مجله تاپ‌ناز‌

معرفی سریال های معروف کره ای برتر با داستان و تصاویر

معرفی چند سریال پربیننده کره ای

سریال های کره ای برتر نه فقط در کشور ما بلکه در تمام جهان نیز، دارای طرفداران خیلی زیادی می باشد. این سریال‌ ها اغلب در ژانر درام، عاشقانه و تاریخی ساخته می‌شوند. در ایران نیز نیز سال ها است که مردم با سریال های کره ای آشنا می باشند و مشتاقانه بعضی از این سریال ها را دنبال می کنند. خیلی از ما سریال هایی که در تلویزیون پخش می شده اند  از جمله  سریال کره ای افسانه جومونگ، جواهری در قصر و امپراطور بادها و… را مشاهده نموده ایم. یکی از عللی که سریال های کره ای در میان خانواده‌ های ایرانی خیلی پرطرفدار می باشند این می باشد که سریال ‌های کره ای دارای فضایی خانوادگی می باشند.

محور بعضی از سریال های کره ای  نوجوان ها می باشند و دارای ژانر تینیجری می باشند. سبک ها تینیجری سریال های کره ای نیز جوانان را به خود جذب کرده است.سریال های کره ای زیادی به زبان فارسی دوبله شده اند و برای ایرانیان پخش شده اند. ما در این مقاله تصمیم داریم شما را پر طرفدار ترین سریال های کره ای آشنا نماییم. شما برای مشاهده نمودن محبوب ترین فیلم و سریال های کره ای می توانید به بزرگ ترین مرجع دانلود فیلم و سریال کره ای مراجعه نمایید .

 

سریال یک خواستگاری کاری

  •     سال پخش: 2022
  •     ژانر: عاشقانه، کمدی
  •     تعداد قسمت‌ ها: 12

معرفی سریال های معروف کره ای برتر با داستان و تصاویر

در سریال خواستگار کاری بازیگرانی مثل آن هیو سوپ ، کیم سه جونگ، کیم مین-کیو و سول این آه  بازی کرده اند.  این سریال پس از انتشار در کشور کره، توسط شبکه نتفلیکس نیز مورد انتشار قرار گرفت و یکی از پر پرطرفدار ترین سریال های کره ای به شمار می رفت.

داستان سریال: داستان این سریال درمورد کارمندی به اسم شین هاری می باشد که پذیرفته است که به جای دوست خود با یک فرد غریبه سر قرار برود. ولی داستان های جالب و طنز فیلم از زمانی آغاز می گردد که او می فهمد که فردی که با او قرار گذاشته است، رئیس او است. پیشنهاد ما این است که تماشای این سریال را از دست ندهید.


سریال بیست و پنج بیست و یک

  •     سال پخش: 2022
  •     ژانر: عاشقانه
  •     تعداد قسمت‌ ها: 16

معرفی سریال های معروف کره ای برتر با داستان و تصاویر

سریال دیگری که تصمیم داریم به شما علاقه مندان سریال های کره ای معرفی نماییم، سریال بیست و پنچ بیست و یک می باشد. کیم ته ری، نام جوهیوک، بونا، چوی هیون ووک و لی جومیونگ از جمله  بازیگران این سریال می باشند. این سریال پرفروش ‌ترین و پرطرفدار ترین سریال ‌های کره ‌ای به شمار می رود و در لیست محبوب ترین و بهترین سریال ‌های کره‌ای تاریخ قرار دارد.

داستان سریال: در این سریال داستان زندگی چند شخص در بازه زمانی سال‌ های 1998 و 2021 می باشد که رویا های خود را از دست داده‌اند و حالا باید راه جدیدی را برای ادامه زندگی شان انتخاب کنند.


سریال گو هه ریونگ مورخ تازه کار

  •     سال پخش: 2019
  •     ژانر: کمدی، تاریخی
  •     تعداد قسمت‌ ها: 40

معرفی سریال های معروف کره ای برتر با داستان و تصاویر

یکی از محبوب ترین سریال های کره ای، سریال گو هه ریونگ مورخ تازه‌ کار می باشد. بازیگران این سریال شین سه کیونگ و چا اون وو  می باشند. شین سه کیونگ نقش گو هه ریونگ، یک تاریخ شناس زن را بازی می ‌کند و چا اون وو شاهزاده ‌ای می باشد که  پنهانی کار نویسندگی رمان‌ های عاشقانه را انجام می دهد.

