مجله تاپ‌ناز‌

سریال خواب زده | عکس بازیگران و داستان سریال | بیوگرافی بازیگران سریال خواب زده

سریال خواب زده
سریال خواب زده سریال جدید به کارگردانی سیروس مقدم است. پیش از این مجموعه های پایتخت را به کارگردانی سیروس مقدم دیده بودیم. سریال خواب زده قرار از است از شبکه نمایش خانگی پخش شود. در این قسمت داستان سریال، عکس بازیگران، بیوگرافی بازیگران و داستان سریال را می خوانیم.

اطلاعات کامل در مورد سریال خواب زده

اغلب مخاطبان سیروس مقدم را به دلیل ساخت سریال پایتخت می شناسند. او این بار برای اولین بار به سراغ ساخت یک سریال برای شبکه نمایش خانگی رفته است و ژانری متفاوت را انتخاب کرده است.
سریال خواب زده به نویسنگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی الهام غفوری برای شبکه نمایش خانگی آماده شده است.
سریال خواب زده

داستان

سعید نعمت الله در کنار سیروس مقدم تجریه همکاری در سریال مختلف مانند سریال رستگاران، دیوار، مدینه، میکائیل و زیر هشت داشتند و این سریال هم بسیار پر بیننده بودند. حالا این دو با تجربه جدید و متفاوت دیگری سریالی برای شبکه نمایش خانگی ساخته اند.

سریال  به کارگردانی الهام غفوری سریالی جالب در ژانر وحشت برای نمایش خانگی است که مراحل فنری و فیلمبرداری را پشت سر گذاشته است.

سریال خواب زده

بازیگران

یکی از بازیگرانی که بتازگی به این سریال پیوسته است کوروش سلیمانی است که پس از تجربه همکاری با سیروس مقدم در سریال نرگس، تله فیلم های کبوس و گوشنه نشینان باز هم در کنار این کارگردان قرار گرفته است.بازیگران سریال عبارتند از: کوروش سلیمانی، مهدی سلطانی، علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، ریحانه پارسا، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی، فرید سجاد حسینی و امیر علی دانایی فر.

 

سریال خواب زده

زمان پخش سریال

مرتضی کهزادی گریمور مشهور کشور هم در این سریال حضور دارد و گریم های سریال را به عهده دارد.

سریال در سه فصل برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. این سریال نخستین سریال سیروس مقدم در ژانر وحشت است که بازیگران آن هم سینمایی هستند. به زودی در همین مطلب زمان پخش را اعلام می کنیم.

سریال خواب زده

 

 

بیوگرافی بازیگران سریال خواب زده ها

بیوگرافی تمام بازیگران سریال

سریال خواب زده

بیوگرافی کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد 3 مرداد سال 1352 در شهر کرمانشاه است او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است و همچنین کارگردان تئاتر نیز می باشد. او مدرک کارشنای ارشد تئاتر دارد و در سال های 1376 تا 1383 در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده است. او یکی از نوادگان الماسخان کندوله ای شاعر بلندآور کرد می باشد.

سریال خواب زده

بیوگرافی مهدی سلطانی

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر متولد یک شهریور سال 1350 در شیراز است. این بازیگر تحصیلات بازیگری را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران گذرانده است و در سال 1387 دکترای تئاتر را از دانشگاه آوینیون فرانسه اخذ کرده است. او عضو هیئت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و شغل دیگر او تدریس در دانشگاه است.

سریال خواب زده

بیوگرافی علیرضا شجاع نوری

علیرضا شجاع نوری متولد سال 1334 در شهر شیراز است او بازیگر و تهیه کننده می باشد. او مدرک زیشت شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و مدرک ادبیات ایتالیایی از دانشگاه تهران دارد.

سریال خواب زده

بیوگرافی لادن مستوفی

لادن مستوفی بازیگر ایرانی متولد 20 اسفند سال 1351 در تنکابن است. خواهر اولاله مستوفی است که منشی صحنه سینما است و همسرش هم شهرام اسدی کارگردان می باشد. او تحصیلات دانشگاهی را به صورت نیمه رها کرد و سپس وارد عرصه بازیگری شد.

سریال خواب زده

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند ماه 1377 در شهر تهران متولد و اکنون 20 ساله است. او جز بازیگرانی است که در سال 97 به تلویزیون معرفی شده اند و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. به کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه بسیار زیادی دارد.

سریال خواب زده

بیوگرافی پریوش نظریه

پریوش نظریه بازیگر سینما و تلوزیون ایران و متولد بهمن سال 1348 در شهر گچساران می باشد. او مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگه هنر دارد.

سریال خواب زده

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر سال 1354 در شهر تهران است او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.  سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است. سام درخاشانی مدرک تحصیلی علوم تجربی دارد و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

مطالب مشابه را ببینید!