامه دورهمی مهران مدیری چه ساعتی پخش میشه؟ برنامه دورهمی چه روزی پخش میشه؟ تکرار برنامه دورهمی چه ساعتی و چه روزی پخش میشه؟ زمان پخش برنامه دورهمی در سال 1400

ساعت و روزهای پخش برنامه دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم

برنامه دورهمی با ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دکوری عظیم دارد. در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

در دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان (طراح، کارگردان و مجری)، بازیگران مطرحی چون:سیامک انصاری ، رامین ناصرنصیر ، الیکا عبدالرزاقی ، محمد نادری ، مهران رنجبر ، سروش جمشیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

زمان پخش برنامه ویژه شب یلدا

ویژه برنامه دورهمی در شب یلدا 99 روز شنبه ساعت 22 پخش میگردد.

پژمان بازغی , سروش صحت و محمدرضا علمیردانی مهمانان این ویژه برنامه می باشند و با مهران مدیری به گفتگو می پردازند.. تکرار برنامه نیز روز یکشنبه در ساعت 11 صبح و 17 عصر پخش میگردد.

باید دید دورهمی بعد از پخش این ویژه برنامه ادامه خواهد یافت یا نه.

 

زمان پخش دورهمی 1399

پخش برنامه دورهمی از دی ماه سال 99 از سر گرفته شده است. این برنامه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 22 از شبکه نسیم پخش می شود.

دلیل پخش نشدن دورهمی در عید نوروز 99

مصطفی احمدی تهیه کننده برنامه دورهمی این خبر را اعلام کرد و گفت تلاش می کنیم که این برنامه در روز عید مبعث پخش شود. او دلیل پخش نشدن زودهنگام برنامه دورهمی را ادامه فیلمبرداری سریال هیولا اعلام کرد.

اما فصل جدید دورهمی که پخش می شود؟

او در ادامه گفت که سری جدید دور همی بعد از اتمام ساخت سریال هیولا و پس از استراحت مهران مدیری و ایجاد طراحی جدید و تغییرات بیشتر در تلویزیون پخش می شود و در خوشبینانه ترین حالت در تابستان امسال پخش می شود.

 

برنامه دورهمی

عکس دکور برنامه دورهمی

 

زمان پخش و تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم :

برنامه دورهمی جمعه ها ساعت 23 از شبکه نسیم پخش میشود و باز پخش اول آن روز بعد ساعت 7 صبح، باز پخش دوم آن ساعت 11 صبح و باز پخش سوم آن ساعت 17:00 بعد از ظهر می باشد.
برنامه دورهمی شنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش میشود و باز پخش اول آن روز بعد ساعت 7 صبح، باز پخش دوم آن ساعت 11 صبح و باز پخش سوم آن ساعت 17:00 بعد از ظهر می باشد.

سریال دورهمی که پیش از این زعفرون نام داشت، در 156 قسمت برای پخش از شبکه نسیم ساخته می شود.

بازیگران دورهمی :

مهران مدیری ، سیامک انصاری ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، محمد نادری ، مهران رنج بر و امیرمهدی ژولهبازیگران اصلی این مجموعه هستند.

به جز بازیگران ثابت ، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

سایر عوامل برنامه دورهمی :

تهیه کنندگان:هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی

نویسنده:امیر مهدی ژوله

طراح لباس:پیام حسین سوری

طراح صحنه و دکور:مهدی هاشمی

طراح گریم:ایمان امیدواری

برنامه ریز و دستیار یک کارگردان:حسن لباف

مشاور رسانه ای:امین اعتمادی

ساعت پخش و تکرار برنامه دورهمی در شبکه نسیم

پی نوشت : سری جدید برنامه دورهمی سه بار در هفته و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 پخش می شود و سحر ولدبیگی هم جایگزین خان مه لقا باقری شد.

 

سری جدید 5 برنامه دوهمی

مهران مدیری در پیج رسمی دورهمی از مسابقه دورهمی ، مسابقه ای مهیج و عجیب خبر داد و از علاقمندان خواست که برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند .

مدتی پیش مهران مدیری اعلام کرد که قصد دارد سری پنجم «دورهمی» را تولید کند و وعده داد که از نظر دکور، محتوا و ساختار با برنامه های «دورهمی» که تا به حال دیده‌ایم، تفاوت‌های زیادی دارد.

