مجله تاپ‌ناز‌

داستان سریال پدر و پسری + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال

سریال پدر و پسری

در این مطلب تاپ ناز اطلاعاتی در مورد سریال پدر و پسری و داستان آن را قرار داده ایم. در ادامه عکس های بازیگران سریال پدر و پسری و بیوگرافی آنها را گردآوری کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

سریال پدر پسری

سریال پدر و پسری محصول سال 1399 به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی ساخته شده است، این سریال کمدی در ماه رمضان از شبکه پنج سیما پخش شد. این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما است که در ادامه بیوگرافی و عکس های بازیگران را آماده کرده ایم.

 

داستان سریال پدر پسری

داستان سریال در مورد نسلی از آدمهای این دوره است که مشغله های امروزی به آنها اجازه نمی دهد که حال و هوای اصلی و سده آنها را درک کنیم.  پدرها، همان پدرهایی که نه خیلی قدیمی‌ اند که از دنیای ما چیزی ندانند و نه خیلی امروزی که از همه جیک و پوک ما در هیاهوی مشغله‌های اینترنتی و روابط نصفه و نیمه‌مان با آدم‌ ها و چیزها سر دربیاورند.

پدرهایی که متولد اواخر دهه 20 و دهه 30 هستند. آنهایی که الان به مرز شصت سالگی رسیده‌اند یا چند سالی است که از آن گذشته‌اند.. پدرهایی که قابل تقدیرند به خاطر تلاششان برای هم‌ پاشدن با فرزندان جوان خود و قابل احترام‌ اند برای صفا، صداقت و سادگی‌ای که میراثی گران‌بها است. میراثی که شاید دیگر ما نتوانیم به تمامی به نسل بعد از خود منتقل کنیم.

 

سریال پدر و پسری

بیوگرافی محمد جواد جعفرپور

محمدجواد جعفرپور متولد مهر سال 1377 در تهران است. با بازی در فیلم نارنجی پوش و شکارچی شنبه به شهرت رسید. او دانشجو است و در کنار دانشگاه، بازیگری را هم دادمه داده است. این بازیگر مجرد است.

سریال پدر و پسری

بیوگرافی مریم سرمدی

مریم سرمدی متولد سال 1349 در شهر تهران است. او در رشته تئاتر و کارگردانی تحصیل کرده است. با بازی در سریالهای مانند همه چیز آنجاست، دست بالای دست و آسمان همیشه ابری نیست به چهره ای معروف تبدیل شد. او متاهل است و یک فرزند پسر دارد.

سریال پدر و پسری

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر متولد دی ماه سال 1340 در استان البرز است. او اصالتا اهل چالوس است. مهران رجبی بازیگر و معلم هنرستان فنی و حرفه ای است. او مدرک رشته گرافیک دارد و با بازی در سریال زیر زمین به شهرت رسیده است. همسرش افسانه کیا است و سه فرزند به نام زهرا، سارا و علیرضا دارد.

سریال پدر و پسری

بیوگرافی افشین سنگ چاپ 

افشین سنگ چاپ متولد سال 1349 در تهران است. او در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده است. با بازی در سریال متهم گریخت و عملیات 125 تبدیل به چهره ای شناخته شده گشت. او یک دختر به نام حورا دارد.

سریال پدر و پسری

بیوگرافی عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران متولد سال 1328 در شهر مسجدسلیمان در استان خوزستان است و دکترای تئاتر دارد. او نشان درجه یک هنری دارد و در زمینه گویندگی هم فعالیت دارد. او یکی از بازیگران وفادار به زندگی مشترک است و 50 سال با همسرش زندگی می کند. او به دلیل بازی در سریال وضعیت سفید و لیسانسه ها شناخته شده است.

 

اینستاگرام سریال پدر پسری

اگر می خواهید که در مورد سریال اطلاعات دقیق داشته باشید می توانید به پیج این سریال به آدرس pedar_pesari_series@ سرب بزنید.

امیدواریم که سریال پدر پسری مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

سریال بچه مهندس 3سریال زیر خاکی  • سریال سرباز 

 

منبع: Instagram

مطالب مشابه را ببینید!