مجله تاپ‌ناز‌

سریال عروس بیروت + داستان سریال و قسمت آخر و عکس های بازیگران

سریال عروس بیروت

سریال عروس بیت در مورد شخصیتی به نام فارث است که به صورتی اتفاقی با ثریا آشنا می شود و عاشق او می شود، ولی مادرش لیلا به دلیل اینکه شخصی اقتدارگرا است میان آنها سد ایجاد می کنید و مانع آنها می شود.

داستان سریال عروس بیروت و عکس های بازیگران و قسمت آخر

می توان گفت این سریال از سریال عروس استانبول کپی شده است ولی به شکل قانونی توسط شرکت تهیه کننده آن تهیه و تولید شده است. این سریال در عرص نسخه عربی سریال عروس استانبول است و در کشور لبنان تولید شده است.

سریال عروس بیروت

کارگردان و بازیگران سریال عروس بیروت

جالب است بدانید که کارگردان این سریال Emre Kabakuşak است و اهل ترکیه است و قبلا سریال کارادنیز و همچنین سریال دختر سفیر را کارگردانی کرده است.

از بازیگران این سریال می توان به ظافر العابدين, كارمن بصيبص, تقلا شمعون, جو طراد اشاره کرد.

سریال عروس بیروت

قسمت 1 سریال عروس بیروت

در ادامه قسمت اول این سریال را می بینید.

استقبال از سریال عروس بیروت در کشورهای عربی

سریال عروس بیروت در لبنان و کشورهای عربی بسیار با استقبال روبرو شده است و حتی افرادی که نسخه ترکی این سریال را قبلا دیده اند، باز هم این سریال را تماشا می کنند و اعتقاد دارند که سریال جذابی است. این سریال با سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری وزارت گردشگری لبنان و گروه تلویزیونی ام بی سی تولید شده است.

سریال عروس بیروت

بازیگر زن سریال عروس بیروت

بانوی هنرپیشه اصلی سریال كارمن بصيبص Carmen Bsaibes نام داشته و خانمی متولد نهم اکتبر 1989 حدودا 31 ساله، زاده لبنان و متاهل است.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما بوده و هنرپیشه معروف و محبوبی است که بیش از 777k فالور، پیج اینستاگرام وی با آی دی carmenbsaibes را دنبال می‌کنند.

سریال عروس بیروت

کارمن در مصاحبه خود گفته است که تنها یک قسمت از سریال عروس استانبول را تماشا کرده تا با آن سریال نیز آشنا شود و بعد از آن برای اینکه در دام تکرار نقش ثریا گرفتار نشود ادامه آن سریال را تماشا نکرده است.

سریال عروس بیروت

کارمن بصیبص در نقش هبه در فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی‌کیا نیز بازی کرده است
این سریال در معرفی زیبایی ها و فرهنگ کشور لبنان بسیار موفق بوده و اکثر بینندگان سریال در کشورهای دیگر از جمله ایران بعد از تماشای آن ابراز کرده اند که تصور آنها از لبنان بعنوان کشوری درگیر جنگ را متحول کرده است.

سریال عروس بیروت سریال عروس بیروت

چنانچه سریال عروس استانبول را مشاهده کرده اید، می توانید سریال عروس بیروت را هم ببینید و از این سریال جذاب لذت ببرید.

مطالب مشابه را ببینید!