مجله تاپ‌ناز‌

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر + عکس بازیگران و داستان و زمان پخش سریال

سریال سلام آقای مدیر

سریال سلام آقای مدیر جدیدترین سریال ایرانی است که برای پخش در شبکه دوم سیما آماده شده است و بزودی پخش می شود. طح این سریال 7 سال پیش به سیما فیلم ارائه شد ولی در نهایت امسال به مرحله تولید و پخش رسیده است. در این بخش اطلاعاتی در مورد این سریال، داستان سریال، زمان پخش سریال و عکس بازیگران را قرار داده ایم.

داستان سریال سلام آقای مدیر + اطلاعات در مورد سریال

سریال سلام اقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا در مورد فردی به نام امیرعلی صدر می باشد که مدیریت یک دبیرستان را بعهده دارد و همه به دلایلی به آن تبعیدگاه می گویند.

آقای مدیر به دلیل فوت همسرش شرایط روحی مناسبی ندارد و خیلی زود این را متوجه می شود که برای جلوگیری از تعطیل شدن مدرسه نیاز به ایجاد حس اعتماد، وفاق و همدلی بین دانش اموزان و همکاران و همچنین اهالی محل دارد.

این کار در ابتدا خیلی سخت است و ناممکن به نظر می رسد ولی با تلاش و ممارست این مدیر و مسئولیت پذیری همگانی به بازماندن درهای مدرسه می انجامد و مدرسه تعطیل نمی شود.

این سریال در مورد دانش آموزان است و قصه ای دنباله دار دارد که در هر قسمت به صورت ویژه ای داستان زندگی یکی از دانش آموزان در آن به نمایش در می آید.

سریال سلام آقای مدیر

بازیگران سریال

این سریال بسیار بازیگر دارد و بازیگران معروفی هم در آن حضور دارند. بازیگران سریال عبارتند از:

داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری،ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، سولماز نادری،شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست، نیکی مظفری،مجید اکبری، سالار بابابیگلو، فرزین محدث، پیام ملک زاده، حمید معدن کن، هاشم تفکری بافقى، روزبه سیاه منصورى، شهرام ربیعى، مهدى عبدلى، امیرحسین بهاء الدینى، غزاله اکرمى، آرزو رضایى، نغمه عسگرى و…

سریال سلام آقای مدیر

زمان پخش

این سریال به تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری و نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا در تهران فیلمبرداری شده است و در حال حاضر هم در حال ضبط است. این سریال به سفارش سیما فیلم است و مخاطب آن خانواده و نوجوانان هستند و پاییز امسال پخش می شود. این مجموعه در ۲۶ قسمت نگارش و ساخته شده است.

سریال سلام آقای مدیر

عوامل

عوامل تولید این سریال عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: علیرضا توانا / تهیه کننده: منوچهر شاهسواری / مدیر تصویربرداری: عارف نامور / مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی / برنامه ریز و مدیر تولید: احمد ساکت / طراح گریم: الهام صالحی / طراح صحنه و لباس: سید محسن آهنگرانی / تدارکات: کرم چیلان و رسول سید حاتمی.

 

سریال سلام آقای مدیر

معرفی بازیگران سریال و زمان پخش

سریال سلام آقای مدیر

نمایی از سریال سلام آقای مدیر

سریال سلام آقای مدیر

عکس های بازیگران سریال و داستان سریال

سریال سلام آقای مدیر

زمان پخش

سریال سلام آقای مدیر

بیوگرافی بازیگران سریال

سریال سلام آقای مدیر

مطالب مشابه را ببینید!