مجله تاپ‌ناز‌

بمب خبری آخر سال؛ دانلود سریال هم گناه و فیلم مطرب

تب داغ سریال های نمایش خانگی در پیش است. سریال بسیار مهیج  و پرستاره هم گناه قرار است که قسمت اول آن در این هفته پخش شود. در حالی که سریال ماکن به پایان رسیده و سریال های کرگدن و دل نیز در شرف پایان یافتن هستند، سریال هم گناه، سریال قورباغه و آقازاده دوباره هیچان را به شبکه نمایش خانگی می آورند. همچنین فیلم های بسیار زیبای مطرب، رد خون، چشم و گوش بسته، زیر نظر و جهان با من برقص نیز به مرحله پخش رسیده اند. در ادامه، لینک دانلود این عناوین را از وبسایت به روز کول دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم. این سایت یکی از سایت های بزرگ و پیشگام در ارایه جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی است که سابقه ای 5 ساله در این فیلد کاری دارد. فراموش نکنید که همگی آثار این سایت برای رفاه حال شما با حجم ترافیک و دانلودی نیم بها ارایه می شوند.

سایت فیلم و سریال + دانلود سریال هم گناه و فیلم مطرب از سایت کول دانلود

شصت و ششمین سریال شبکه نمایش خانگی با نام هم گناه و با کارگردانی مصطفی کیایی که محصول 1398 است قرار است که از روز 5 اسفند 98 به بازار بیاید. این سریال که لقب پرستاره ترین سریال ایرانی را نیز به خود اختصاص داده است از جمله عظیم ترین آثار ساخته شده نمایش خانگی است و به گفته خیلی ها یکی از پرمخاطب ترین سریال های ایرانی خواهد شد.

در سریال هم گناه هدیه تهرانی، پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی، احسان کرمی، به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان هم گناه نیز آمده است: ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال هاست در کار پرورش گل های تزیینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر ۵٨ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

 

شما می توانید همینک به لینک دانلود سریال جذاب و تماشایی هم گناه دسترسی داشته باشید:

 

دانلود قانونی این سریال: دانلود سریال هم گناه

 

سایت فیلم و سریال + دانلود سریال هم گناه و فیلم مطرب از سایت کول دانلود

فیلم رد خون (یا همان ماجرای نیمروز 2) نیز از دیگر اثار شبکه نمایش خانگی ست که در دست پخش قرار گرفته است. این فیلم همانند سری نخست آن توانست به فروش بالایی برسد و طرفداران بسیاری را به خود معطوف کرده است.

تهیه کنندگی رد خون با: محمود رضوی ، نویسندگی با: حسین تراب نژاد و کارگردانی نیز برعهده: محمدحسین مهدویان بوده است.

در فیلم ماجرای نیمروز 2 که هنرپیشه هایی چون الناز شاکردوست , بهنوش طباطبایی , جواد عزتی , حسین مهری ,  محسن کیایی , هادی حجازی فر , هستی مهدوی , مهدی زمین پرداز, احمد قزوینی بازی می کنند، به عنوان خلاصه داستان آمده است که: خونه‌ افشین رو گشتن. خونه‌ خواهر منو. بهشون نگفتی من کی‌ ام؟ نگفتی چه کارایی از دست‌ رفیقت برمیاد؟ – بوی سیگار میدی. – اینم گزارش کن

 

شما می توانید این فیلم پرطرفدار را از لینک زیر دانلود کنید. مصرف اینترنت شما برای دانلود آثار ما نیم بها محاسبه می شود.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم رد خون

 

سایت فیلم و سریال + دانلود سریال هم گناه و فیلم مطرب از سایت کول دانلود

و اما پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نیز به شبکه نمایش خانگی می آید. رکورد فروش سینمای ایران تا پیش از این در دست فیلم هزارپا با آمار 38 میلیارد و 40 میلیون تومان بود که مطرب به تازگی این رکورد را جا گذاشت!

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان مطرب بر عهده مصطفی کیایی بوده است. فیلمی که با بازیگرانی چون محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی, عایشه گل در سال 97 در ترکیه و ایران ساخته شده است.

