مجله تاپ‌ناز‌

سریال فوق لیسانسه ها + داستان سریال و عکس بازیگران و زمان پخش سریال

سریال فوق لیسانسه ها

داستان سریال فوق لیسانسه ها و عکس بازیگران

سریال فوق لیسانسه ها ادامه مجموعه تلویزیونی سریال لیسانسه به کارگردانی سروش صحت است. این سریال بخش سوم یا فصل سوم سریال لیسانسه ها است که از شبکه سوم سیما پخش می شود.

سریال فوق لیسانسه های به کارگردانی سروش صحت و نویسندگی ایمان صفایی و تهیه کنندگی رضا جوادی امسال پخش می شود.

فصل نخست سریال در 28 قسمت 40 دقیقه از شبکه 3 پخش شد. فصل دوم سریال در 40 قسمت 40 دقیقه ای پخش شد.

سریال فوق لیسانسه ها

فصل اول و دوم سریال لیسانسه ها بسیار مورد استقبال قرا گرفت و همین باعث تولید فصل سوم این سریال شد.

در فصل سوم این سریال هم مانند دو فصل قبل بازیگران سابق حضور دارند.

سریال فوق لیسانسه ها

بازیگران سریال فوق لیسانسه ها

در این فصل امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، متین ستوده، امیر کاظمی، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، نیلوفر هوشمند، مهدی ربیعی، حضور دارند.

عرفان برزین هم هنرمند خردسال این سریال است.

بازیگران معروفی همچون مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، نیلوفر شهیدی، آیدا نامجو، آتنه فقیه نصیری هم از بازیگران سریال فوق لیسانسه ها هستند.

سروش صحت کارگردان این سریال در مورد وضعیت ساخت سریال گفت که این سریال ادامه دو فصل قبل سریال لیسانسه ها است و اگر بچه ها جمع شوند این سریال در پاییز 98 پخش می شود.

سریال فوق لیسانسه ها

زمان پخش

سروش صحت کارگردان سریال «لیسانسه‌ها» درباره آخرین وضعیت ساخت فصل سوم این سریال گفت: «فوق لیسانسه‌ها» در ادامه دو فصل قبلی لیسانسه‌ها خواهد بود و اگر خدایاری کند و پچه‌ها جمع شوند؛ این سریال در پاییز پخش خواهد شد.

جودی درباره استقبال مخاطبان از سریال فوق لیسانسه‌ها خاطرنشان کرد: نمی‌توان پیش از ساخت مجموعه در مورد استقبال مخاطبان از آن پیش بینی کرد اما در دو فصل گذشته مخاطبان استقبال خوبی از سریال لیسانسه ها داشتند و امیدواریم در قسمت سوم نیز مخاطبان همچون دو فصل گذشته از “فوق لیسانسه‌ها” استقبال کنند.

سریال فوق لیسانسه ها

داستان سریال

داستان سریال لیسانسه ها در مورد پسر جوانی بود که بعد از گرفتن لیسانس شغل درست و حسابی پیدا نکرد و در حسرت ازدواج مانده است.

رضا جودی تهیه کننده سریال فوق لیسانسه ها با اشاره به زمان پایان تصویربرداری این سریال گفت: همه اینها به سرعت تولید ما بستگی دارد و اگر سرعتمان بالا باشد بالطبع زودتر به پخش می‌رسیم، اما سرعت تولیدمان با توجه به شرایط موجود و حساسیت و محدودیت‌هایی که وجود دارد، بالا نیست.

سریال فوق لیسانسه ها سریال فوق لیسانسه ها سریال فوق لیسانسه ها سریال فوق لیسانسه ها سریال فوق لیسانسه ها

 

مطالب مشابه را ببینید!