مجله تاپ‌ناز‌

سریال گیله وا + اسامی بازیگران و عکس های آنها به همراه بیوگرافی و زمان پخش

سریال گیله وا

سریال گیله وا یکی از سریال های شبکه سوم سیما است که هر شب ساعت 21 پخش می شود. این سریال قرار بود در ماه رمضان 98 پخش شود ولی به دلایلی پخش آن به آبان ماه سال 98 موکول شد. در ادامه اطلاعاتی در مورد زمان پخش سریال، عکس و بیوگرافی بازیگران و داستان سریال گیله وا را آماده کرده ایم.

سریال گیله وا

سریال گیله وا، سریالی کوتاه است که توسط رسانه اوج به کارگردانی اردلان عاشوری برای شبکه سوم ساخته شده است.

سریال گیله وا به معنی باد گیلان است و تهیه کننده آن امیر بنان است که در لوکیشینی در کیاهشر فیلمبرداری شد و قسمتی از آن هم در سیاهکل ضبط شد. قسمت های آخر سریال هم در شهر تهران فیلمبرداری شده است.

سریال گیله وا

داستان سریال

این سریال داستانی عاشقانه دارد که سال 1297 شمسی را به نمایش می کشد. داستان روایتگر زندگی مردم آن زمان و عاشق شدن یک جوان را نمای می دهد. این عشق در هنگام اتفاقات مهمی همچون جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی در ایران رخ می دهد و البته داستان داستان اصلی این سریال در مورد مسائل تاریخی کشورمان است.

در نقش اصلی این سریال امیرحسین هاشمی و مهدی زمین پرداز هستند هستند که هر دو قبل از این هم در فیلم های محمدحسین مهرویان ایفای نقش کرده بودند. نقش میرزا کوچک خان را بهروز شعیبی بازی می کند.

سریال گیله وا

بازیگران

بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مرادنیان، امیرحسین صدیق، حسین توشه، ستاره اسکندری و ستاره حسینی بازیگران این سریال هستند که در ادامه مطلب بیوگرافی کامل آنها را می خوانید.

سریال گیله وا

داستان اصلی سریال گیله وا عاشقانه میان یک دختر ارمنی و پسری اهل شمال است که داستان در زمانی که ایران دچار قحطی می شود و چون که میرزا کوچک خان هم جبهه صلی مقابله انگلیس ها در شمال کشور می باشد، برای جلوگیری از ایجاد قحطی در ش مال کشور وارد مبارزه می شود.

سریال گیله وا

عوامل سریال گیله وا

• نویسنده و کارگردان: اردلان عاشوری • تهیه‌کننده: امیر بنان • مدیر فیلمبرداری: پیام عزیزی • تدوین: وحید صادقی صفت • بازنویسی فیلمنامه: حسین تراب نژاد • مدیر صدابرداری: عباس رستگار‌پور • طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی • طراح گریم: مجید اسکندری • طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی • آهنگ‌ساز: بهزاد عبدی • مشاور کارگردان: امرالله‌ احمدجو • منشی صحنه: فروغ غیاثوند • طراح تیتراژ: حسین جمشیدی گوهری • طراح جلوه ویژه میدانی: ایمان کرمیان • طراح جلوه ویژه بصری: حسن پیله ور • مدیر تولید: داود معدنی • مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری فردایی دیگر • مشاور رسانه‌ای: سعید مظاهری رضا و مصطفی بیات.

سریال گیله وا

گفتگو با ستاره اسکندری در مورد سریال

ستاره اسکندری درم ورد این سریال گفت:

«گیله وا» بیان سرنوشت هایی است که در زمان میرزا کوچک خان روایت می شود و باز هم موضوع تجاوز به خاک ایران است.

قصه ای که همیشه با دفاع مردمان غیرتمند این سرزمین گره خورده و تا ابد هم هرچقدر تکرار شود باز این دفاع از خاک کشور ادامه دارد.

وی همچنین درباره نقش خود توضیح داد: من نقش زن منتظری را دارم

که مردش به جنگ رفته و خودش در معرض حوادث متعدد مربوط به کشورش است و می بینم در تاریخ همیشه اینها تکرار شده اند.

اینکه زن ها در انتظار مردهای زندگی شان صبورانه همه چیز را مدیریت می کنند تا همه چیز به روال عادی برگردد و این شعار نیست.

سریال گیله وا

بیوگرافی بهروز شعیبی

بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان ایرانیمتولد 25 شهریور سال 1358 در شهر مشهد است. او در فیلم‌های مختلف، نقش‌های مختلفی را از جمله کارگردان، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز داشته‌است. او برای کارگردانی فیلم دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنوارهٔ فیلم فجر در بخش «نگاه نو» (مسابقهٔ فیلم‌های اول) شد.

سریال گیله وا

بیوگرافی حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه بازیگر متولد 11 دی ماه سال 1350 در شهر تهران است. او به دلیل بازی در سریال با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده و تفنگ سر پر تبدیل به چهره شد و مردم او را شناختند.

سریال گیله وا

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر ایرانی متولد 12 دی ماه سال 1340 است. او مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک را از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

او در سال 1340 در خیابان امیر شهر کرج متولد شد. او اهل روستای واریان است و پدرش کشاورز بود. مهران رجبی فرزند آخر خانواده است و دو برادر بزرگ تر از خودش به نام محراب و فرهاد دارد. او فقط یک خواهر داشت که از خودش کوچکتر بود و در سن 2 سالگی از دنیا رفت.

سریال گیله وا

بیوگرافی  مهدی زمین پرداز

مهدی زمین پرداز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1360 در شهر تهران است.

شروع به کار وی در مستند آخرین روزهای زمستان بود و همکاری وی با محمدحسین مهدویان ادامه داشت. وی در فیلم ماجرای نیمروز نقش مسعود را ایفا و سپس در لاتاری (فیلم ۱۳۹۶) در نقش سامی ایفای نقش کرد. زمین پرداز برای نخستین بار در فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» در نقش اول یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت.

سریال گیله وا

بیوگرافی امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون ایران متولد 8 آبان سال 1351 در شهر نیشابور است.  پدرش را در سن 7 سالگی به دلیل تصادف رانندگی از دست داد.

امیرحسین دیپلم بازیگری را از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گرفت و با بازی در زی زی گولو مشهور شد.

سریال گیله وا

بیوگرافی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 25 خرداد سال 1353 در تربت حیدریه است.

او برنده چایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر فجر در سال 1379 به دلیل بازی در نمایش سعادت لرزان مردمان تیره روز می باشد.

او دانشجوی رشته تئاتر بود و به دلیل بازی در تئاتر مجبور شد ترک تحصیل کند.

مطالب مشابه را ببینید!