مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی 3 خواننده نوظهور و معروف ایرانی + معرفی سایت دانلود آهنگ نایس موزیک

در سال های اخیر خوانندگان جدید و نوظهور زیادی وارد این حرفه شدند که در این بخش بیوگرافی سه تن از این افراد معروف را قرار داده ایم. برای دانلود تمامی آهنگ های این خواننده ها می توانید به وبسایت نایس موزیک مراجعه کنید.

بیوگرافی 3 خواننده نوظهور و معروف ایرانی + معرفی سایت دانلود نایس موزیک

بیوگرافی علی یاسینی

علی یاسینی یکی از خواننده های محبوب سال 99 است که هر روز به طرفداران او افزوده می شود. او ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگساز است و سبک خاصی دارد. علی یاسینی متولد سال 1373 است.

قبل زا اینکه به شهرت برسد با خوانندگان معروفی همچون آرش و مسیح همکاری داشته است و با تنظیم کننده معروف مسعود جهانی هم ارتباط داشته است و بعضی از آثارش را مسعود جهانی تنظیم کرده است.

می توان گفت که قطعه نترس یکی از معروف ترین کارهای علی یاسینی است و به دلیل همکاری که با شهاب مظفری داشت، محبوبیت او آغاز شد.

او فارغ التحصیل رشته معماری است و در ابتدا فعالیتش را با گیتار شروع کرد و سپس وارد عرصه ترانه سرایی و آهنگسازی هم شد. هم اکنون شرکت موسیقیایی حامی او، موسسه فرهنگی و هنری آراد است.

علی یاسینی در 21 اسفند ماه سال 1397 و در سن 22 سالگی توانست که نخستین کنسرت خود را اجرا کند. او جوان ترین خواننده پاپ کشور بود که توانست در تالار وزارت کشور به روی صحنه برود.

می توانید کلیه آثار علی یاسینی را در سایت نایس موزیک (سایت دانلود آهنگ) دانلود کنید. تمامی آهنگ های علی یاسینی به صورت کیفیت اصلی و پخش آنلاین در این سایت در دسترس هستند.

بیوگرافی 3 خواننده نوظهور و معروف ایرانی + معرفی سایت دانلود نایس موزیک

بیوگرافی آرون افشار

آرون افشار یکی از پدیده های موسیقی ایران است که خیلی زود معروف شد و توانست حتی کنسرت نیز برگزار کند.

آرون متولد سال 1377 در شهر مشهد است و نام اصلی او وحید است و ترجیح داد نام هنری آرون را برگزیند. او در خانواده هنری بزرگ شد و پدرش نیز در مراسمات عروسی خوانندگی می کند.

بیشترین شهرت او به دلیل آهنگ جانم باش است و موسسه آوی فروهر حامی این خواننده می باشد.

او فعالیت هنری را خیلی زود و از سن 7 سالگی با تشویق پدرش شروع کرد و در همان ابتدا نواختن پیانو را آموخت. آرون یک برادر کوچکتر از خودش نیز دارد. پس از اینکه با پدرش در مراسمات عروسی حاضر می شد، نواختن گیتار و کیبورد را نیز آموخت و البته خوانندگی هم می کرد.

در سال 95 و پس از سال ها فعالیت، بلاخره توسط معین راهبر استعداد او کشف شد و به شرکت آوای فروهر معرفی شد. با حمایت معین راهبر، او توانست آهنگ های بسیار زیبایی را بخواند و راه شهرت او باز شد.

آرون از معین راهبر به عنوان بردارش یاد می کند زیرا نقش مهمی در معروف شدن و شنیده شدن او داشته است.

آرون خیلی زود توانست کنسرت هم برگزار کند. او در سال 98 برای نخستین بار در سالن برج میلاد به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر به روی صحنه رفت و در کنسرت خواند.

Ali Zand Vakili 2 400x400 1

بیوگرافی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی خواننده خوش صدای سبک پاپ و سنتی متولد 25 بهمن سال 1365 در شهر شیراز است. او تحصیل کرده هنرستان موسیقی تهران است و ابتدا از تنبک نوازی شروع کرد و سپس به خوانندگی در گروه زند بند رسید. سبک او سبک تلفیقی پاپ و سنتی است.

او فرزند هشتم خانواده است و پس از هفت دختر متولد شد و البته دو برادر کوچکتر از خود به نام محمد و امین دارد. پدر او اهل لرستان است و اصالتا پل دختری می باشد.

جالب است بدانید که او از نوادگان نسل خفتم کریم خان زند است و از لرستان به دلیل علاقه اش به شیراز آمد و شیراز را پایتخت ایران کرد.

سال 68 در سن سه سالگی وقتی که دوستان پدر را می دیدید که با قابلمه و دبه ریتم می گیرند به پدرش پیشنهاد داد که برایش یک تنبک بخرد و او هم خیلی زود توانست تنبک نوازی را یاد بگیرد.

در سن 12 سالگی وارد هنرستان موسیقی شد و سنتور و پیانو را آموخت و در سن 14 سالگی به تهران رفت و در سال 81 فارغ التحصیل شد.

هنگامی که نوازندگی سنتور می کرد در حین نواختن از روی کتاب مرحوم پایور آواز می خواند و وقتی که استدان موسیقی صدای او را شنیدند به او پیشنهاد دادند که به صورت جدی به دنبال یادگیری ردیف های آواز باشد.

درسال 90 نخستین البومش را منتشر کرد و دو سال بعد هم آلبوم عبور مه را منتشر کرد و بسیار معروف شد.

از شما دعوت می کنیم که با مراجعه به سایت نایس موزیک (دانلود آهنگ جدید) تمامی آثار این خواننده را دانلود کنید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!