مجله تاپ‌ناز‌

بازیگران سریال دخترم نرگس + خلاصه داستان سریال و زمان پخش

سریال دخترم نرگس

بازیگران و داستان سریال دخترم نرگس

نویسنده و کارگردان این سریال باقر حبیب پیران است و این سریال به تهیه کنندگی داوود سلیمان پور یکی از تولیدات استانی آذربایجان غربی است. سریال دخترم نرگس قرار است که از شبکه سوم سیما پخش شود.

پیش تولید این سریال بیش از 4 ماه طول کشیده است و هنرمندان مطرحی در آن ایفای نقش می کنند. این سریال در استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان تصویربرداری شده است.

سریال دخترم نرگس در ژانر اجتماعی ساخته شده است و 26 قسمت 40 دقیقه ای دارد و به سفارش سیمای استانها برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شده است.

سریال دخترم نرگس

بازیگران سریال

سریال دخترم نرگس با حضور بازیگران مطرحی همچون رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، جمال ذوالقدر، محمود پاک نیت، فریبا طالبی و مهوش صبرکن فیلمبرداری شده است.

سریال دخترم نرگس

داستان سریال دخترم نرگس

داستان این سریال بسیار دلنشین است. داستان سریال دخترم نرگس پیچ و خم های زیادی دارد و گریزی به گذشته انسان ها می اندازد که همین باعث شده متن این داستان بسیار زیبا باشد. ژانر اصلی این سریال پلیسی است و تا پایان قصه نقش موثر پلیس دیده میشود و همچنین ارتباط انسان ها در این سریال ها داستان را زیباتر می کند. محمود پاک نیت در نقش اصلی و پدر نرگس ایفای نقش می کند و مهوش صبرکن در این سریال نقش همسر وی را بازی می کند.

سریال دخترم نرگس

اطلاعاتی در مورد سریال

مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در مراسم آغاز تولیداین سریال گفت :

دو سال برای نگارش فیلمنامه این سریال وقت صرف شده است.

سریال دخترم نرگس

وی افزود:

پیشنهاد ساخت این سریال برای پخش از شبکه‌های سراسری با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری، طبیعی ، میراث فرهنگی و تنوع اقوام و قومیت ها در آذربایجان غربی و معرفی آنها ،در سفر ریاست سازمان به استان ارائه و با آن موافقت شد.

مجرد با اشاره به اولویت‌های کار رسانه ملی، بر مباحث جذب مخاطب، رونق تولید و فرهنگ اشاره کرد و افزود:

در فیلمنامه این سریال به موضوعات مهمی چون وحدت و تقریب اقوام و مذاهب ، حوادث مهم تاریخ دفاع مقدس استان ، رونق تولید و فعالیت جوانان مبتکر و خلاق و بطور غیر مستقیم به آسیب های اجتماعی اشاره شده و در کنار بازیگران بومی استان که سرمایه عظیم رسانه هستند از توانمندی بازیگران ملی هم استفاده می‌شود.

مدیرکل مرکز آذربایجان غربی وجود عوامل توانمند در ساخت این سریال را نوید بخش تولید اثر فاخر و مخاطب پسند برشمرد و خاطرنشان کرد:

آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت خاص خود و هم مرز بودن با سه کشور ؛ نقطه تلاقی آسیا به اروپا محسوب می‌شود لذا این ویژگی و ظرفیت گردشگری ارومیه به اقصی نقاط کشور باید شناسانده تا باعث رونق اقتصادی و گردشگری استان شود .

سریال دخترم نرگس

مطالب مشابه را ببینید!