مجله تاپ‌ناز‌

سریال آخرین روزهای شاد بودن + اسامی بایگران و خلاصه داستان سریال

سریال آخرین روزهای شاد بودن

سریال آخرین روزهای شاد بودن یکی از سریال قدیمی محصول سال 1375 است که روزهای قرار است بازپخش آن را ببینیم. در ادامه داستان سریال، عکس و اسامی بازیگران را آماده کرده ایم.

سریال آخرین روزهای شاد بودن مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حجت قاسم زاده است که بازیگرانی همچونی آزیتا حاجیان، مهران احمدی و حمیده خیرآبادی در آن ایفای نقش کرده اند. این سریال در تهران و حومه آن فیلمبرداری شده است.

 

داستان سریال آخرین روزهای شاد بودن

داستان این سریال در مورد زنی به لیلا است که با بیماری لاعلاج کودک 8 ساله اش دست به گریبان است. او برای اینکه پسرش زنده بماند و شاد باشد، بسیار تلاش م کند، ولی بیماری سخت فرزند و رفتارهایی که اطرافیان او دارند، باعث بی نتیجه ماندن تلاش های او می شود.

اما او تصمیم می گیرد به یکی از روستاهای دور دست برود و این مادر و فرزند از فرصتی که به دست آمده است استفاده می کنند تا دید خود نسبت به زندگی را تغییر دهند.

سریال آخرین روزهای شاد بودن

بازیگران سریال آخرین روزهای شاد بودن

بازیگرانی که در این سریال هنرنمایی می کنند عبارتند از: آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، آریا قاسم زاده اصل، محمد فیلی، مهران احمدی، هایده حائری، نسرین نکیسا، حمیده خیرآبادی، محمد ربانی پور و … هستند.

سریال آخرین روزهای شاد بودن

زمان پخش سریال از Ifilm

این سریال از روز 8 بهمن سال 98 هر روز ساعت 17 از شبکه آی فیلم پخش می شود. تکرار این سریال در ساعت های یک تا نه بامداد روز بعد است.

 

بیوگرافی آزیتا حاجیان

سریال آخرین روزهای شاد بودن

آزیتا حاجیان متولد 21 دی ماه سال 1336 است. او در سال 1358 با محمدرضا شریفی نیاز ادواج کرد و پس از 30 سال و در سال 1388 از هم جدا شدند. او برای دومین بار با محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. دو دختر او ملیکا و مهراوه شریفی نیاز بازیگر هستند.

 

بیوگرافی همایون ارشادی

سریال آخرین روزهای شاد بودن

همایون ارشادی در سال 1344 دیپلم می گیرد و برای ادامه تحصیل در رشته معماری عازم ایتالیا می شود بعد که به ایران برمی گردد در یک شرکت ساختمانی در اهواز مشغول به کار می شود و یک سال بعد از انقلاب به کانادا می رود و تا سال 1370 آنجا می ماند.در سال 1375 توسط تهمینه میلانی به عباس کیارستمی معرفی و موفق شد در فیلم طعم گیلاس بازی کند. طعم گیلاس جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن را در سال 1997 بدست آورد و بازی وی نیز مورد توجه قرار گرفت. ارشادی در سال 1998 در فیلم درخت گلابی جلوی دوربین داریوش مهرجویی رفت و بار دیگر بازی او مورد توجه قرار گرفت. او در فیلم ملکه در سال 1390 به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در نقش متفاوتی بدون دیالوگ ظاهر شد.

 

بیوگرافی مهران احمدی

سریال آخرین روزهای شاد بودن

مهران احمدی در سال 1352 در تهران متولد شد، او بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و همچنین برنامه ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید میباشد.احمدی در کودکی به نیشابور کوچ کرده است. چند سال زندگی در نیشابور کافی بود که او لهجه یک نیشابوری را با نقش نعیم در سریال مهرآباد به زیبایی ایفا کند.مهران در نوجوانی به تهران بازگشت و بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. احمدی در سال 73 وارد دانشگاه شد و در رشته تئاتر با گرایش بازیگری تحصیل کرد. او همزمان با تحصیل در تلویزیون و تئاتر فعال بود.

مهران در نوجوانی به تهران بازگشت و بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. احمدی در سال 73 وارد دانشگاه شد و در رشته تئاتر با گرایش بازیگری تحصیل کرد. او همزمان با تحصیل در تلویزیون و تئاتر فعال بود.اما در فیلم بیست از همین کارگردان مورد توجه قرار گرفت و به همراهی او با کاهانی در چند اثر دیگر منجر شد. همکاری احمدی با کاهانی به هنرنمایی های متنوعی برای مهران احمدی منجر شد که از متفاوت ترین آنها می توان به نقش آدمی دوجنسیتی در فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است، اشاره کرد

مطالب مشابه را ببینید!