داستان سریال: داستان این سریال در قرن 19 و زمان حال اتفاق می افتد در حالیکه در طی سریال فلش ‌بک ‌هایی به بیست سال قبل زده می شود. در این سریال زندگی گو هه ریونگ را در وضعیتی مشاهده می ‌کنیم که زنانی که مورخ هستند به دلیل زن بودنشان دارای اعتبار زیادی نیستند. گو هه ریونگ ولی کار خود را خیلی خوب و دقیق انجام می‌ دهند و با شاهراده لی ریم آشنا می گردد.


سریال خاطرات الحمرا

  •     سال پخش: 2018
  •     ژانر: علمی تخیلی، اکشن، تریلر، عاشقانه
  •     تعداد قسمت ‌ها: 16

معرفی سریال های معروف کره ای برتر با داستان و تصاویر

یکی از محبوب ترین و بهترین سریال های کره ای در چند سال اخیر، خاطرات الحمرا می باشد. خاطرات الحمرا در سال 2018 و با نقش آفرینی هیون بین  و پارک شین هه  انتشار یافت. اغلب اپیزود های این سریال در اسپانیا روایت می‌شود و قسمت ‌های اخر این سریال در کره جنوبی روایت می گردد. سریال خاطرات الحمرا با امتیاز بالایی که دارد موفق شد در فهرست بهترین سریال ‌های تاریخ تلویزیون کره قرار بگیرد. این سریال علت دارا بودن داستان خلاقانه و ناگهانی مورد تأیید و تمجید منتقدان زیادی واقع شد.

داستان سریال: این سریال روایت عشق میان یوو جین وو و جونگ هی جو می باشد. یو جین وو که مدیرعامل یک کمپانی سرمایه‌ گذاری می باشد، به گرانادا سفر می ‌کند تا یک طراح بازی‌ های حقیقت مجازی را ملاقات نماید. ولی این طراح ناپدید شده است و یو جین وو با خواهر بزرگتر او جونگ هی جو ملاقات می کند. این دو به مرور درگیر اتفاقات رازآلودی می گردند که مرز جهان واقعی و حقیقت مجازی را دچار جابجایی می ‌کند.


سریال کره ای غریبه

  •     سال پخش: 2017
  •     ژانر: جنایی، مهیج
  •     تعداد قسمت ‌ها: 32

معرفی سریال های معروف کره ای برتر با داستان و تصاویر

این سریال خیلی زود نظر بینندگان کره‌ای و خارجی را به خود جلب نمود. غریبه به دلیل داستان خیلی قوی، اتفاقات استرس زا و بازی‌ های خیلی عالی بازیگران مورد تحسین واقع شد و توسط نیویورک تایمز  یکی از محبوب ترین سریال‌ های 2017 برگزیده شد. بازیگران توانمند این سریال عبارتند از: چو سونگ وو به دونا، لی جون هیوک یو جه میونگ شین هه سانو جون هه جین.

داستان سریال : داستان این سریال درمورد بازپرسی می باشد که دیگر هیچ حسی را تجربه نمی نماید. او از طریق یک کارآگاه زن خیلی ماهر، یک پرونده قتل عجیب را مورد بررسی قرارمی دهد.


سریال کره ای آداماس

  • سال پخش 2017
  • ژانر:جنایی، مهیج
  • تعداد قسمت ها:16

معرفی سریال های معروف کره ای برتر با داستان و تصاویر

داستان سریال: سریال آداماس روایت برادران دوقلویی می باشد که با شیطان در جنگ هستند تا قتلی را که 22 سال پیش اتفاق افتاده است را، آشکار نمایند و اتهامات پدر بیولوژیکی شان را که به قتل ناپدری آن ها بعد از شنیدن تاریخ مجازات اعدام متهم است، رفع کنند.

مطالب مشابه را ببینید!