مطرب یک فیلم طنز و موزیکال و درباره یک خواننده دهه شصتی با بازی پرویز پرستویی است که زندگی وی را در چند دهه روایت می کند. وی یکی از خوانندگان غیر مجاز زمان شاه است که در کاباره ها می خواند و در دی ماه 57 اولین جرعه های شهرت را می نوشید که انقلاب می شود. وی همواره تا آخر عمرش می گوید که اگر فقط یک ماه دیر تر انقلاب شده بود من به یکی از مشهورترین خوانندگان ایرانی بدل می شدم!

در ادامه، لینک پرفروش ترین فیلم سینمای ایران برای شما آماده شده است. مصرف اینترنت شما برای دانلود تمام آثار ما به صورت نیم بها محاسبه می شود.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم مطرب

 

سایت فیلم و سریال + دانلود سریال هم گناه و فیلم مطرب از سایت کول دانلود

زیرنظر عنوان جدیدترین کار رضا عطاران است، همانند همیشه یک فیلم شاد و مفرح به کارگردانی مجید صالحی که بسیاری بر این باورند که می تواند پرفروش ترین فیلم امسال باشد. این فیلم از روز چهارشنبه  مورخ 4 دی 98 در ایران اکران خود را آغاز کرده است.

در فیلم زیر نظر با بازی رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی و آزاده صمدی، محمد شایسته به عنوان تهیه کننده و همچنین ابوالفضل کاهانی در مقام نویسنده، مجید صالحی را یاری رسانی کرده اند.

زیر نظر به گفته کارشناسان و منتقدین سینمایی بمب اکران زمستان 98 خواهد بود، شما می توانید این فیلم را در لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود قانونی این اثر: سرچ در سایت کول دانلود

 

سایت فیلم و سریال + دانلود سریال هم گناه و فیلم مطرب از سایت کول دانلود

“جهان با من برقص” عنوان تازه ترین فیلم سینمایی سروش صحت می باشد که از 11 دی 98 شروع به اکران کرده و روزهای بسیار خوبی را در حال گذراندن است. تا به این روز آمار فروش 4 میلیارد تومانی را نیز پشت سر گذاشته و جزو فیلم های بسیار مورد توجه مخاطبین سینما دوست می باشد.

جهان با من برقص با فیلمنامه ای از سروش صحت و انبوه بالایی از بازیگران نام آشنا و مشهوری مانند: علی مصفا, جواد عزتی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, کاظم سیاحی و مهراب قاسمخانی و با به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده است.

در خلاصه داستان جهان با من برقص آمده است که: جهانگیر (علی مصفا) که خود را در ماه‌های پایانی عمرش می‌بیند، برای زندگی سالم‌تر، ویلایی در شمال کشور را برای اقامت انتخاب کرده است. یکی از دوستان جهانگیر (کاظم سیاحی پور) از همین فرصت استفاده کرده و تمام دوستان قدیمی خود و جهان را برای گذراندن تعطیلاتی با او به این ویلا دعوت می‌کند. با گذشت زمان، همه این دوستان به نوبت سر می‌رسند و با موضوع مرگ جهانگیر روبرو می‌شوند؛ موضوعی که تاثیر مهمی روی زندگی هر کدام از این شخصیت‌ها می‌گذارد.

در ادامه لینک دانلود این فیلم محبوب را از وبسایت کول دانلود برای شما عزیزان آماده شده است. امیدواریم از تماشای این فیلم جذاب لذت ببرید:

دانلود قانونی این فیلم: سرچ در سایت کول دانلود

 

سایت فیلم و سریال + دانلود سریال هم گناه و فیلم مطرب از سایت کول دانلود

چشم و گوش بسته یک فیلم سینمایی کمدی خوش ساخت از کارگردانی غیرکمدی ساز و بیشتر اجتماعی ساز به نام فرزاد موتمن می باشد که تا این جا به خوبی رگ خواب ذایقه مردم و اکران ها را در دست داشته است.

در این فیلم، ستارگان پرشماری مانند امین حیایی. پوریا پورسرخ بهرام افشاری. آناهیتا درگاهی. مسعود کرامتی. لیندا کیانی. محمدرضا صولتی و مانی حقیقی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان چشم و گوش بسته آمده است که مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آن ها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند …

دریافت قانونی این اثر: سرچ در سایت کول دانلود

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!