مجله تاپ‌ناز‌

نکات ست کردن جوراب و انتخاب جوراب مناسب

داشتن یه استایل شیک و امروزی که بتونه درکنارش حس خوبی رو بهتون انتقال بده، از توجه به جزئیات ساده ای مثل انتخاب یه جوراب جذاب شروع میشه که گاها با انتخاب های جسورانه تری از سمت شما همراه هست که می تونه در تقویت حس اعتماد بنفستون هم نقش زیادی ایفا کنه.

درنظر گرفتن سایز جوراب:

اولین مورد که باید بهش اشاره بشه اندازه یا همون سایز جوراب هست، اندازه جوراب با شلوار و کفشی که باهاش ست میکنین میتونه در ارتباط باشه و گاهی متناسب با فصل و مناسبت خاصی انتخاب بشه که معمولا با استایل رسمی و نیمه رسمی و ورزشی سایز جوراب های متنوعی توصیه میشه.

جوراب های رنگی چطور ست میشن؟

اگه شما هم از اون دست از افرادی هستین که تصور میکنین جوراب رنگی و طرح دار فقط مختص خانم هاست باید بگم این یه باور نسبتا قدیمی بوده و هرکسی مطابق سلیقه خودش میتونه جوراب مورد علاقه خودش رو با کفش و استایل خودش ست کنه. در ادامه سعی کردیم چند نکته درمورد ست کردن جوراب رو در اختیارتون بذاریم.

جوراب سفید یا جوراب با استایل ورزشی:

به طور کلی جوراب ساده سفید بیشتر به درد ورزش کردن با لباس و کفش سفید میخوره و برخلاف تصور اکثر افراد ست کردن جوراب سفید با لباس و کفشتون نمیتونه ایده چندان مناسبی باشه. در کنار این نکته باید به این مورد اشاره کرد که بیشتر مواقع باید تو ست کردن جوراب، حواستون به رنگ شلوارتون باشه تا رنگ کفش و تو ذهنتون موقع خرید جوراب،  شلوار موردنظرتون رو برای ست کردن با اون درنظر بگیرین.

در مورد ست کردن جوراب با استایل ورزشی، معمولا جوراب های مچی انتخاب بهتری هستن و عمدتا راحت تر بودن جوراب هست که تو این دسنه بندی الویت بیشتری رو به خودش اختصاص میده.

جوراب مردانه و نحوه ست کردن آن:

درخصوص ست های رسمی و کلاسیک باید سعی کنین از جوراب های ساق کوتاه استفاده نکنین، کافیه تصور کنین دیده شدن مچ پا از زیر شلوارتون نمیتونه خیلی جذاب باشه. این نوع از جوراب های ساق کوتاه برای ست کردن با انواع کفش کالج مردانه یا عروسکی زنانه کاربرد بیشتری دارند و بیشتر مخصوص روزهای گرم سال هستن.

برای ست کردن شلوار با جوراب باید توجه بشه که جورابی که انتخاب کردین جدا از طرحی که داره بهتره در طیف رنگی شلوارتون باشه تا هماهنگی بیشتری داشته باشن، واسه همین توصیه میکنیم که اول شلوارتون رو پوشیده و بعد به سراغ سبد جورابتون برین و برای مثال شلوار مشکی رو با جوراب سرمه ای که طیف رنگی نزدیکی دارن ست کنین.

نکات ست کردن جوراب و انتخاب جوراب مناسب

درخصوص استایل رسمی مردانه باید اشاره کرد که پوشیدن شلوار طرح دار با جوراب طرح دار به طور کلی نمی تونه گزینه خیلی مناسبی باشه و توصیه میشه جوراب های دارای الگو و طرح دار رو با شلوارهای ساده ست کنین و برای استایل رسمی مردانه از جوراب کلاسیک استفاده کنین و زیاد سمت جوراب با رنگ های جیغ یا طرح های متنوع نباشین.

در ارتباط با جوراب های رنگ خنثی و طرح های ساده هم باید گفت که می تونین با هر شلوار و کفشی ست براحتی ست کنین و نگران استایل خودتون نباشین.

جوراب زنانه و نحوه ست کردن آن:

اگر قصد ست کردن و خرید جوراب زنانه رو دارین باید گفت که دست به مراتب بازتری برای انتخاب دارین و تقریبا میتونین هر طرحی رو متناسب با سبک و حتی تم خاصی با استایل خاص خودتون ست کنین و حتی با کفش های پاشنه بلندتون، یک جوراب بلند ست کنین! تنها محدودیت اصلی موجود تو خرید جوراب زنانه میتونه فصلی باشه که در اون قرار داریم.

نکات ست کردن جوراب و انتخاب جوراب مناسب

شما می تونین جوراب ساق بلند رو در هر فصلی که هستین با توجه به جنس اون جوراب با هر استایلی ست کنین، این نوع از جوراب ها علاوه بر داشتن پوششی جذاب به استایلتون یه حس و حال فوق العاده اضافه میکنه و چون تا بالای زانو کشیده میشه توانایی این رو داره که ظاهر تیپ شمارو بطور کلی متفاوت کنه.

راهنمای استفاده از جوراب فانتزی:

خب حالا سوال اینجاست که بهتره جوراب فانتزی یا رنگی رو با چه استایلی ست کنیم؟ درمورد جوراب های رنگی و طرح دار و ست کردنشون با استایل اسپرت هیچ قانون خاصی وجود نداره و شما می تونین طرح های متنوع و رنگی رو متناسب سلیقه خودتون با شلوار موردنظرتون ست کنین فقط کافیه کمی حواستون به هارمونی رنگ و طرحش باشه.

جوراب خوب علاوه بر مطابقت با سلیقه شما باید حس شیک بودن و با دوام بودن رو بهتون انتقال بده، حتما شما هم این جمله رو شنیدین که پا قلب دوم آدماست، این باعث شده که جوراب السوان تولیدات خودش را با شعار نبض خوشحالی با بهره گیری از بروزترین فناوری و بهترین نخ و مواد اولیه استفاده شده در تولید جوراب، با کلی تنوع و تضمین کیفیت در سه دسته اصلی زنانه، مردانه و بچه گانه پیشکش شما کنه.

کلام آخر

ست کردن جوراب با استایل خودتون معمولا کار ساده ای هست که با رعایت چند نکته جزیی میتونه حس بهتری رو بهتون انتقال بده و هیچ ایرادی نداره که در خرید جوراب مردانه با رنگ و طرح های متنوع پافشاری کنین، فقط کافیه یادتون باشه برای حفظ یک استایل جذاب  گاهی باید جسورانه تر انتخاب کنین و قدم به دنیای رنگی بزارین.

مطالب مشابه را ببینید!