۲۱ اسفند، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد سری جدید «دورهمی» در قالب مسابقه ساخته می‌شود و گفت‌وگومحور نیست. روز گذشته اولین تیزر «دورهمی ۵» منتشر و فراخوان شرکت در این مسابقه اعلام شد. در این مسابقه چه خبر است و مهران مدیری با چه چالش‌هایی روبه‌روخواهد بود؟

 

نحوه شرکت در مسابقه دورهمی

برای ثبت نام در مسابقه دورهمی باید در وب سایت این مجموعه ثبت نام کنید . برای شرکت در این مسابقه روی لینک زیر کلیک کنید.

پس از ورود به سایت اطلاعات شما گرفته می شود .

608e46fec3927

مسابقه دورهمی

«دورهمی ۵» در قالب مسابقه اطلاعات عمومی

مهران مدیری در تیزر سری 5 برنامه دورهمی با تاکید بر جذاب، عجیب و مهیج بودن این برنامه از برنامه ای متفاوت خبر داد. این مسابقه در حوزه اطلاعات عمومی تولید شده و سوالات آن مانند نمونه های مشابه در مورد سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنرهای تجسمی است.

هدف این مسابقه بالا بردن سطح آگاهی عمومی است. جایگاه مخصوص شرکت‌کنندگان که در تیزر دیده می‌شود، یک صندلی معمولی نیست و در مسابقه از یک بازوی روباتیک استفاده می‌شود. مهران مدیری علاوه بر سینما وتئاتر، در زمینه ادبیات و موسیقی هم اطلاعات خوبی دارد، بنابراین به نظر می‌رسد می‌تواند جریان مسابقه را به خوبی هدایت کند و چالش جذابی با شرکت‌کننده‌ها داشته باشد. علاوه بر این، مهران مدیری جزو مجریان برند تلویزیون است و حضورش در مسابقه برای مخاطب جذاب خواهد بود. فعلا زمان پخش این مسابقه اعلام نشده اما احتمال دارد که «دورهمی ۵» تابستان امسال روی آنتن برود.

این فصل که متفاوت تر از تمام فصل های پخش شده «دورهمی» است با رویکردی آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی و تولید شده است. ۱۲۸ نفر شرکت کننده در فصل نخست این برنامه از میان بیش از ۶ هزار نفر با شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری برای دورهمی انتخاب شده اند که با حضور در مراحل مسابقه به فینال و جایزه بزرگ این برنامه دست خواهند یافت.

فرصت خوب برای جبران شکست

مهران مدیری در سال‌های اخیر با برنامه «دورهمی» و به عنوان مجری با برنامه گفت‌وگو محور در تلویزیون دیده شده و تا به حال مسابقه اجرا نکرده اما «دورهمی ۵» مسابقه است و به دلیل فضای رقابتی موجود در آن، جنس متفاوتی از اجرا را می‌طلبد. بنابراین تجربه اجرای یک مسابقه، چالش جدیدی برای مهران مدیری خواهد بود

سری چهارم «دورهمی» به تکرار افتاده بود و چهره‌هایی که در آن حضور پیدا می‌کردند، حرف تازه‌ای برای گفتن نداشتند، به همین دلیل این برنامه با انتقاد مخاطبان مواجه شد و مدیری نتوانست محبوبیت خود را حفظ کند.

سریال «دراکولا» هم به اندازه‌ای که توقع می‌رفت، در جلب رضایت مخاطبان موفق نبوده است.

اکنون در این شرایط، مسابقه «دورهمی ۵» می‌تواند شکست سری چهارم «دورهمی» را جبران کند و بار دیگر مهران مدیری را به روزهای اوج در تلویزیون برگرداند.

زمان پخش مسابقه دورهمی

فصل جدید برنامه «دورهمی» با اجرای و کارگردانی مهران مدیری از جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

روز های جمعه و شنبه و یکشنبه و دوشنبه ساعت یازده شب و تکرارش یازده صبح و پنج بعدازظهر

مسابقه دورهمی: نحوه ثبت نام و زمان پخش مسابقه دورهمی

مطالب مشابه را ببینید!