مجله تاپ‌ناز‌

سریال نون خ 2 + داستان سریال، عکس و بیوگرافی بازیگران

سریال نون خ 2

سریال نون خ 2

در این قسمت داستان سریال نون خ 2، عکس های بازیگران و داستان سریال ایرانی را آماده کرده ایم. این سریال قرار بود در ماه رمضان پخش شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا زودتر پخش شد. بازیگران سریال همان بازیگران فصل اول سریال هستند که چند بازیگر جدید هم به این مجموعه اضافه شده اند.

سریال نون خ 2

داستان سریال نون خ 2 

داستان سریال نون خ 2 کمدی اجتماعی است. این مجموعه زندگی آقای نورالدین خان زاده را به تصویر می کشد که 4 دختر دارد و صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب گردان است. در فصل دوم به زلزله اخیر کرمانشاه هم اشاره شده است.

سریال نون خ 2

زمان پخش سریال نون خ 2

این سریال از 20 فروردین ماه سال 1399 هر شب ساعت 22:45 دقیقه پخش می شود. این سریال در 17 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده و از شبکه اول سیما به روی آنتن می رود.

سریال نون خ 2

اسامی بازیگران

در سریال نون خ 2 بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، هدیه بازوند، پاشا جمالی، ندا قاسمی، میرطاهر مظلومی، مجید یار و سید علی صالحی ایفای نقش می کنند.

سریال نون خ 2

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی متولد سال 1350 و اسفند ماه است. او متولد شهر بیجار در استان کردستان است و در رشته تئاتر تحصیل کرده است. او با گلرخ حقیقی ازدواج کرده است و دو دختر به نام دریا و خورشید دارد. او به جز بازیگری، کارگردانی هم می کند و در این عرصه هم بسیار موفق است.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد سال 1357 در شهر گیسن آلمان است. او به دلیل بازی در مجموعه های طنزی همچون سریال پاورچین و شبهای برره بسیار به شهرت رسید. همسرش مهراب قاسم خانی است و یک پسر به نام نویان دارد.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ متولد آذر سال 1351 است. او بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است و مدرک رشته روانشناس بالینی دارد. با بازی در سریال جاده قدیم به شهرت رسید، همسرش ساناز بیان است و صاحب دو فرزند به نام هیراد و بامداد است.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی ندا قاسمی

ندا قاسمی بازیگر متولد خرداد سال 1367 در شهر کرمانشاه است و در رشته شیمی آلی تحصیل کرده است. او با بازی در سریال نون خ به شهرت رسید. ندا قاسمی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی متولد اسفند سال 1353 در شهر اردبیل است و در رشته تئاتر تحصیل کرده است. او با بازی در فیلم سینمایی اخراجی های 2 به شهرت رسید. همسرش شهلا مقدم است. او یک دختر به نام ستایش دارد. میرطار مظلومی گوینده است و صدای بسیار زیبایی دارد.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی سیروس میمنت

سیروس میمنت متولد آذر ماه سال 1339 در شهر همدان است و با بازی در سریال خانه به دوش به شهرت رسید. او در زمان نوجوانی اش فیلمساز بودده است. او ازدواج کرده است و 4 فرزند دارد.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی پاشا جمالی 

پاشا جمالی متولد خرداد سال 1370 در رشت است. او در رشته تئاتر تحصیل کرده است. با بازی در سریال شهرزاد و سریال نون خ به شهرت رسیده است. او مجرد است.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی هدیه بازوند 

هدیه بازوند متولد مرداد سال 1366 در شهر کرمانشاه است و در رشته معماری تحصیل کرده است. او بازی در سریال نوروزی نون خ به شهرت رسید. هدیه بازوند هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

 


سریال نون خ 2

بیوگرافی مجید یاسر

مجید یاسر متولد تیر سال 1355 در شهر تهران است و با بازی در فیلم روز سوم و سریال طلاق در وقت اضافه به شهرت زیادی دست پیدا کرده است. همسرش مهشید حبیبی است و اکنون در خیابان نیاوران تهران سکونت دارد.

مطالب مشابه را ببینید!