مجله تاپ‌ناز‌

سریع ترین روش ترمیم و احیای موهای سوخته

سریع ترین روش ترمیم و احیای موهای سوخته

تنوع طلبی خانم ها در انتخاب رنگ مو و استفاده از رنگ های مختلف قطعا زیبای و جذابیت شما را دوچندان می کند. اما در صورت بی احتیاتی در انتخاب رنگ و دکلره مناسب نه تنها این جذابیت از بین می رود بیکه باعث سوختن و به اصطلاح damaged شدن موهای شما می شود. اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا یا موهایتان آسیب دیده است و یا به دنبال راهی برای احیای موهای سوخته خود می گردید.

پیش از اینکه راجع به احیای موهای سوخته با شما صحبت کنم بهتر است که راجع به عوامل آسیب دیدگی مو نیز به شما توضیحی بدهم تا بتوانید از این امر جلوگیری کنید و مراقب موهای خود باشید و بفهمیم چطور مو به عامل دکلره واکنش نشان می دهد و damaged می شود. علاوه بر این بعد از اینکه موهایتان آسیب دید باید چه اقدامی کنید.

باید بدانید زمانیکه موهای شما آسیب می بیند، در برابر تمام فرایندهای شیمیایی و غیر شیمیایی نیز آسیب پذیرتر از قبل می گردد. همچنین موهای شما فاقد روغن و رطوبت کافی است.

وقتی موی شما آسیب دیده و دارای موهای سوخته می باشید، شستن مداوم آنها با شامپو سبب خشکی بیشتر پوست سرتان می شود. شاید نشستن موهایتان با شامپو به مدت یک هفته به چربی سرتان اجازه دهد تا پوست سر و موهایتان را نرم کند. این کار درست است، اما قطعا می توانید این وضعیت را برای یک هفته تحمل کنید. واقعا، آیا می توانید برای یک هفته از شستن موی خود صرف نظر کنید؟ پس چه کار می توان کرد؟

من به شما توصیه می کنم که از نرم کننده های تمیزکننده در بازار یا شامپوهایی که فاقد مواد مانند سدیم لوریل سولفات و سدیم لورث سولفات (SLES) هستند استفاده کنید تا هم موهای خود را بشورید و تمیز نگه دارید و هم رطوبت اضافی به موهای آسیب دیده خود بدهید.

از سشوآر کردن و اتو کشیدن موهای سوخته خود اجتناب کنید. چون این کار سبب بدتر شدن اوضاع می شود و حتی اگر از اسپری های ضد حرارت استفاده کنید فایده ای ندارد.

تمام این موارد را در صورت داشتن موهای سوخته باید رعایت کنید.

شما باید برای احیای موهای سوخته خود سریعا اقدام کنید.

بهترین راه برای برای احیای موهای سوخته کراتینه مو است.

کراتین هم موهای شما را احیا می کند و هم وزی آن را می گیرد. در حال حاضر دوره های کراتین درمانی بهترین راه حل درمان و احیای موهای آسیب دیده است. در ادامه شما را با این روش بیشتر آشنا می کنم.

کراتینه مو چیست؟

در حقیقت کراتین نوعی پروتئین محسوب می شود که در بدن ما نیز وجود دارد.

انواع کراتین

در کل دو نوع کراتین مو داریم:

  • کراتین احیا کننده مو
  • کراتینه صافی

در کل، از کراتین مو برای ترمیم، احیا، صافی و واز بین بردن وزی مو استفاده می شود. البته امروزه به کراتین صافی ریباندیگ و المنت مو هم می گویند که مواد و محلول استفاده در آنها با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی اگر موهایتان آسیب دیده و وز شده می توانید با کراتین هم آن را احیا کنید و هم آن را صاف کنید تا دیگر مشکل کشیدگی موها و سشوآر کشیدن را نداشته باشید. همچنین با کراتینه مو موهای خودر ا تقویت و ویتامینه کرده اید.

سریع ترین روش ترمیم و احیای موهای سوخته

کسانی که موهایشان بر اثر دکلره و رنگ غیر مناسب سوخته یا دمیج شده است، می توانند از کراتینه احیاء کننده مو جهت ترمیم و تقویت موهایشان استفاده کنند. البته اولین کار این است که موهای خود را کوتاه تر کنید. سپس برای کراتینه مو اقدام کنید.

اگر دوست ندارید موهایتان صاف باشد می توانید فقط از روش کراتینه احیای مو استفاده کنید تا از شر موهای سوخته راحت شوید. ولی اگر دوست دارید در کنار ترمیم موهای سوخته خود آنها را صاف و درخشان کنید می توانید از هر دو بهره برید. پس اگر کسی نمی خواهد حالت موهای مجعدی خود را از دست دهد نگران نباشد. بدون صافی هم می توان موهای سوخته را احیا کرد.

دوام کراتین مو

دوام کراتین مو تقریبا ۴تا ۶ ماه است که این مدت زمان بستگی به نگهداری خود افراد دارد. نوع شامپوف ماسک مو، رنگ مویی که بعد از کراتین مو استفاده می کنید بر روی دوام موهایتان تاثیر می گذارد.

این امر که مو بعد از یک مدت کراتینه دچار خشکی و آسیب می شود شایعه ای بیش نیست. مگر اینکه از مواد خوب استفاده نشده باشد و فرد رعایت های لازم را در نظر نگرفته باشد.

یک تصور غلط دیگر این است که کراتین موجب ریزش مو می شود. این در صورتی است که از مواد خوب استفاده نشود و کسی که این کار را برای شما انجام می دهد حواسش به گاز محلول نباشد.

بعد از اینکه موهای خود را کراتین کردید مراقبت های بعد از برعهده خود شما است و باید موهایتان را صاف نگهدارید تا مواد کراتین روی آن بنشیند.

سریع ترین روش ترمیم و احیای موهای سوخته

اگر در شهر تهران زندگی می کنید و به دنبال انجام کراتینه موی خود هستید ما به شما سالن بهاره صیاد را معرفی می کنیم. خدمات کراتین مو بهاره صیاد با کادری مجرب و با تجربه با استفاده از مواد کاملاٌ مرغوب و سالم موهای سوخته شما را ویتامینه، احیا و ترمیم می کند. پایان رپورتاژ آگهی /

منبع : ویرلن

مطالب مشابه را ببینید!